Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33063476 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна,47 кім. 11. 12 |
Контактна особа: |
Любовь Макаричева +380954023228 ykgm-2005@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 11:29 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 11:29 |
Очікувана вартість: | 11 732 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт доріг комунальної власності
Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська область (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я «Підрядника» в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів на придбання будівельних матеріалів. Аванс надається на 15 (п'ятнадцять) календарних днів на підставі рахунку-фактури, за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку «Замовника». По закінченню визначеного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються «Замовнику». | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки «Замовником» проводяться за фактично виконані роботи з моменту підписання «Замовником» представлених «Підрядником» належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних призначень та завізованих представником технічного нагляду. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні «Замовником» бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок з «Підрядником» проводиться після прийняття в експлуатацію об’єкту будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до незначного класу наслідків СС1 на підставі Декларації про готовність до експлуатації об’єктів, яка видається органом державного архітектурно - будівельного контролю | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК 5(тендерна пропозиція).doc | |
01 листопада 2023 15:30 |
Тендерна документація дорога.docx | |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК_7_ДОВIДКА_про_залучення_спiввиконавцiв.doc | |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК 4 (лист-згода).docx | |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК 6 Загальнi_вiдомостi_про_учасника_торгiв.doc | |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК№ 3ПРОEКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 листопада 2023 15:30 |
ДОДАТОК 1 (кваліфікаційні критерії, вимоги).doc | |
01 листопада 2023 15:30 |
Копия_АД_084_2023.pdf | |
01 листопада 2023 15:30 |
Копия_ОДР_084_2023.pdf | |
01 листопада 2023 15:30 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx | |
01 листопада 2023 15:30 |
ОДД Першотравенск.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000064 ● 1da4520b38454c23a7f8286e54c56639
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-11-01-010476-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 14:59:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель Додатка № 1 до договору про закупівлю від 22.11.2023 № 71 у повному обсязі, а саме: не оприлюднено розрахунки до договірної ціни?
3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель оновленої редакції Додатка № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору про закупівлю від 22.11.2023 № 71 в редакції додаткової угоди від 20.12.2023 № 1, який є її додатком?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 16:14:36
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По першому питанню, зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної частини Робочого проєкту на капітальний ремонт доріг комунальної власності, який пройшов експертизу (Експертний звіт №43745 від 15.08.2023, реєстраційний номер EX01:9946-9489-3325-6885), який затверджено наказом по управлінню комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради від 15.11.2023 № 41.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на власному веб-сайті, але за його відсутності, інформація розміщена на офіційному веб-сайті Першотравенської міської ради за посиланням https://pershrada.gov.ua/news/1696591811/.
По другому питанню, зазначаємо, що термін публікації договору про закупівлю за результатом проведення відкритих торгів має відбуватись з дотриманням підпункту 10 частини 1 статті 10 Закону, а саме:
«Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього — протягом трьох робочих днів з дня його укладення», договір на виконання робіт з капітального ремонту дороги укладено 22.11.2023, розміщення сканкопій договору та додатків (договірна ціна та календарний графік) до нього теж оприлюднено 22.11.2023. Враховуючи, що Переможець відкритих торгів у складі своєї тендерної пропозиції вже оприлюднив розрахунки до договорної ціни, які в повному обсязі залишилися без змін, було прийнято рішення - не розміщувати їх повторно.
По третьому питанню, зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оприлюднення додаткових угод та змін додатків до договору закупівлі не є обов’язковим, а у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, що і було зроблено своєчасно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку державної аудиторської служби про результати моніторингу
2024-02-21 16:25:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КДМ-СТРОЙ" |
11 597 902,25
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВНИЦТВО ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
11 684 300,00
UAH з ПДВ
|
11 010 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
11 698 332,23
UAH з ПДВ
|
11 698 332,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КДМ-СТРОЙ" #43483674 |
Відхилено |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 11:14
|
|
ТОВ "БУДІВНИЦТВО ТА ВІДНОВЛЕННЯ" #45076153 |
Відхилено |
11 010 200,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 14:33
|
|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Переможець |
11 698 332,23
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 13:52
|
ДУ №4 .PDF | зміни до договору |
09 травня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 15:50
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:40
|
додаткова угода №2 пролонгація.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:08
|
доп.угода №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:52
|
договір№71.pdf | укладений |
22 листопада 2023 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт, у зв`язку з виникненням несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2024, у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження робіт відповідно до графіку. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |