Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт системи пожежної сигналізації Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа №272) за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5А
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-10-27-013257-a ● 95c3b59893b24c088bde9d25fb831c38
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272) |
Код ЄДРПОУ: | 22875087 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 А |
Контактна особа: |
Загоруй Тетяна Антонівна 380445168764 slugbova_college272@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи пожежної сигналізації Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа №272) за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 12:25 |
Перелік змін 03.11.2023.pdf | |
03 листопада 2023 12:25 |
Протокол УО 03.11.2023.pdf | |
03 листопада 2023 11:34 |
ЗМІНИ 03.11.2023 ТД_Колеж_ім_В_О_Сухомлинського_монтаж_апс.doc |
03 листопада 2023 12:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 листопада 2023 12:25 |
Перелік змін 03.11.2023.pdf
|
|||||||||
03 листопада 2023 12:25 |
Протокол УО 03.11.2023.pdf
|
|||||||||
03 листопада 2023 11:34 |
ЗМІНИ 03.11.2023 ТД_Колеж_ім_В_О_Сухомлинського_монтаж_апс.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-013257-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 жовтня 2023 13:08
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно Додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії", а саме згідно п.2.5. ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника )
Дана вимога є дискримінаційною та такою яка не відповідає чинному законодавству України. Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 на яку до-речі ви посилаєтеся в вимозі, чітко зазначене наступне: в розділі: "ПОРЯДОК проведення атестації робочих місць за умовами праці"
п.1. Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
При виконанні робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Поточний ремонт системи пожежної сигналізації Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа №272) за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5А, підприємством та організацією не використовується жодне обладнання, сировина та матеріали які є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому!!!
Тобто учасник процедури не зобовязаний і ніяким чином не може мати інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), адже це не передбачено чинним законодавством України!!!
Наполягаємо на внесенні зміни до тендерної документації, шляхом видалення вищезазначеної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не вимагається жодним нормативним документом та Законом України, а також не може вимагатися Замовником процедури закупівлі.
Відповідно до статті Статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення вимога "передбачена законодавством". Дана вимога не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїй тендерній документації. Також ви як Замовник даною незаконною вимогою порушує Закон України і навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
В вмпадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося сьогодні з офіційною скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною та такою яка не відповідає чинному законодавству України. Відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 на яку до-речі ви посилаєтеся в вимозі, чітко зазначене наступне: в розділі: "ПОРЯДОК проведення атестації робочих місць за умовами праці"
п.1. Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
При виконанні робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Поточний ремонт системи пожежної сигналізації Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа №272) за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5А, підприємством та організацією не використовується жодне обладнання, сировина та матеріали які є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому!!!
Тобто учасник процедури не зобовязаний і ніяким чином не може мати інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), адже це не передбачено чинним законодавством України!!!
Наполягаємо на внесенні зміни до тендерної документації, шляхом видалення вищезазначеної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не вимагається жодним нормативним документом та Законом України, а також не може вимагатися Замовником процедури закупівлі.
Відповідно до статті Статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення вимога "передбачена законодавством". Дана вимога не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїй тендерній документації. Також ви як Замовник даною незаконною вимогою порушує Закон України і навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
В вмпадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося сьогодні з офіційною скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2023 15:31
Шановний Учаснику
Згідно ст.5 Закону України «Про охорону праці» - Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
У статті 17 Закону України «Про охорону праці» зазначається, що для певних категорій працівників, зокрема, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці роботодавець або уповноважений ним орган зобов’язаний забезпечити фінансування та організацію проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичного (протягом трудової діяльності) медичних оглядів.
Відповідно до п 3.2. Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 N 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» - Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Відповідно до «Порядку організації та проведення психофізіологічної експертизи працівників для виконання робіт підвищеної небезпеки, та тих, що потребують професійного добору", підготовлено Міністерством охорони здоров'я України спільно з Державним комітетом України з нагляду за промисловою безпекою, охороною праці та гірничого нагляду від 01.07.2008, передбачено, що Порядок організації та проведення психофізіологічної експертизи передбачає, в тому числі: за результатами психофізіологічної експертизи за формою складається Висновок психофізіологічної експертизи, в якому вказується відповідність (невідповідність) професійним вимогам до виконання (назва робіт) та можливість (неможливість) бути допущеним до виконання конкретного виду робіт.
