Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Алла Завора +380953607334 alla.zavora@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 11:06 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 11:06 |
Очікувана вартість: | 4 953 588,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,80% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком 8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою, та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться по факту за прийняті Товар та супутні послуги − впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання–передачі Товару або видаткової накладної та акту приймання-передачі наданих супутніх Послуг, після пред’явлення Постачальником рахунку (інвойсу) на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 11:44 |
Додаток №6 до ТД (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
03 листопада 2023 11:44 |
Додаток №5 до ТД (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
03 листопада 2023 11:44 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx | |
03 листопада 2023 11:44 |
ТД_ВТзО(А)_УГВС24Т-005_Установка для вирівнювання БТ_03.11.23.docx | |
03 листопада 2023 11:44 |
Додаток № 4 Тип дог поставка + послуги (графік)+ОП_еколог..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000060 ● f0a564b8627d4a0db68e2483d61053e5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-11-03-005501-a від 03.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 15:48:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «УГВ-Сервіс 24Т-005_Установка для вирівнювання бурильних труб; 42630000-1 Металообробні верстати − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-03-005501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 08:52:04
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Пояснення на Запит від 23.01.2024 Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (також – Особливості) щодо закупівлі «УГВ-Сервіс 24Т-005_Установка для вирівнювання бурильних труб; 42630000-1 Металообробні верстати − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-03-005501-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА" |
3 216 000,00
UAH з ПДВ
|
3 216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЯКС ГРУПП" |
4 380 000,00
UAH з ПДВ
|
4 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Well Tex L.L.C-FZ |
4 859 305,00
UAH з ПДВ
|
4 859 305,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА" #42863371 |
Переможець |
3 216 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 17:20
|
Гарантія виконання 36921.pdf.(2).p7s | укладений |
14 грудня 2023 17:16
|
Гарантія виконання 36921.pdf.(1).p7s | укладений |
14 грудня 2023 17:16
|
Гарантія виконання 36921.pdf | укладений |
14 грудня 2023 17:16
|
Договір УГВС373_31-23 від 14.12.2023 ТОВ НВП КВАЛІТЕТ ГІДРАВЛІКА.pdf | укладений |
14 грудня 2023 17:16
|