Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнал результатів аналізів, Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 5), Журнал обліку прийому хворих, Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки, Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, Журнал обліку проведення генеральних прибирань, Журнал прийому здачі чергувань, Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 7)
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2023-10-26-011086-a ead37968b1344a08891d68bfff24e6e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Валківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Журнал результатів аналізів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Журнал обліку прийому хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Журнал обліку проведення генеральних прибирань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Журнал прийому здачі чергувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
4 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, пров. Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Журнал результатів аналізів, Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 5), Журнал обліку прийому хворих, Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки, Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, Журнал обліку проведення генеральних прибирань, Журнал прийому здачі чергувань, Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 7) Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2023 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа –підприємець Мізяк Андрій Анатолійович
#2674900913
Переможець 4 600,00
UAH
26 жовтня 2023 15:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 10:50
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 15:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал результатів аналізів 2 штуки 150,00
UAH
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 5) 2 штуки 250,00
UAH
Журнал обліку прийому хворих 2 штуки 250,00
UAH
Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки 2 штуки 150,00
UAH
Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів 5 штуки 150,00
UAH
Журнал обліку проведення генеральних прибирань 2 штуки 250,00
UAH
Журнал прийому здачі чергувань 3 штуки 250,00
UAH
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (додаток 7) 4 штуки 250,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 600,00
UAH