Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983814 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1 |
Контактна особа: |
Наталія Безменова +380552490321 economnewtend@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 788 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 942,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
під час проведення відкритих торгів з особливостями усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 10 банківських днів та після перевірки його на стан придатності та щодо відсутності наявних пошкоджень. За домовленістю сторін можлива поетапна оплата згідно накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
31 жовтня 2023 10:45 |
ТД.docx |
31 жовтня 2023 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 6 до ТД.docx
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
Додаток 7 до ТД.docx
|
|||
31 жовтня 2023 10:45 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-09-000026 ● af6cb7f0719f421ba44dc47df3f96369
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2024 № 2-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 09.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
09.01.2024 №2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-31-002600-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 09:00:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021:2015:43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Багатофункціональний міні навантажувач із шарнірною рамою та навісним обладнанням AVANT 750 (або еквівалент)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-002600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Пунктом 6-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15% у 2023 році. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону передбачено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів – ковшові навантажувачі. На виконання Закону постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок).
У зв’язку з чим просимо надати пояснення чому Замовником не дотримано вимоги п.13-1 Порядку при складанні тендерної документації?
3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів щодо укладення договору закупівлі встановлені абзацом чотири пункту 49 Особливостей №1178.
4. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-23 14:28:53
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі, який було здійснено Держаудитслужбою в Херсонській області у січні 2024 року.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідь. Через систему закупівлі «Прозорро» було здійснено моніторинг щодо придбання міні-трактора. На прохання лікарні Учасником, переможцем, торгів UA-2021-11-02-002840-а, була надана наочна інформація щодо технічних характеристик, стандартної комплектації, додаткових опцій, та навісного обладнання. Орієнтовна ціна складала 67100 ЄВРО.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі були визначені з урахуванням можливості використання навантажувача у будь-який період року, також було враховано щоденні потреби, такі як: прибирання територій, підіймач для вантажу, кран для завантаження/розвантаження, бульдозерне навісне обладнання для отвалу снігу, ґрунту, причеп для перевезення вантажу, ківш та декілька опцій.
2. Просимо надати пояснення чому Замовником не дотримано вимоги п.13-1 Порядку при складанні тендерної документації?
З запізненням, Замовником, оприлюднено протокол № 21 від 23.01.2024 р. про відміну торгів згідно п. п.2 п. 50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відсутня можливість щодо визначення ступеня локалізації виробництва.
3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів щодо укладення договору закупівлі встановлені абзацом чотири пункту 49 Особливостей №1178.
Договір закупівлі не укладався.
4. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Кошти не були сплачені.
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc
- пояснення для аудіта.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЫЙ ДОМ "ТЕХНИКС" |
3 788 400,00
UAH з ПДВ
|
3 788 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЫЙ ДОМ "ТЕХНИКС" #32563961 |
Переможець |
3 788 400,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 16:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 09:40 |
Кінець періоду оскарження: | 03 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 03 лютого 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Керуючись п. 1,2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення - відмінити відкриті торги |
23 січня 2024 09:40
|
Електронний підпис |
23 січня 2024 09:39
|
протокол № 21.pdf |