Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
програмне забезпечення для створення документів
Очікувана вартість
467 500,00 UAH
UA-2023-10-25-015327-a ● 5ce9ad5bb9a14859bac62369c0223087
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг |
Код ЄДРПОУ: | 39369133 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Сім’ї Бродських, 19 |
Контактна особа: |
Шевчук Катерина Павлівна +380442044877 Shevchuk@nerc.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2023 14:05 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2023 14:05 |
Очікувана вартість: | 467 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Назва номенклатурної позиції: Примірник програмного забезпечення код згідно ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 одиниця
програмне забезпечення для створення документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сім’ї Бродських, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує за користування ПЗ, що зазначено у Додатку 1 до Договору, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання акту прийому-передачі ПЗ (далі – Акт), шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2023 19:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2023 19:20 |
Проект договору.doc | |
25 жовтня 2023 19:20 |
Тендерна документація.docx | |
25 жовтня 2023 19:20 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутня згода з Клієнтською угодою (Додаток 5)
Дата подання: 26 жовтня 2023 10:46
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 12:02
Доброго дня. Просимо в Проєкті договору Додатку 5 до тендерної документації прописати умови, що вимагаються вендором (Microsoft), а саме: Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами використання Продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft на веб-сайті за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement, умови якої є обов’язкові для Замовника. Погодження угоди, шляхом приєднання, здійснюється Замовником в електронному вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг вже використовуються ліцензії на програмне забезпечення Microsoft 365 за програмою ліцензування Cloud Solution Provider (CSP), які є предметом закупівлі. При першій інсталяції вищезазначеного програмного продукту ми були ознайомлені та погодились з умовами використання продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft.
Враховуючи вищезазначене, вносити зміни в проєкт договору не має необхідності.
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг вже використовуються ліцензії на програмне забезпечення Microsoft 365 за програмою ліцензування Cloud Solution Provider (CSP), які є предметом закупівлі. При першій інсталяції вищезазначеного програмного продукту ми були ознайомлені та погодились з умовами використання продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft.
Враховуючи вищезазначене, вносити зміни в проєкт договору не має необхідності.
Терміни передачі актів
Дата подання: 27 жовтня 2023 10:08
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 12:04
Шановний Замовнику!
Просимо передбачити у п. 2.2. Договору чіткі терміни передачі актів.
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2.2 Договору, у разі виявлення невідповідності технічним характеристикам або кількості ПЗ у присутності представників обох Сторін складається акт. У такому випадку Виконавець зобов’язується у п’ятиденний термін замінити ПЗ на належне.
Враховуючи вищезазначене, акт складається та підписується в присутності представників обох сторін, та не вимагає його передачі, оскільки кожна сторона отримує по одному із примірників акту.
Відповідно до пункту 2.2 Договору, у разі виявлення невідповідності технічним характеристикам або кількості ПЗ у присутності представників обох Сторін складається акт. У такому випадку Виконавець зобов’язується у п’ятиденний термін замінити ПЗ на належне.
Враховуючи вищезазначене, акт складається та підписується в присутності представників обох сторін, та не вимагає його передачі, оскільки кожна сторона отримує по одному із примірників акту.
Терміни постачання програмного забезпечення
Дата подання: 27 жовтня 2023 10:12
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 12:05
Шановний Замовнику!
Просимо визначити терміни постачання програмного забезпечення після підписання договору.
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2.3 Договору, постачання ПЗ здійснюється Виконавцем в обсязі та у строк, передбачені у Додатку 2 до Договору, а саме виконавець надає Замовнику ПЗ до 30.11.2023.
Відповідно до пункту 2.3 Договору, постачання ПЗ здійснюється Виконавцем в обсязі та у строк, передбачені у Додатку 2 до Договору, а саме виконавець надає Замовнику ПЗ до 30.11.2023.
Терміни надання акту
Дата подання: 27 жовтня 2023 10:18
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 12:06
Шановний Замовнику!
Просимо передбачити у п. 4.1.3. Договору чіткі терміни надання актів.
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
Замовник сплачує за користування ПЗ, що зазначено у Додатку 1 до Договору, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання акту прийому-передачі ПЗ (далі – Акт), шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. Постачання ПЗ здійснюється Виконавцем в обсязі та у строк, передбачені у Додатку 2 до Договору.
Відповідно до п. 4 Технічних вимог (Додаток 2 до Договору), Виконавець надає Замовнику ПЗ до 30.11.2023.
Замовник сплачує за користування ПЗ, що зазначено у Додатку 1 до Договору, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання акту прийому-передачі ПЗ (далі – Акт), шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. Постачання ПЗ здійснюється Виконавцем в обсязі та у строк, передбачені у Додатку 2 до Договору.
Відповідно до п. 4 Технічних вимог (Додаток 2 до Договору), Виконавець надає Замовнику ПЗ до 30.11.2023.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2023 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» |
374 000,00
UAH з ПДВ
|
359 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙ ТІ ПРО" |
406 890,00
UAH з ПДВ
|
364 625,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІТІУС ПРО" |
409 860,00
UAH з ПДВ
|
400 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
425 515,20
UAH з ПДВ
|
402 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" |
444 840,00
UAH з ПДВ
|
444 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Відхилено |
359 975,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 16:03
|
ТОВ "АЙ ТІ ПРО" #31808989 |
Переможець |
364 625,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 11:13
|
Договір _65-2023.pdf | укладений |
28 листопада 2023 11:08
|