Отже, ми, як Замовник, лише просимо Вас дотримуватися правил та норм, передбачених чинним законодавством України для даного виду надання послуг. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права , її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Згідно ст.5 Закону України «Про охорону праці» - Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
У статті 17 Закону України «Про охорону праці» зазначається, що для певних категорій працівників, зокрема, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці роботодавець або уповноважений ним орган зобов’язаний забезпечити фінансування та організацію проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичного (протягом трудової діяльності) медичних оглядів.
Відповідно до п 3.2. Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 N 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» - Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Відповідно до «Порядку організації та проведення психофізіологічної експертизи працівників для виконання робіт підвищеної небезпеки, та тих, що потребують професійного добору", підготовлено Міністерством охорони здоров'я України спільно з Державним комітетом України з нагляду за промисловою безпекою, охороною праці та гірничого нагляду від 01.07.2008, передбачено, що Порядок організації та проведення психофізіологічної експертизи передбачає, в тому числі: за результатами психофізіологічної експертизи за формою складається Висновок психофізіологічної експертизи, в якому вказується відповідність (невідповідність) професійним вимогам до виконання (назва робіт) та можливість (неможливість) бути допущеним до виконання конкретного виду робіт.
Отже, ми, як Замовник, лише просимо Вас дотримуватися правил та норм, передбачених чинним законодавством України для даного виду надання послуг. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права , її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-013257-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 жовтня 2023 13:54
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно Додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії", а саме згідно п.2.5. ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - На електромонтерів та налагоджувальників, керівника робіт, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів.
Дана вимога є такою, яка не відповідає чинному законодавству України, адже відповідно до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці", затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15 в ПРОТОКОЛІ засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, Додаток 1 до пункту 3.14 Перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.в Протоколі обовязково зазначається - Перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.
До даного Переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими обовязковр повинна проводитися перевірка знань, згідно Переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань обовязково входять:
- НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів" (ПБЕЕС);
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС);
- Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), які є основним нормативним документом!!!
- НПАОП 40.1-1.07-01 "Правила експлуатації електрозахисних засобів".
Чому і яке ви має законне право шановний Замовник процедури закупівлі порушувати чинне законодавство України і вимагати від учасників процедури закупівлі тільки те що є у вашого "Потенційного переможця" а не вимагати документи, форма якого(их) є прийнятою і затвердженою, відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15 ???
Ви вельмишановний Замовник процедури закупівлі судячи з вашої вимоги ввійшли в роль законтоворця не маючи на те ніяких законних підстав.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України, а саме затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є такою, яка не відповідає чинному законодавству України, адже відповідно до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці", затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15 в ПРОТОКОЛІ засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, Додаток 1 до пункту 3.14 Перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.в Протоколі обовязково зазначається - Перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.
До даного Переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими обовязковр повинна проводитися перевірка знань, згідно Переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань обовязково входять:
- НПАОП 40.1-1.21-98 "Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів" (ПБЕЕС);
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС);
- Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), які є основним нормативним документом!!!
- НПАОП 40.1-1.07-01 "Правила експлуатації електрозахисних засобів".
Чому і яке ви має законне право шановний Замовник процедури закупівлі порушувати чинне законодавство України і вимагати від учасників процедури закупівлі тільки те що є у вашого "Потенційного переможця" а не вимагати документи, форма якого(их) є прийнятою і затвердженою, відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15 ???
Ви вельмишановний Замовник процедури закупівлі судячи з вашої вимоги ввійшли в роль законтоворця не маючи на те ніяких законних підстав.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України, а саме затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за Охороною праці від 26.05.2005 року №15.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2023 15:31
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить викючно ті положення, які передбачені нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо проходженн вашими працівниками навчання з перевірки знань з питань: Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів є не лише вимогою чинного законодавства, а й Вашим обов`язком- забезпечити виконавців робіт відповідними знаннями та вміннями з метою отримання якісних і безпечних послуг.
