Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя (папір А4, папка-швидкошивач, журнал 192 арк.)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2023-11-03-004530-a efa2d55f00d946d7819f1e4dd734dfef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марку Володимир Дмитрович

office.chern@cv.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у м.Чернівцях Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 37978173
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Ольги Кобилянської, будинок 11
Контактна особа: Марку Володимир Дмитрович
office.chern@cv.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя (папір А4, папка-швидкошивач, журнал 192 арк.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Папка-швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Журнал 192 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя (папір А4, папка-швидкошивач, журнал 192 арк.) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 листопада 2023 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 8 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2023 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 14:38
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 14:34
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 14:33
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 11:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 35 пачок 145,00
UAH з ПДВ
Папка-швидкозшивач 300 штуки 7,02
UAH з ПДВ
Журнал 192 арк. 4 штуки 204,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Невірно зазначений код ДК