Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery
Очікувана вартість
1 340 000,00 UAH
UA-2023-11-03-009452-a cc3e0c40278c4686bd1f8cb622394f54
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Мікітон

+380645252818 196121314z@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Сєвєродонецьктеплокомуненерго»
Код ЄДРПОУ: 13405551
Вебсайт: http://stke.in.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Мікітон
+380645252818
196121314z@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, місто Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Тендерна документація

03 листопада 2023 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 14:20
obgruntuvanny.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000061 ● 8651b6a240d14521b08c098510d9b282
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.01.2024 № 3-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.01.2024 № 3-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-03-009452-a, 03.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 10:51:18

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1340000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-03-009452-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 13:15:10

На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року надання пояснення.

На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «На підставі яких відповідних документів (експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», відповідаємо.
Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery» було здійснено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін. Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції, у вигляді рахунків, які додаються до пояснення. Також був проведений аналіз ринку предмета закупівлі на сайтах відповідних компаній (список сайтів додається) і був проведений збір інформації по цінами в телефонному режимі у зв'язку із терміновістю закупівлі. На підставі цих дій було визначено очікувану вартість закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery».
Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням та умовним позначенням предмету закупівлі з урахуванням норм стандартизації країни-виробника. Умовне позначення товару, необхідного замовнику зазначено в листі Міністерства оборони України, в/ч ХХХХХ № 11829 від 28.10.2023 року, який додається. Таки чином умовне позначення повністю і однозначно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.

На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів», відповідаємо.
У пункті 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), зазначено підстави, у разі коли придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) а також договір про закупівлю замовник разом із звітом про договір оприлюднив в електронній системі закупівель, де вони зараз і перебувають. Обґрунтування підстав і договір на закупівлю додаються до відповіді. Також додаються лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р. та лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року.

На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель?», відповідаємо.
Виходячи з того, що у замовника була нагальна потреба у придбанні вищевказаного предмета закупівлі, необхідно було зробити закупівлю в терміновому порядку і в дуже стислий термін. В результаті аналізу ринку, про який згадувалося вище, з'ясувалося, що в повному обсязі необхідного нам товару в наявності на складі не було в жодного з постачальників, крім надісланих нам комерційних пропозицій у вигляді рахунків. Тому ми шукали постачальника, у якого товар був у наявності на складі і його ціна була найнижчою від запропонованих в інших комерційних пропозиціях. Таким критеріям відповідав Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким і був укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель.


Додатки:

Комерційна пропозиція ФОП Ковалюк
Комерційна пропозиція ФОП Реуцька
Комерційна пропозиція ФОП Фурдик
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пп. 4 пункту 13 Особливостей
Договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01
Лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р.
Лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року.
Аналіз ринку
Акт приймання-передачі майна в/ч


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна
#3325405566
Переможець 1 340 000,00
UAH
03 листопада 2023 14:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір коптери.pdf укладений
03 листопада 2023 14:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery 5 штуки 268 000,00
UAH