Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Папки для документів) )
Очікувана вартість
899,28 UAH
UA-2023-11-03-005717-a 303710f456354a2dac7e155f5e010247
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скомароха Олександра

0954938741 zp.ui@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Код ЄДРПОУ: 44005647
Місцезнаходження: 69041, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 12
Контактна особа: Скомароха Олександра
0954938741
zp.ui@customs.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Канцелярські товари (Папки для документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки

Тендерна документація

03 листопада 2023 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР»
#44812423
Переможець 899,28
UAH з ПДВ
03 листопада 2023 11:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2023 10:00
Звіт виконання.pdf укладений
13 листопада 2023 09:59
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2023 13:49
ДУ 1 06.11.2023.pdf зміни до договору
07 листопада 2023 13:08
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 12:50
Договір 16-23.pdf укладений
03 листопада 2023 12:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (Папки для документів) 4 штуки 224,82
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору про закупівлю № 16-23 від 03.11.2023 року. Викласти абзац 2 пункту 2.1. розділу 2 Договору в наступній редакції: «Джерелом фінансування цього Договору є кошти загального фонду Державного бюджету України, КПКВ 3506010, КЕКВ 2210.» Інші положення Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 16-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (Папки для документів) 4 штуки 224,82
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 899,28
UAH (в тому числі ПДВ 149,88 UAH)