Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний біохімічний аналізатор
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-10-27-008752-a ● d7011e9837314a59820efdf14f9efed5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Мацькович Ірина Іванівна 380324753061 kptml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
НК 024:2023: 56676 — Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD (діагностика in vitro) автоматичний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 12:44 |
Перелік змін по аналізатору.doc | |
01 листопада 2023 12:44 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
01 листопада 2023 12:44 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) із змінами.docx | |
27 жовтня 2023 14:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект Договору про закупівлю товарів).docx | |
27 жовтня 2023 14:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії).docx |
01 листопада 2023 12:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2023 12:44 |
Перелік змін по аналізатору.doc
|
|||
01 листопада 2023 12:44 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
01 листопада 2023 12:44 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) із змінами.docx
|
|||
27 жовтня 2023 14:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект Договору про закупівлю товарів).docx
|
|||
27 жовтня 2023 14:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-008752-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КОРОЛЬ ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3617510159
Дата подання: 29 жовтня 2023 21:48
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Скарга, вимога
27.10.2023 року Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-27-008752-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний біохімічний аналізатор, який закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до обладнання.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі біохімічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД).
Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги, які стосуються нижче наведених пунктів таблиці медико-технічних вимог. Зокрема всі вимоги до автоматичного біохімічного аналізатора прописані таким чином, щоб підходив лише один біохімічний аналізатор, а саме автоматичний біохімічний аналізатор HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні. Підтвердженням зазначеної інформації є посилання на аналогічну закупівлю біохімічного автоматичного аналізатора, де предметом закупівлі був саме аналізатор HumaStar 200, де постачальником була саме компанія представник «Лаблайф»: https://www.dzo.com.ua/tenders/19850145, а також: https://www.dzo.com.ua/tenders/18960056. Переглянувши зокрема таблиці медико-технічних вимог до предмета закупівлі можна прийти висновку, що вони ідентичні з вимогами даної процедури закупівлі замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тим паче, ознайомившись із наведеними процед урами закупівлі, ми бачимо суттєву різницю в реальній ринковій ціні аналізатора HumaStar 200, в середньому це сума в 950 000,00 гривень. https://www.dzo.com.ua/tenders/19850145, https://www.dzo.com.ua/tenders/18960056. За таку вартість було продано прилади в наведених двох закупівлях. Так постає запитання, чому настільки завищений бюджет закупівлі, аж на 250 000,00 гривень. Однозначно має місце корупційна складова, адже жодного додаткового обладнання не зазначено в вимогах.
Дискримінаційними є зокрема вимога, до пункту 6 – Наявність окремих штативів для реагентів і зразків крові. Адже більшість аналізаторів, які представлені на ринку є роторного типу, та в них реагенти і зразки крові пацієнтів розміщуються не в штативах, а в роторі, цинтрифужного типу.
Вимога до пункту 12 – Можливість об’єму зразка: 2,0 мкл/тест. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона чітко вказує на певну величину об’єму, яка не може бути більшою чи меншою, за зазначено Замовником. Тим паче, є прилади на ринку, у яких даний показник може бути кращим. Прохання дану вимогу прибрати з таблиці медико-технічних вимог.
Вимога до пункту 17 – Можливість використання двох або більше розчинів для промивання вимірювальних кювет. Дана вимога є необгрунтованою, адже чим менше додаткових промиваючих розчинів використовує аналізатор, тим нижча собівартість одного аналізу виходитиме на приладі. Тим паче це чітке посилання на даного виробника Human.
Вимога до пункту 19 – Споживання дистильованої води для промивання: не більше 2 л/год. Дана вимога є дискримінаційною, адже даному параметру відповідає лише один аналізатор на ринку лабораторного обладнання, який має таку малу витрату води для промивання реакційних кювет, а саме – автоматичний біохімічний аналізатор HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні. Вимога є необгрунтованою, адже більшість автоматичних аналізаторів використовують більше дистильованої води за годину роботи, виконуючи як мінімум 200 тестів за годину. Тим паче, що у більшості медичних установ є вже встановлені аквадистилятори, потужність яких до 10 літрів за годину, тобто вони в змозі цілком забезпечити витрати води на промивання автоматичного біохімічного аналізатора на рівні 5-10 літрів за годину. Тому наполеглива вимога до Замовника, прибрати дану дискримінаційну вимогу, або розширити її виклавши в новій редакції: Споживання дистильованої води для промивання: не більше 10 л/год.
