Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24357942 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ТАРАСКОВА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Любов Каун +380472663413 specintzir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 657 574,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 287,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 12:47 |
ТД_Капітальний ремонт Тараскова.docx | |
02 листопада 2023 12:47 |
Додаток 1.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000003 ● 345f5456926f40e7b3040bbd51e813b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:59 |
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-11-02-006706-a 02.11.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 16:17:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт підвального приміщення комунального закладу «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради» під облаштування найпростішого укриття за адресою: м. Черкаси, вул. Тараскова, 14»» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-006706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 11:01:59
Пояснення відповідно запиту
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі "ДК021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт підвального приміщення комунального закладу «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради» під облаштування найпростішого укриття за адресою: м. Черкаси, вул. Тараскова, 14» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-006706-a"
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 розділу ІІІ тендерної документації було вказано, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений, тобто до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист з зазначенням кінцевого строку дії тендерної пропозиції та з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником-переможцем ТОВ «Рембуд-Р» надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, в якому вказано, що такий учасник гарантує, що тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та зазначає, що кінцевим строком дії його тендерної пропозиції є 31 березня 2024 року, із правом на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що метою включення вказаного гарантійного листа в умови тендерної документації цієї процедури закупівлі Замовником, було зазначення учасниками строку дії тендерних пропозицій не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, із точним зазначенням кінцевого строку дії їх тендерної пропозиції задля розуміння Замовником чи скінчився такий строк чи ні до підписання договору про закупівлю, а також обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації також для розуміння погоджується із ним учасник чи ні. Так, строк вказаний у 90 робочих днях відповідає строку у 126 календарних дні, також вказаний учасником ТОВ «Рембуд-Р» строк дії тендерної пропозиції не менше 90 робочих відповідає 143 календарним дням, що не порушує вимоги тендерної документації, в даному випадку основним є вказаний строк дії тендерних пропозицій, який має бути не менше 120 днів (календарних), що в свою чергу і гарантував вказаний учасник, а не цитування частини тендерної документації. Крім того, вказаний у висновку спосіб усунення Замовником виявленого порушення шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення є незаконним та таким, що унеможливлює його виконання, оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р., та до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Замовник не є тим уповноваженим органом, який відповідно до норм чинного законодавства наділений правом вчиняти дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на вищенаведені обставини, Замовник не погоджується із висновком, вказаним у резолютивній частині висновку моніторингу та вказує на відсутності порушення.
2024-02-28 11:01:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-Р" |
1 626 990,00
UAH з ПДВ
|
1 626 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-Р" #42093255 |
Переможець |
1 626 990,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 16:43
|
EPSON L3250 Series(1).pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:41
|
EPSON L3250 Series.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:41
|