Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир
Очікувана вартість
402 824,00 UAH
UA-2023-10-26-001931-a c20516d6c1ff489d8dc26c38fe14ab36
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексюк

380673475379 volodymyrmuseum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛОДИМИРСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ імені Омеляна Дверницького
Код ЄДРПОУ: 20123650
Місцезнаходження: 44701, Україна , Волинська обл., Володимир, ІВАНА ФРАНКА, будинок 6
Контактна особа: Наталія Олексюк
380673475379
volodymyrmuseum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44701, Україна, Волинська область, Володимир, ІВАНА ФРАНКА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 жовтня 2023 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000089 ● 7316bf96809b4ec0bf1cbb86bdcdeae0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2023 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.11.2023 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-26-001931-a від 26.10.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 17:43:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги «Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир» код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-26-001931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 17:25:18

Визначення очікуваної вартості закупівлі, технічні та якісні характеристики закупівлі

Очікувані вартість закупівлі, розмір бюджетного призначення закупівлі визначено на підставі довідок змін до кошторису Володимирського історичного музею від 06.03.2023 та 06.03.2023, зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту від 30.01.2023; технічні та якісні характеристики, - дефектного акту від 30.01.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 17:45:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги «Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир» код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-26-001931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На виконання норм, затверджених у підпункті 6 пункту 13 Особливостей (в редакції від 19.09.2023) придбання замовниками послуг може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Так, пунктом 4.2. Розділу 6 тендерної документації Замовник затвердив вимогу, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати (шляхом завантаження інформації в електронну систему закупівель):
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю(пункт 1.6 глави 1 Розділу 3 Тендерної документації);
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження як Приватне підприємство «Альянс» виконало дану вимогу тендерної документації?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 17:29:16

Документи від Підрядника

На виконання підпункту 6 пункту 13 Особливостей Замовником після відміни відкритих торгів і перед укладання договору з ПП «Альянс» витребувано пакет документів, серед яких наказ ПП «Альянс» від 22.10.2010 та Статут ПП «Альянс», затверджений на зборах засновників протоколом №5 від 20.10.2010, зареєстрованого в Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.10.2010 за №11961050007000167, що підтверджує інформацію про право підписання договору. Копії даних документів додатково розміщуємо в електронній системі закупівель.
Оскільки проведення господарської діяльності щодо поточного ремонту згідно вимог чинного законодавства не підлягає ліцензуванню, тому документ дозвільного характеру від ПП «Альянс» при укладанні договору не витребувався. Проте, Підрядником із власної ініціативи надано копію Ліцензії Держархбудінспекції від 21.03.2018 №15-Л про право будівництва об’єктів будівництва із середніми та значними наслідками, копії якої додатково публікуємо.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 17:47:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги «Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир» код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-26-001931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне підприємство «Альянс» (код ЄДРПОУ 32743687), з яким укладений договір про закупівлю послуг від 24.10.2023 № 70 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 17:32:27

Вибір виконавців

Оцінка можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, здійснювалося шляхом порівняння цінових пропозицій ТзОВ «Євродизайн» та ПП «Альянс» відповідно до поданих ними цінових пропозицій від 19.10.2023 та 20.10.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель.
Пропозиція ПП «Альянс» містила ціну робіт значно нижчу, ніж пропозиція ТзОВ «Євродизайн».
Оскільки пропозиція приватного підприємства була більш економічно вигідною то їй надано перевагу».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 17:23:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги «Поточний ремонт з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир» код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-26-001931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до норм пункту 13 Особливостей Замовник має обов’язок щодо оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та додатки до нього. Крім того, на виконання вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовником в полі електронної системи закупівель «Протокол розкриття» оприлюднено Договір про закупівлю послуг від 24.10.2023 №70, де у пункті 4.1 розділу 4 вказано: «Ціна Договору (вартість надання послуг) визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток №1), є твердою і складає 402824 грн (00 коп.) в тому числі ПДВ: 67137 грн. (33коп.).
Замовнику надати пояснення чому Договір від 24.10.2023 №70 оприлюднено без додатку №1?
Замовнику надати пояснення чому в полі електронної системи закупівель «Укладений договір» Договір від 24.10.2023 №70 не оприлюднено?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-28 16:31:27

Зауваження щодо публікації договору

Уповноваженою особою Олексюк Наталією Василівною було допущено технічну помилку при внесенні інформації про Договір №70 від 24.10.2023 щодо Поточного ремонту з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир, (Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля), оголошення UA-2023-10-26-001931-a від 26.10.2023 року, а саме: до електронної системи закупівлі завантажено Договір про Закупівлю №70 від 24.10.2023 (Далі- Договір) без додатку 1.
З метою усунення технічної помилки, відповідно до вимог статті 10 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Володимирського історичного музею ім. О.Дверницького від 26.01.2023 року № 02/1-03, беручи до уваги лист Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08, та відповіді на запит №82\2017, а також відповіді на запит №419/2023 уповноваженою особою прийнято рішення про усунення даної помилки шляхом повторного опублікування сканкопії договору із додатком 1 (протокол уповноваженої особи №16 від 28.11.2023).

Як встановлено, примірник договору опублікований на майданчинку «Smart tender» не в розділі «Укладений договір», а в розділі «Протокол розкриття».
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
При внесенні до електронної системи закупівель звіту про укладений договір відповідно до п. 13 Особливостей уповноваженою особою заповнені відповідні електронні поля майданчику «Smart tender»в розділі із інформацією щодо укладеного договору.
Як виявилися пізніше інформація про укладений договір, не була опублікована електронною системою в розділі «Укладений договір», а занесена до розділу «Протокол розкриття».
Слід заначити, що уповноваженій особі невідомо з яких причин дана інформація не розміщена у відповідних полях електронної системи закупівель попри те, що представником замовника здійснено всіх необхідних, залежних від неї дій, щодо розміщення такої інформації.
В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну договору після завантаження даного документа, прийнято рішення щодо публікацію Договору про Закупівлю №70 від 24.10.2023 повторно, використовуючи форму майданчику «Smart tender» «Додати додаткову угоду».

Надання інформації про усунення порушення замовником

«З метою недопущення встановлених порушень у подальшому, для уповноваженої особи Замовника Олексюк Н.В. проведена відповідна роз’яснювальна робота зокрема та зобов’язано пройти відповідні навчання у сфері публічних закупівель.»

2023-12-05 17:14:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей та пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Альянс"
#32743687
Переможець 402 824,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2023 09:58

Документи

26 жовтня 2023 09:58
Наказ 25.pdf
26 жовтня 2023 09:58
70 дог.послуг..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 17:51
дод.угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 17:51
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 16:18
протокол № 16 виправлен помилки.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 16:17
Договір.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної помилки шляхом повторної публікації примірника договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол усунення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML