Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для укомплектування споруд цивільного захисту - найпростіше укриття (підвальне приміщення) в КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 144 «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІВРИТУ, ІСТОРІЇ ЄВРЕЙСЬКОГО НАРОДУ, ЄВРЕЙСЬКИХ ТРАДИЦІЙ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ДИТЯЧИЙ САДОК)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою: м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, буд. 1
Очікувана вартість
170 068,00 UAH
UA-2023-10-30-008406-a eaa3d2fb8adf48069cced52b504dca88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Громова

+380982614836
+380951104831
sh144dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК №144" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23067811
Вебсайт: https://school144.dnepredu.com/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Контактна особа: Галина Громова
+380982614836, +380951104831
sh144dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2023 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 170 068,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 850,00 грн. (вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 144 «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІВРИТУ, ІСТОРІЇ ЄВРЕЙСЬКОГО НАРОДУ, ЄВРЕЙСЬКИХ ТРАДИЦІЙ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ДИТЯЧИЙ САДОК)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ: 23067811 місцезнаходження: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, буд. 1. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 748201720344221011400049528
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для укомплектування споруд цивільного захисту - найпростіше укриття (підвальне приміщення) в КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 144 «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІВРИТУ, ІСТОРІЇ ЄВРЕЙСЬКОГО НАРОДУ, ЄВРЕЙСЬКИХ ТРАДИЦІЙ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ДИТЯЧИЙ САДОК)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою: м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, буд. 1
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Менахем-Мендл Шнеєрсона 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 850,00 грн. (вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 144 «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІВРИТУ, ІСТОРІЇ ЄВРЕЙСЬКОГО НАРОДУ, ЄВРЕЙСЬКИХ ТРАДИЦІЙ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ДИТЯЧИЙ САДОК)» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ: 23067811 місцезнаходження: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, буд. 1. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 748201720344221011400049528

Сума забезпечення: 850 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 170 058,13
UAH з ПДВ
170 058,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2023 17:08
Електронний підпис
08 листопада 2023 17:08
Електронний підпис
08 листопада 2023 17:07
Підписаний G1123-2351-GL_tender.pdf
08 листопада 2023 17:07
23. Пояснення про ліцензію.pdf
08 листопада 2023 17:07
2.2 Рішення Волковинський.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
29. Витяг ПДВ 09.10.2023.pdf
08 листопада 2023 17:07
9.1 Волковинский трудова.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
13. Працівники псих+нарк.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
1.1 Кошторис НВК 144.pdf
08 листопада 2023 17:07
19. ДОВІДКА досвід.pdf
08 листопада 2023 17:07
Підписаний Виписка (5).pdf
08 листопада 2023 17:07
18. Кошторисник освіта.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
26. ISO 9001_2015_НААУ.pdf
08 листопада 2023 17:07
4. ДОВІДКА МТБ.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
15. Довідка про виробника.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
34. Відомості 23.06.2023.pdf
08 листопада 2023 17:07
9. Волковинський диплом.pdf
08 листопада 2023 17:07
Підписаний G1123-2351-G_Zayava_Cover.pdf
08 листопада 2023 17:07
34. Відомості 23.06.2023.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
4. ДОВІДКА МТБ.pdf
08 листопада 2023 17:07
14. ПФЕ.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
28. СТАТУТ 2023 рік.PDF.p7s
08 листопада 2023 17:07
8. Накази працівники.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
11. Посвідчення навчання_2023.pdf
08 листопада 2023 17:07
35. Лист витрати.pdf
08 листопада 2023 17:07
29. Витяг ПДВ 09.10.2023.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
13. Працівники псих+нарк.pdf
08 листопада 2023 17:07
28. СТАТУТ 2023 рік.PDF
08 листопада 2023 17:07
33. ДОВІДКА печатка.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
Підписаний G1123-2351-GL_tender.pdf
08 листопада 2023 17:07
15. Довідка про виробника.pdf
08 листопада 2023 17:07
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 листопада 2023 17:07
30. Довідка банк 01.11.2023.pdf
08 листопада 2023 17:07
12. Медична довідка.pdf
08 листопада 2023 17:07
27.1 Атестат 8О129 Дніпро сепро.pdf
08 листопада 2023 17:07
1.1 Кошторис НВК 144.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
14. ПФЕ.pdf
08 листопада 2023 17:07
35. Лист витрати.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
9. Волковинський диплом.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
37. Гарантійний лист сміття.pdf
08 листопада 2023 17:07
26. ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
31. ДОВІДКА знаходження МТБ.pdf
08 листопада 2023 17:07
7. ДОВІДКА про працівників.pdf
08 листопада 2023 17:07
18. Кошторисник освіта.pdf
08 листопада 2023 17:07
23. Пояснення про ліцензію.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
8. Накази працівники.pdf
08 листопада 2023 17:07
2.2 Рішення Волковинський.pdf
08 листопада 2023 17:07
9.1 Волковинский трудова.pdf
08 листопада 2023 17:07
30. Довідка банк 01.11.2023.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
19. ДОВІДКА досвід.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
33. ДОВІДКА печатка.pdf
08 листопада 2023 17:07
Підписаний 231101_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
08 листопада 2023 17:07
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
08 листопада 2023 17:07
12. Медична довідка.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 170 058,13
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 15:06

Документи

13 листопада 2023 15:06
Електронний підпис
13 листопада 2023 14:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2023 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
170 058,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2023 15:06
Електронний підпис
13 листопада 2023 14:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 22:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 15:10
316687857.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 16:32
д.угода пожежна сиглалізація.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 16:28
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 16:06
договір ТОВ Охорона агенція комплекс захист.pdf укладений
29 листопада 2023 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменувааня замовника
Номер договору про закупівлю: КЗ-06-02-0842
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: КЗ-06-02-0842
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 159 452,61
UAH (в тому числі ПДВ 26 575,44 UAH)