Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства "Тепловик" Старокостянтинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 14151464 |
Місцезнаходження: | 31101, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул, Ессенська, 2 блок, 4 |
Контактна особа: |
Козловцева Ірина Валеріївна +380385445628 zak@teplovik.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 15:09 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції по кожному лоту окремо. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції: 90 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 15:04 |
Додаток 4 Договір проект.docx | |
01 листопада 2023 15:04 |
Тендерна_документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-06-000007 ● d75974f0f499423383acd7de561a6722
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 10:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 Одеса № 32
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2024 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2023-11-01-009739-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:29:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 11:46:27
пояснення
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Кабелі та супутня продукція»
(UA -2023-11-01-009739-a)
На Ваш запит від 08.02.2024 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
01 листопада 2023 року КП «Тепловик» було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Кабелі та супутня продукція», код національного класифікатора України ДК:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44320000-9 Кабелі та супутня продукція, на виконання робочих проектів. » Нове будівництво зовнішніх електричних мереж 10 кВ для забезпечення власних потреб електроспоживання» та «Нове будівництво електричної мережі від когенераційної установки по вул. Варчука, 18 у м. Старокостянтиніві до головної каналізаційної станції по вул. Гонти, 40/2 в м. Старокостянтиніві Хмельницької області до мережі електропостачальника КП «Тепловик».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені вищенаведеними проектами, які пройшли експертизу.
В свою чергу, напередодні розміщення оголошення ми провели аналіз закупівель та цін на кабелі та супутню продукцію на майданчику прозоро, зробили розрахунок за цінами, що розміщувались на вебсайтах декількох постачальників (виробників), а також було взято до уваги комерційні пропозиції постачальників. (додатки додаються).
Щодо очікуваної вартості, то вона вказана в оголошені до закупівлі і визначена на підставі вищенаведеного моніторингу.
КП «Тепловик» довидь до Вашого відома, що закупівля була проведена за власні кошти підприємства. Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів і не отримує бюджетних асигнувань.
Щодо посилання на сторінку власного вебсайт, то як було вказано вище КП «Тепловик» є комунальним підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів, а тому не зобов’язане розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Додатки на 2 акр.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім Одеського кабельного заводу "Одескабель" |
3 827 040,00
UAH з ПДВ
|
3 827 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім Одеського кабельного заводу "Одескабель" #30332681 |
Переможець |
3 827 040,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:38
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 10:49
|
Договір.pdf | укладений |
20 листопада 2023 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |