Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:03 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:03 |
Очікувана вартість: | 42 726 750,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 427 267,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1281000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 16:37 |
23-2138 перелік змін 2.docx | |
20 листопада 2023 16:37 |
23-2138_Додаток 1 ТЗ зм.docx | |
20 листопада 2023 16:37 |
23-2138 ТД зм-2.docx | |
15 листопада 2023 11:14 |
23-2138 перелік змін.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 4 Проект договору.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 5 Форма оцінки.pdf | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
02 листопада 2023 16:45 |
23-2138_Додаток 2 Перелік інформації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Разом з тим застосування захисного покриття на основі поліуретанових (епоксидних) смол (конструкція тип 3 (4) таблиці 4 ДСТУ 4219-2003) вимагає забезпечення підготовки поверхні труби до ступеня не гірше Sa 2 1/2 згідно з ДСТУ ISO 8501-1
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000012 ● b0245f79f54e4495b640f18e8349f37e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2024 № 36
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-11-02-013392-a, 02.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 14:48:30
Запит про надання пояснення Замовнику – Товариству з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-11-02-013392-a, яка проводилась Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:47:54
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», СНИП 2.05.06-85 «Магістральні трубопроводи», ВБН В.3.1-00013741-08:2008 «Магістральні газопроводи. Лінійна Частина. Капітальний ремонт»; ВБН В.2.3-00013741-06:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Роботи підготовчого періоду»; ВБН В.2.3-00013741-07:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Земляні роботи та рекультивація»; ВБН В.2.3-00013741-09:2009 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Лінійна частина. Очищення порожнини та випробування; ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандартами України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи.
Отже, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати зміст національних стандартів (зокрема в електронній формі) третім особам без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувану вартість визначено згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Додаток: 1.Обґрунтування на 1 арк. в 1 прим.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:21:56
Запит про надання пояснення Замовнику – Товариству з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-02-013392-a, яка проводилась Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з умовами Додатку №1.1 до тендерної документації Замовника, Замовник гарантує: відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в тендерній документації на закупівлю «Фарбування та скління (Вибірковий ремонт ізоляційного покриття за результатами КО газопроводу-відводу до ГРС -1 м. Миколаїв друга нитка Ду 500 Ру 4,85 МПа, ділянки 20,3 км - 24,3 км в межах обслуговування Миколаївського ЛВУМГ)» (у відповідності до: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-06-19-004127-b ).
Учасником Філією «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «УКРГАЗПРОМБУД» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель 13.11.2023 надано файл «1.1 Гарантiйний лист.pdf» на виконання вимоги Додатку №1.1 до тендерної документації Замовника.
Проте, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20.11.2023 опубліковано Додаток №1 до тендерної документації із внесеними змінами, а саме: підпункт 3.2.7 пункту 3.2 розділу 3, підпункт 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 та розділ «Комплект монтажний» Додатку А.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог Додатку №1.1 до тендерної документації Замовника, після внесення змін у Додатку №1 до тендерної документації Замовника (підпункт 3.2.7 пункту 3.2 розділу 3, підпункт 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 та розділ «Комплект монтажний» Додатку А).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 10:04:13
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 04.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 04.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
ТОВ «Оператор ГТС України» 02.11.2023 затверджено тендерну документацію, до якої, зокрема, включено додаток 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Відповідно до пп. 1.1 п. 1 додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі має надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації.
Учасник АТ «УКРТРАНСГАЗ» в особі філії «БМФ «УКРГАЗПРОМБУД» (далі – Учасник) в складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист на виконання вимоги Додатку № 1.1 до тендерної документації Замовника. (файл «1.1 Гарантiйний лист.pdf»).
Діючи в межах чинного законодавства Замовником 20.11.2023 внесено зміни до тендерної документації, затвердженої 02.11.2023, зокрема, до додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», якими були виправлені невідповідності, допущені в тендерній документації без зміни предмета закупівлі.
Зміни до підпункту 3.2.7 пункту 3.2 розділу 3, підпункту 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 та розділу «Комплект монтажний» Додатку А тендерної документації не змінюють технічних вимог, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а носять уточнюючий характер щодо невідповідностей, допущених в тендерній документації.