Вимога до пункту 23 – Датчик закриття кришки аналізатора: наявність. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки ніяким чином не впливає на роботу самого аналізатора, адже у більшості виробників інформація про датчик закриття кришки не зазначається в інструкції до аналізатора.
Вимога до пункту 28 – Можливість завантаження зразків і реагентів окремо та групами у з’ємних штативах. Дана вимога повністю повторює вимогу до пункту 6. Прохання вимогу щодо штативів у аналізаторі прибрати, адже як нами вже зазначалося, більшість аналізаторів, які представлені на ринку є роторного типу, та в них реагенти і зразки крові пацієнтів розміщуються не в штативах, а в роторі, цинтрифужного типу.
Вимога до пункту 36 – Можливість аналізатора працювати автономно, без постійного підключення до зовнішнього комп’ютера. Дана вимога є дискримінаційною, адже більшість аналізаторів працюють або від зовнішнього комп’ютера (робочої станції), або від внутрішнього компютера (сенсорний екран). Функція автономної роботи аналізатора без постійного підключення до зовнішнього комп’ютера реалізована лише в приладі HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні.
Вимога до пункту 41 – Обладнання виробництва країн ЄС, США або Японія. Аналізатори виробництва Китай, включно по програмі ОDМ/OEM, не пропонувати. Взагалі вимога щодо країни-виробника обладнання є дискримінацією потенційних учасників процедури закупівлі. Тим паче, що наразі більшість аналізаторів виробляються в Китаї. Ба більше, більшість комплектуючих, запчастин (плати, процесори) до аналізаторів виробництва країн ЄС, США або Японії виготовляються на заводах Китаю. Наполеглива вимога дану дискримінаційну характеристику прибрати.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Лаблайф», яка є офіційним представником в Україні продукції HUMAN, зокрема автоматичного біохімічного аналізатора HumaStar 200, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-008752-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-27-008752-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
27.10.2023 року Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-27-008752-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний біохімічний аналізатор, який закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до обладнання.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі біохімічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД).
Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги, які стосуються нижче наведених пунктів таблиці медико-технічних вимог. Зокрема всі вимоги до автоматичного біохімічного аналізатора прописані таким чином, щоб підходив лише один біохімічний аналізатор, а саме автоматичний біохімічний аналізатор HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні. Підтвердженням зазначеної інформації є посилання на аналогічну закупівлю біохімічного автоматичного аналізатора, де предметом закупівлі був саме аналізатор HumaStar 200, де постачальником була саме компанія представник «Лаблайф»: https://www.dzo.com.ua/tenders/19850145, а також: https://www.dzo.com.ua/tenders/18960056. Переглянувши зокрема таблиці медико-технічних вимог до предмета закупівлі можна прийти висновку, що вони ідентичні з вимогами даної процедури закупівлі замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тим паче, ознайомившись із наведеними процед урами закупівлі, ми бачимо суттєву різницю в реальній ринковій ціні аналізатора HumaStar 200, в середньому це сума в 950 000,00 гривень. https://www.dzo.com.ua/tenders/19850145, https://www.dzo.com.ua/tenders/18960056. За таку вартість було продано прилади в наведених двох закупівлях. Так постає запитання, чому настільки завищений бюджет закупівлі, аж на 250 000,00 гривень. Однозначно має місце корупційна складова, адже жодного додаткового обладнання не зазначено в вимогах.
Дискримінаційними є зокрема вимога, до пункту 6 – Наявність окремих штативів для реагентів і зразків крові. Адже більшість аналізаторів, які представлені на ринку є роторного типу, та в них реагенти і зразки крові пацієнтів розміщуються не в штативах, а в роторі, цинтрифужного типу.
Вимога до пункту 12 – Можливість об’єму зразка: 2,0 мкл/тест. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона чітко вказує на певну величину об’єму, яка не може бути більшою чи меншою, за зазначено Замовником. Тим паче, є прилади на ринку, у яких даний показник може бути кращим. Прохання дану вимогу прибрати з таблиці медико-технічних вимог.