Відповідно до п. 2.17. Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів
Періодична перевірка знань з питань технічної експлуатації електроустановок споживачів проводиться:
- первинне навчання та перевірка знань усіх працівників - до початку виконання роботи;
- для працівників, які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні випробування або експлуатують електроустановки у вибухонебезпечних, пожежонебезпечних зонах, - один раз на рік;
Відповідно до п. 2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів
Забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил.
Ті працівники, зайняті виконанням спеціальних видів робіт, до яких висуваються додаткові вимоги безпеки, мають бути навчені безпечному виконанню таких робіт і мати відповідний запис про це у
посвідченні з перевірки знань з питань охорони праці.
Отже, ми, як Замовник, лише просимо Вас дотримуватися правил та норм, передбачених чинним законодавством України для даного виду надання послуг. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права , її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить викючно ті положення, які передбачені нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо проходженн вашими працівниками навчання з перевірки знань з питань: Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів є не лише вимогою чинного законодавства, а й Вашим обов`язком- забезпечити виконавців робіт відповідними знаннями та вміннями з метою отримання якісних і безпечних послуг.
Відповідно до п. 2.17. Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів
Періодична перевірка знань з питань технічної експлуатації електроустановок споживачів проводиться:
- первинне навчання та перевірка знань усіх працівників - до початку виконання роботи;
- для працівників, які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні випробування або експлуатують електроустановки у вибухонебезпечних, пожежонебезпечних зонах, - один раз на рік;
Відповідно до п. 2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів
Забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил.
Ті працівники, зайняті виконанням спеціальних видів робіт, до яких висуваються додаткові вимоги безпеки, мають бути навчені безпечному виконанню таких робіт і мати відповідний запис про це у
посвідченні з перевірки знань з питань охорони праці.
Отже, ми, як Замовник, лише просимо Вас дотримуватися правил та норм, передбачених чинним законодавством України для даного виду надання послуг. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права , її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-013257-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 31 жовтня 2023 14:34
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!!! Якою Замовник порушуючи чинне законодавство України навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно Додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії", а саме згідно п.2.2. ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - Додатково, для керівника робіт надати чинний висновок психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки.
Ваша вимога є взагалі не зрозумілою і такою, яка не відповідає чинному законодавству України з наступних на те об'єктивних причин, які підтвердуються змістом та вимогами чинного "Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій", який затверджений Наказом N 246 від 21.05.2007 року.
В розділі I. Загальні положення п.1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17
Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року.
п.1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
п.2.13. Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
Тобто, згідно чинного законодавства України, висновок психофізіологічної експертизи надається особою, яка проходить Обов'язковий попередній (під час прийняття на роботу) або періодичний (протягом трудової діяльності) медичний огляд - Комісії, яка проводить медичний огляд!!!
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами фактами, опираючись на чинне законодавство України, а саме чинного затвердженого та діючого Наказу N 246 від 21.05.2007 року. "Про порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій" наполягаємо на видаленні незрозумілої та незаконної вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо надання на керівника робіт чинного виснову психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки.
Натомість долучення вимоги до учасників процедури закупівлі, яка передбачена та обовязковою, згідно чинного законодавства України, а саме наявність в учасника чинних медичних оглядів на всіх працівників учасника, а саме - керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальників, керівника робіт, зазначених в довідці, як це передбачено та вимагається чинним законодавством України.
Наполягаємо на внесенні зміни до тендерної документації, шляхом видалення вищезазначеної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не вимагається жодним нормативним документом та Законом України, натомість долучення вимоги до учасників, яка є обов'язковою.
Відповідно до статті Статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення вимога "передбачена законодавством". Дана вимога не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїй тендерній документації. Також ви як Замовник даною незаконною вимогою порушує Закон України і навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
В випадку повного ігнорування нашої вимоги, щодо видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі та внесення змін, які передбачені чинним законодавставом України, ми звернемося сьогодні з офіційною скаргою до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України.
Сподіваємося на здоровий глузд з боку Замовника та дотртмання норм чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Ваша вимога є взагалі не зрозумілою і такою, яка не відповідає чинному законодавству України з наступних на те об'єктивних причин, які підтвердуються змістом та вимогами чинного "Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій", який затверджений Наказом N 246 від 21.05.2007 року.
В розділі I. Загальні положення п.1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17
Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року.
