Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги з постачання та налаштування примірника програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ-3" з правом використання на робочих місцях користувача)
Очікувана вартість
8 640,00 UAH
UA-2023-11-02-007767-a 7f5b5ee971134b5bbd10c0cb04873e7f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567, +380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги з постачання та налаштування примірника програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ-3" з правом використання на робочих місцях користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, Соборна 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2023  —  30 листопада 2023
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Тендерна документація

02 листопада 2023 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ І НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#13435515
Переможець 8 640,00
UAH
02 листопада 2023 13:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 13:05
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 14:53
договір Д64.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 14:51
договір Д64.pdf укладений
02 листопада 2023 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки яка виникла під час викладання договору (відсутність відмітки про ПДВ).
Номер договору про закупівлю: Д64/23/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 440,00 UAH)