Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові текстильні вироби
Очікувана вартість
7 680 000,00 UAH
UA-2023-11-01-005753-a 22ddc4a8a41c4240b50ee855136fb541
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Валеріївна Коротич

+380932784098 r.voroh@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3018 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 39806952
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Руслана Валеріївна Коротич
+380932784098
r.voroh@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2023 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2023 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2023 13:51
Очікувана вартість: 7 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 комплект
маскувальний комплект оптичний типу МКО-З
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39522200-9 — Маскувальні сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно проекту договору: «Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження ПРОДАВЦЕМ ПОКУПЦЮ доставки товару згідно накладної.» Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2023 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 12:22
Оголошення МКО-З.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проєкт договору
Дата подання: 06 листопада 2023 11:59
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:13
Шановний Замовнику, викладений у тендерній документації проект договору (Додаток № 3) містить у п.5.5 наступний текст: «На кожну партію товару, що постачається, ПРОДАВЕЦЬ обов’язково надає ПОКУПЦЮ наступні документи:… - засвідчену належним чином копію експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей…». Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» «експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження». Надайте будь-ласка роз’яснення щодо змісту та доцільності надання вказаних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 5.5 проєкту договору буде відкоригований в момент підписання договору шляхом укладення додаткової угоди, в якій буде викладений новий зміст, а саме:
"5.5. На кожну партію товару, що постачається, ПРОДАВЕЦЬ обов’язково надає ПОКУПЦЮ наступні документи:
- накладну (у трьох примірниках);
- товарно-транспортну накладну;
- засвідчену належним чином копію Договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) товару, який є предметом закупівлі.
У разі поставки товару, ввезеного на митну територію України та виробником якого є нерезидент України, ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний зазначити в товаросупроводжувальних документах код УКТЗЕД товару, номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару та надати копії митних декларацій."
Щодо властивостей матеріалу заповнення
Дата подання: 06 листопада 2023 16:53
Дата відповіді: 07 листопада 2023 10:57
Шановний Замовнику в пункті -2.1.4. Тендерної документації Встановлено вимоги до матеріалу заповнення : Маскувальний матеріал не повинен підтримувати горіння та повинен мати властивість самозагасання при загорянні, горючість покриття не повинна перевищувати 40 %. Питання : Чи надається в складі тендерної документації і чи оприлюдніється - Протокол (або інший документ) випробування виданий лабораторією (органом ) щодо підтвердження властивостей ГОРІННЯ та стійкості до діїї полумя вогню, і те що він не повинен підтримувати горіння і не піддаватися і термічному руйнуванню ,що характеризує його вогнестійкість та ступінь безпечності при використанні МКО . Тобто властивості самозагосання при загоранні . ---Довідково : Горіння та горючість матеріалу це поняття вогнестійкості ,але всі розуміють ,що це його різні показники .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 2 Оголошення про спрощену закупівлю передбачено:
"6.2.1 Завірена копія сертифіката відповідності МКО видана акредитованим в Україні органом (лабораторією).
6.2.2. Завірені копії актів або протоколів перевірки/випробувань МКО на відповідність заявленим характеристикам, проведених акредитованим в Україні органом (лабораторією)."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРШЕЛТЕР" 6 700 800,00
UAH з ПДВ
6 700 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" 7 197 600,00
UAH з ПДВ
7 197 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2023 16:22
Електронний підпис
20 листопада 2023 16:21
Лист про ліцензування.pdf.p7s
20 листопада 2023 16:21
Довідка про відомості.pdf.p7s
20 листопада 2023 16:21
Лист про ліцензування.pdf
20 листопада 2023 16:21
Довідка про відомості.pdf
09 листопада 2023 14:00
Електронний підпис
09 листопада 2023 14:00
Електронний підпис
09 листопада 2023 14:00
2 Витяг ЄДР.pdf
09 листопада 2023 14:00
4 Проект Договору.pdf
09 листопада 2023 14:00
18 Посвідчення якості.pdf
09 листопада 2023 14:00
3 Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
09 листопада 2023 14:00
18 Посвідчення якості.pdf.p7s
09 листопада 2023 14:00
2 Витяг ЄДР.pdf.p7s
09 листопада 2023 14:00
12 Довідка про потужністть.pdf
09 листопада 2023 14:00
3 Витяг платника ПДВ.pdf
09 листопада 2023 14:00
4 Проект Договору.pdf.p7s
09 листопада 2023 14:00
1 Пропозиція на закупівлю.pdf.p7s
09 листопада 2023 14:00
1 Пропозиція на закупівлю.pdf

Публічні документи

09 листопада 2023 15:31
Електронний підпис
09 листопада 2023 15:31
Електронний підпис
09 листопада 2023 15:30
120 ЦП.pdf
09 листопада 2023 15:30
проект договору.pdf
09 листопада 2023 15:30
Витяг з ПДВ.pdf
09 листопада 2023 15:30
120-2 ліцензування.pdf
09 листопада 2023 15:30
протокол директор.pdf
09 листопада 2023 15:30
120-1 відомості.pdf
09 листопада 2023 15:30
Виписка.pdf
09 листопада 2023 15:30
120-4 гарантійний лист.pdf
09 листопада 2023 15:30
120-5 гарантійний лист06.pdf
09 листопада 2023 15:30
119.6 тех.pdf
09 листопада 2023 15:30
120-3 тех.pdf
09 листопада 2023 15:30
119.6.2. тітул протокол 173-022.pdf
09 листопада 2023 15:30
119.6.1. тітул протокол 170-022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРШЕЛТЕР"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРШЕЛТЕР"
#39948114
Переможець 6 700 800,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2023 16:30

Документи

16 листопада 2023 16:30
Електронний підпис
16 листопада 2023 16:29
Протокол № 21 від 16.11.2023.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2023 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРШЕЛТЕР"
#39948114
6 700 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2023 16:30
Електронний підпис
16 листопада 2023 16:29
Протокол № 21 від 16.11.2023.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 13:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 14:41
835-іс ду 2 888.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 14:40
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 16:19
Додаткова угода № 1 від 22.11.2023 до договору № 835-ІС 888.pdf укладений
22 листопада 2023 16:04
Договір № 835-ІС 888.pdf укладений
22 листопада 2023 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 12.4. договору № 835-ІС від 22.11.2023 р. (далі – Договір), уклали додаткову угоду (далі - Угода) про таке: У зв’язку із виявленою технічною помилкою в Додатку № 1 «Специфікація» до Договору, зокрема зайвою цифрою «3» в графі «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ», Сторони дійшли згоди внести такі зміни в Додаток № 1 «Специфікація» до Договору: Ціна за одиницю, грн з ПДВ 33504,00
Номер договору про закупівлю: 835-IC
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 700 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 116 800,00 UAH)