Крім того, Замовником зміни до додатку 1.1 до тендерної документації «Гарантійний лист» не вносилися, що з урахуванням відповідності гарантійного листа Учасника від 10.11.2023 № 3101ВИХ-23-1083 вимогам тендерній документації свідчить про відсутність підстав у повторному наданні Учасником гарантійного листа.
Внесення змін учасником до своєї тендерної пропозиції є правом, а не обов’язком цього учасника, що вбачається з ч. 8 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено імперативної вимоги про обов’язок учасника вносити зміни до своєї тендерної пропозиції, в тому числі після внесення змін до тендерної документації, та, відповідно, обов’язку замовника вимагати від учасника внесення змін до своєї тендерної пропозиції.
Водночас Учасник о 16 годині 04 хвилин 24.11.2023 подав свою тендерну пропозиції з накладенням на неї кваліфікованого електронного підпису (скріншот з електронної системи закупівель додається), чим погодився з умовами тендерної документації, зокрема, зі змінами внесеними 20.11.2023 до тендерної документації Замовника.
Також, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації поданням своєї тендерної пропозиції учасник:
«….- підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів)…».
Підтвердженням відповідності тендерної пропозиції Учасника, в складі якої надано, зокрема, гарантійний лист від 10.11.2023 № 3101ВИХ-23-1083, вимогам тендерної документації (зі змінами), свідчить також факт укладеного за результатами вказаної процедури закупівлі договору № 4600008799 від 21.12.2023, зміст якого узгоджується із умовами тендерної документації з урахуванням змін внесених 20.11.2023.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника, яка є найбільш економічно вигідною, відповідала вимогам тендерної документації та у Замовника були відсутні підстави для її відхилення.
Додаток: Скріншот з електронної системи закупівель.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 07.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a. Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 07.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у тендерній документації встановлено спосіб для надання інформації, яка знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178), чим порушено вимоги пунтів 3, 28 та 47 Особливостей №1178. Замовник аргументовано не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 07.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a з огляду на таке. Згідно з пунктом 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник у Додатку 3 до тендерної документації передбачив перелік документів, що подаються Переможцем торгів, зокрема зазначивши: «1.4.4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу/-ів виданого/-их не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (у формі Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.», та вказавши примітку: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, умовами тендерної документації не передбачено можливість відхилення учасника-переможця в разі ненадання учасником-переможцем Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, в разі якщо на момент визначення переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення працював без збоїв. Слід зазначити, що вимога щодо надання Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачена пп.1.4.4 п.1.4 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації, не порушує права учасників-переможців, не порушує принципи публічних закупівель, не обмежує коло потенційних учасників та не оскаржувалась потенційними учасниками закупівель Замовника. З огляду на вищевикладене, включення до тендерної документації надання Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, у випадках, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не є порушенням вимог п.п. 3, 28 та 47 Особливостей Окремо зауважуємо, що висновок ДАСУ від 07.03.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2024-03-13 15:10:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-02-013392-a предмет закупівлі «Фарбування та скління (Вибірковий ремонт ізоляційного покриття за результатами КО газопроводу-відводу до ГРС -1 м. Миколаїв друга нитка Ду 500 Ру 4,85 МПа, ділянки 20,3 км - 24,3 км в межах обслуговування Миколаївського ЛВУМГ)» від 07.03.2024 оскаржено до суду (позовна заява ТОВВИХ-24-4490 від 21.03.2024). Інформацію про відкриття провадження у справі із зазначенням номеру провадження буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання такої інформації замовником (за наявності технічної можливості). |
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Документи:
22 березня 2024 09:32
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" |
40 750 000,00
UAH
|
39 466 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" |
41 125 562,21
UAH
|
39 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ |
42 725 740,50
UAH
|
40 050 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж" |
42 127 775,03
UAH
|
41 124 758,09
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" #30019801 |
Переможець |
39 466 700,00
UAH
|
04 грудня 2023 09:53
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 грудня 2023 09:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" #30019801 |
39 466 700,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:41
|
4600008799 21.12.2023..pdf | укладений |
22 грудня 2023 10:40
|
05 23-2138-пд інформація.doc | укладений |
22 грудня 2023 10:40
|