Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
1 075,50 UAH
UA-2023-11-06-004360-a 8b9bc5702c934c5c86ab4e02fb667051
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисюк Тетяна Олександрівна

+380416191275 lugynycpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лугинський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 39045431
Місцезнаходження: 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, Вул.Червона Гірка ,35
Контактна особа: Борисюк Тетяна Олександрівна
+380416191275
lugynycpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка на зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Папка А4/50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Папір А4/70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

06 листопада 2023 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Євген Ігорович
#3115305538
Переможець 1 075,50
UAH
06 листопада 2023 11:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 12:13
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 075,50
UAH