п.1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
п.2.13. Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
Тобто, згідно чинного законодавства України, висновок психофізіологічної експертизи надається особою, яка проходить Обов'язковий попередній (під час прийняття на роботу) або періодичний (протягом трудової діяльності) медичний огляд - Комісії, яка проводить медичний огляд!!!
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами фактами, опираючись на чинне законодавство України, а саме чинного затвердженого та діючого Наказу N 246 від 21.05.2007 року. "Про порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій" наполягаємо на видаленні незрозумілої та незаконної вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо надання на керівника робіт чинного виснову психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки.
Натомість долучення вимоги до учасників процедури закупівлі, яка передбачена та обовязковою, згідно чинного законодавства України, а саме наявність в учасника чинних медичних оглядів на всіх працівників учасника, а саме - керівника робіт, електромонтерів та налагоджувальників, керівника робіт, зазначених в довідці, як це передбачено та вимагається чинним законодавством України.
Наполягаємо на внесенні зміни до тендерної документації, шляхом видалення вищезазначеної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не вимагається жодним нормативним документом та Законом України, натомість долучення вимоги до учасників, яка є обов'язковою.
Відповідно до статті Статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення вимога "передбачена законодавством". Дана вимога не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїй тендерній документації. Також ви як Замовник даною незаконною вимогою порушує Закон України і навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
В випадку повного ігнорування нашої вимоги, щодо видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі та внесення змін, які передбачені чинним законодавставом України, ми звернемося сьогодні з офіційною скаргою до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України.
Сподіваємося на здоровий глузд з боку Замовника та дотртмання норм чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2023 15:29
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить викючно ті положення, які передбачені нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо надання чинного акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) не є дискримінаційною вимогою, адже, послуги , передбачені предметом закупівлі є поточний ремонт системи пожежної сигналізації , що належать до робіт/послуг підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 року № 442: "Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому".
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно з вимогами предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці, які зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 "Критерії оцінки умов праці" Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою від 1 вересня 1992 року № 41), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо;
- важкістю праці, що зумовлена такими параметрами:
- фізичне навантаження (статичне, динамічне);
- піднімання та перенесення обладнання і інш;
- незручна, вимушена робоча поза; нахили тулуба; (перебування тривалий час в одному положенні на висоті)
- ризиком для життя та інш. (роботи на висоті).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно з вимогами чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити людські втрати, штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, додатково, просимо Вас ознайомитися з практикою АМКУ щодо визнання такої вимоги законною та такою, що жодним чином не порушує права та інтереси Учасників. (Рішення АМКУ № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. )
Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права, її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить викючно ті положення, які передбачені нормами чинного законодавства України.
Вимога щодо надання чинного акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) не є дискримінаційною вимогою, адже, послуги , передбачені предметом закупівлі є поточний ремонт системи пожежної сигналізації , що належать до робіт/послуг підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 року № 442: "Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому".
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно з вимогами предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці, які зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 "Критерії оцінки умов праці" Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою від 1 вересня 1992 року № 41), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо;
- важкістю праці, що зумовлена такими параметрами:
- фізичне навантаження (статичне, динамічне);
- піднімання та перенесення обладнання і інш;
- незручна, вимушена робоча поза; нахили тулуба; (перебування тривалий час в одному положенні на висоті)
- ризиком для життя та інш. (роботи на висоті).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно з вимогами чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити людські втрати, штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, додатково, просимо Вас ознайомитися з практикою АМКУ щодо визнання такої вимоги законною та такою, що жодним чином не порушує права та інтереси Учасників. (Рішення АМКУ № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. )
Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що порушує Ваші права, її може виконати будь-який добросовісний Учасник, який дотримується норм чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" |
1 300 138,17
UAH з ПДВ
|
1 300 138,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" #44050710 |
Переможець |
1 300 138,17
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 13:40
|
підсумкова відомість_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:37
|
локальний кошторис_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:37
|
зведений кошторисний розрахунок_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:37
|
договірна ціна з поянювальною запискою_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:36
|
дефектний акт_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:36
|
договір 108 від 16.11.2023_compressed.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:35
|
договір 108 від 16.11.2023.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:31
|