Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Червоненська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04346793 |
Вебсайт: | https://chervonenska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 13434, Україна , Житомирська обл., смт. Червоне, вул. Миру, 28 |
Контактна особа: |
Павло Болотін +380680435209 chervone_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 016 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 081,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється на підсаві актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 16:43 |
ТД Червоне.docx | |
01 листопада 2023 16:43 |
ТД Червоне.docx | |
01 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
01 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
01 листопада 2023 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2023 16:43 |
ТД Червоне.docx
|
|||
01 листопада 2023 16:43 |
ТД Червоне.docx
|
|||
01 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
01 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000136 ● 7829c36922c342478328c96c0c37c6b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2023-11-01-012654-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 10:21:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 17:00:30
Відповідь на пояснення
в 2018 році було розроблено проєктно-кошторисну документацію з назвою "Будівництво системи водопостачання піведнної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області" (далі - Проєкт). 16 серпня 2019 року було оголошено закупівлю по даному проєкту зсумою закупівлі 4 908 937,60 грн., яка була передбачена проєктно-кошторисною документацію. 31 грудня 2022 року договір, який було укладено з переможцем торгів, закінчив свою дію 31 грудня 2022 року (UA-2019-08-16-002448-a-b1). По даному договору, від 24 вересня. 2019 р №132, фактично було виконано робіт на суму 2 456 431 грн з ПДВ. В 2023 році було здійснено коригування даного проєкту та зроблено експертизу. Згідно з експертним звітом, який було проведено Філєю ДП "Укрдержбудекспертиза" у Житомирській області (ЄДРПОУ 35850609), звіт від 07 липня 2023 року №06-0188/01-23, за результатами розгляду було визначено, що загальна кошториста вартість будівництва у поточних цінах станом на 06 липня 2023 року складає 6 824, 874тис. грн. В експертномі звіті також зазначено, що із загальної кошторисної вартості виконано на суму 2716,614 тис. грн. Рішенням ХХХVII сесії VIII скликання Червоненської селищної ради від 13 жовтня 2023 року №690 "Про затвердження проєктно-кошторисної документації проекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування", яким було затверджено проектно-кошторисну документацію роекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування". згальною кошторисною вартістю 6 824,874 тис. грн. Також, рішенням, було взято до відома, що із загальної кошторисної вартості виконано робіт на суму 2716,614 тис. грн. Різниця складає 4108,260 тис. грн. Бюджте призначення було визначене відповідно до вищезазначеного рішення сесії. Сума для проведення закупівлі була визначена за мінусом проведення коригування, авторського нагляду, експертизи, технічного нагляду, тощо і яка становить 4 016,316 тис. грн. Технічні та якісни характеристики предмета закупівлі були визначені та прописані в тендерній документації згідно самого проєкту на будівництво.
Також хочемо зназначити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" частина 4 цієї постанови "Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:" для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер. Натомість на офіційному веб-сайті селищної ради оприлюднюються всі проведені закупівлі в режимі реального часу (https://chervonenska-gromada.gov.ua/zakupivli-1625221174/).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 13:02:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОСЕРВІСБУД» умовам пункту 1 Додатка 1 до ТД у той час, коли у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання, а саме: «Апарат зварювальний термозисторний Оптима-231», який зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.11.2023 № 07-11/23-2?
2. Відповідно до пункту 19.1.2 договору від 27.11.2023 № 107 (далі – Договір) додатками до договору є договірна ціна та підтверджуючи розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість (і) ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку).
Як Замовник може пояснити оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до Договору не у повному обсязі, а саме: відсутня відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на водозабірну свердловину, до локального кошторису № 02-01-02 на будівництво насосної станції, до локального кошторису 02-01-03 на вентиляцію, до локального кошторису № 02-01-04 на придбання та монтаж технологічного устаткування, до локального кошторису № 02-01-05 на силове електрообладнання?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 12:21:32
Відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит, надаю наступні роз'яснення.
1. Стосовно п.2 зазначеного в запиті, у зв'язку з відсутністю певних відомостей ресурсів, повідомляю, що відомості ресурсів до локальних кошторисів 02-01-01, 02-01.02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05 наявні і були помилково-технічно не відскановані. Варто зазначити, що такого роду договора з додатками детально перевіряються Державною казначейською службою України перед їхньою реєстрацією.Хочу зазначити, що на даний час, всі відсутні документи, яких не вистачало в оприлюдненому договорі та зазначених в запиті були оприлюднені на майданчику а також підкриплені до даного повідомлення.
2. Стосовно п.1 запиту, щодо відсутності документів, які підтверджують наявність обладнання "Апарат зварювальний терморезисторний Оптима-231" повідомляю наступне. Згідно пп.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагалось у свої тендерній пропозиції надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (за формою Таблиці 1) необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником було надано довідку від 07.11.2023 року №07-11\23-2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено наявне обладнання та інформація про документи на піставі який воно знаходиться в Учасника у користуванні, якою він підтвердив наявність обладнання. В договорі відсутність позиції щодо оренди зварювального апарату за словами учасника є технічною і людською помилкою. Перед укладанням договору на виконання робіт з переможцем торгів останнім було приведено договір у відповідність на підставі додаткової угоди, Варто зазначити, що згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку було укладено Додаткову угоду про розірвання відповідного договору
2024-10-14 17:47:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду від 16.02.2024 року про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 240/3356/24/3378/24 |
Дата відкриття провадження: | 16 лютого 2024 |
Документи:
16 лютого 2024 16:12
|
позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГІДРОСЕРВІСБУД |
3 758 939,48
UAH з ПДВ
|
3 758 939,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГІДРОСЕРВІСБУД #40511834 |
Переможець |
3 758 939,48
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 17:46
|
додаткова угода 2.pdf | укладений |
14 жовтня 2024 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 15:04
|
Гідросервісбуд_compressed (2)_compressed_compressed (3).pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:33
|
Відомість ресурсів 02-01-01, 02-01.02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 21:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 21:01
|
Договір з додатками_compressed.pdf | укладений |
27 листопада 2023 20:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до локальних кошторисів (відомості ресурсів 02-01-01, 02-01.02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05) |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Відсутній |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в план фінансування виконання робіт і в календарний графік робіт виконання робіт по об'єкту, а саме п.19.1.1. та п.19.1.3 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 листопада 2023 — 11 жовтня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 366 316,18
UAH (в тому числі ПДВ 227 719,36 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку Південного офісу Держаудит служби України від 05 лютого 2024 року за результатами моніторингу даної закупівлі. |