Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт огородження (паркану) за адресою: вул. Вернадського,буд.7а, м. Дніпро», I черга
Очікувана вартість
1 360 341,48 UAH
UA-2023-10-27-002953-a 7aa97d30c71142948f057113ee26ea18
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошин Ігор Миколайович

+380567709039 kurjachenko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40019939
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Слобожанський, буд. 3
Контактна особа: Волошин Ігор Миколайович
+380567709039
kurjachenko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт огородження (паркану) за адресою: вул. Вернадського,буд.7а, м. Дніпро», I черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51250, Україна, Дніпропетровська область, смт. Губініха, Новомосковський район, смт. Губініха, вул. Центральна, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Підрядником здійснюються за фактом виконання робіт з відстрочкою платежу на 15 робочих днів після підписання Акта прийняття виконаних будівельних робіт, передачею Підрядником Замовнику виконавчу документацію та підтвердні документи витрат Підрядника. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Асоціація "Комплект"
#20225439
Переможець 1 360 341,48
UAH з ПДВ
27 жовтня 2023 10:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 09:52
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 16:29
акт.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 14:15
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 11:21
ЗАКУПІВЛЯ РОБІТ ЗА ДЕРЖ.КОШТИ.pdf укладений
27 жовтня 2023 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 97/10-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір за обоюдною згодою сторін.