Вимога до пункту 17 – Можливість використання двох або більше розчинів для промивання вимірювальних кювет. Дана вимога є необгрунтованою, адже чим менше додаткових промиваючих розчинів використовує аналізатор, тим нижча собівартість одного аналізу виходитиме на приладі. Тим паче це чітке посилання на даного виробника Human.
Вимога до пункту 19 – Споживання дистильованої води для промивання: не більше 2 л/год. Дана вимога є дискримінаційною, адже даному параметру відповідає лише один аналізатор на ринку лабораторного обладнання, який має таку малу витрату води для промивання реакційних кювет, а саме – автоматичний біохімічний аналізатор HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні. Вимога є необгрунтованою, адже більшість автоматичних аналізаторів використовують більше дистильованої води за годину роботи, виконуючи як мінімум 200 тестів за годину. Тим паче, що у більшості медичних установ є вже встановлені аквадистилятори, потужність яких до 10 літрів за годину, тобто вони в змозі цілком забезпечити витрати води на промивання автоматичного біохімічного аналізатора на рівні 5-10 літрів за годину. Тому наполеглива вимога до Замовника, прибрати дану дискримінаційну вимогу, або розширити її виклавши в новій редакції: Споживання дистильованої води для промивання: не більше 10 л/год.
Вимога до пункту 23 – Датчик закриття кришки аналізатора: наявність. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки ніяким чином не впливає на роботу самого аналізатора, адже у більшості виробників інформація про датчик закриття кришки не зазначається в інструкції до аналізатора.
Вимога до пункту 28 – Можливість завантаження зразків і реагентів окремо та групами у з’ємних штативах. Дана вимога повністю повторює вимогу до пункту 6. Прохання вимогу щодо штативів у аналізаторі прибрати, адже як нами вже зазначалося, більшість аналізаторів, які представлені на ринку є роторного типу, та в них реагенти і зразки крові пацієнтів розміщуються не в штативах, а в роторі, цинтрифужного типу.
Вимога до пункту 36 – Можливість аналізатора працювати автономно, без постійного підключення до зовнішнього комп’ютера. Дана вимога є дискримінаційною, адже більшість аналізаторів працюють або від зовнішнього комп’ютера (робочої станції), або від внутрішнього компютера (сенсорний екран). Функція автономної роботи аналізатора без постійного підключення до зовнішнього комп’ютера реалізована лише в приладі HumaStar 200, офіційного представника компанії «Лаблайф» в Україні.
Вимога до пункту 41 – Обладнання виробництва країн ЄС, США або Японія. Аналізатори виробництва Китай, включно по програмі ОDМ/OEM, не пропонувати. Взагалі вимога щодо країни-виробника обладнання є дискримінацією потенційних учасників процедури закупівлі. Тим паче, що наразі більшість аналізаторів виробляються в Китаї. Ба більше, більшість комплектуючих, запчастин (плати, процесори) до аналізаторів виробництва країн ЄС, США або Японії виготовляються на заводах Китаю. Наполеглива вимога дану дискримінаційну характеристику прибрати.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Лаблайф», яка є офіційним представником в Україні продукції HUMAN, зокрема автоматичного біохімічного аналізатора HumaStar 200, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-008752-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-27-008752-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2023 12:42
Надати відповідь на Вимогу щодо Закупівлі.
Оприлюднити відповідь на Вимогу в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу.
Внести зміни до Тендерної докуметації та Додатку 2 до неї шляхом затвердження нової редакції Тендерної докуметації, Додатку 2 до неї та переліку змін, що вносяться.
Оприлюднити нову редакцію Тендерної докуметації, Додатку 2 до неї та переліку змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Оприлюднити відповідь на Вимогу в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу.
Внести зміни до Тендерної докуметації та Додатку 2 до неї шляхом затвердження нової редакції Тендерної докуметації, Додатку 2 до неї та переліку змін, що вносяться.
Оприлюднити нову редакцію Тендерної докуметації, Додатку 2 до неї та переліку змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБЛАЙФ" |
1 099 999,59
UAH з ПДВ
|
1 099 999,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБЛАЙФ" #38683189 |
Переможець |
1 099 999,59
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 15:28
|
договір 606.pdf | укладений |
15 листопада 2023 15:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоматичний біохімічний аналізатор | 1 | штуки |
1 099 999,59
UAH з ПДВ
|