Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 32230000-4 – Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм («IP відеокамера вулична», «Відеореєстратор»)
Очікувана вартість
87 790,00 UAH
UA-2023-10-24-015600-a ● 68b74986303745be927f6b092d02b328
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4668 |
Код ЄДРПОУ: | 26637195 |
Місцезнаходження: | 51270, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт. Гвардійське |
Контактна особа: |
Артем Лещенко +380988580371 zakupki.prom.a4668@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2023 12:33 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2023 12:33 |
Очікувана вартість: | 87 790,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 877,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
«IP відеокамера вулична»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 32235000-9 — Системи відеоспостереження замкнутого типу
1 штуки
«Відеореєстратор»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 32235000-9 — Системи відеоспостереження замкнутого типу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 14:12 |
Тендерна документація.docx | |
03 листопада 2023 14:12 |
Додаток 2 Технічна.docx | |
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції учасника.docx | |
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 3 ПрєктДоговіру.docx | |
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 4 Вимоги до учасників.docx |
03 листопада 2023 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 листопада 2023 14:12 |
Тендерна документація.docx
|
||||||||||||
03 листопада 2023 14:12 |
Додаток 2 Технічна.docx
|
||||||||||||
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції учасника.docx
|
||||||||||||
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 3 ПрєктДоговіру.docx
|
||||||||||||
24 жовтня 2023 17:58 |
Додаток 4 Вимоги до учасників.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Компанії спонсори війни
Дата подання: 25 жовтня 2023 22:03
Дата відповіді: 26 жовтня 2023 14:41
Шановний замовник, чи відомо Вамс що обладнання яке ви вимагаєте в даній закупівлі вироблено компанією із Китаю, яка внесена НАЗК до переліку Міжнародних спонсорів війни. https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/31/
Також, зверніть увагу, що в разі підключення вказаного Вами у ТД обладнання вищезгаданого виробника до мережі інтернет, у виробника продукції (Хіквіжн) зберігається можливість отримати доступ до обладнання, а саме можливість переглядати зображення з камер та в разі наявності накопичувача ще й переглядати архівне відео!
Просимо прибрати конкретні назви та моделі обладнання компанії, забезпечуючій росію товарами критичного призначення, які дозволяють функціонувати галузі ВПК рф та тим самим сприяє продовженню війни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, що стосуєсться компанії "Хіквіжн", ми з Вами згоді, тому в Додаток 2 Технічна спеціфікація будуть внесені відповідні зміни.
Таблиця відповідності
Дата подання: 28 жовтня 2023 16:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 17:17
Доброго дня, у наданому Вами Додатку 2 (файл "Додаток 2 Технічна.docx") зазанчено:
"Для підтвердження технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі необхідно надати:
- таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 1 цього Додатку. У графі «Відповідність технічним та якісним характеристикам запропонованого предмету закупівлі вимогам Замовника» необхідно зробити відмітку «Так», у разі якщо технічні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Ні», у разі якщо технічні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованого Товару повинна засвідчувати відповідність запропонованого Товару всім вимогам Технічного завдання цієї документації."
Але у наданій нижче Таблиці 1 цого додатку відсутня графа "Відповідність технічним та якісним характеристикам запропонованого предмету закупівлі вимогам Замовника". Підкажіть будь ласка чи можеми ми самі додати вищевказану графу під номером 8, де будевказано "так" чи "ні"?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора шановний Учаснику, так дійсно, графа була відсутня, вже внесена відповідна корекція в "Додаток 2 Технічна". дякую за питання.
Маркування, протоколи випробувань або сертифікати
Дата подання: 28 жовтня 2023 19:48
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 17:24
Шановний замонику, у наданій Вами Тендерній документації, а саме в пункті 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: "− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2;2,1;2,2), — згідно з Додатком 2;2,1;2,2 до тендерної документації;" проте ми ніде не змогли знайти вищевказаний Додаток 2;2,1;2,2, також у технічній інформації з Додатку 2 щодо обладнання для закупівлі (файл "Додаток 2 Технічна.docx") не має жодного згадування про будь які сертифікати, протоколи випробувань, тощо. Виходячи з цього підкажіть будь ласка чи достатньо буде Вам надання Деклараціі постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) на підтверження якості запропонованої учасником продукції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора шановний Учаснику, так дійсно, вже внесена відповідна корекція в "пункті 1 Розділу 3". Стосовно другого вашого питання, відповідаємо так, Деклараціі постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) буде достатньо для підтверження якості запропонованої учасником продукції. Звертаємо вашу увагу що у "Додаток 2 Технічна", також внесенно корективи, де зазначенно: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал документа (гарантійний лист, договір, декларація, тощо) від виробника, про те, що Учасник може здійснювати гарантійні сервісні послуги".
Дякую за питання.
Дякую за питання.
"Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал документа (гарантійний лист, договір, декларація, тощо) від виробника, про те, що Учасник може здійснювати гарантійні сервісні послуги"
Дата подання: 31 жовтня 2023 12:13
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:19
Шановний замовник, тепер Ваша тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал документа (гарантійний лист, договір, декларація, тощо) від виробника, про те, що Учасник може здійснювати гарантійні сервісні послуги"
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. На офіційному сайті виробника UNV міститься інформація про наявність трьох дилерів в Украіні: https://global.uniview.com/Partner/Find_our_partners/Partners/Europe/Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника та сервісне обслуговування, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
ПРОСИМО: видалити дискримінаційн вимогу у Вашій тендерній документаціі, а саме: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал документа (гарантійний лист, договір, декларація, тощо) від виробника, про те, що Учасник може здійснювати гарантійні сервісні послуги" чим надати можливість значно розширити перелік потенційних Учасників даної закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, ми з вами згоді, відповідну зміну вже внесено у "Додаток 2 Технічна".
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-07-000007 • bc7468875fa54e89aa70b7fabe1ff396
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-07
•
21:05
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
В закупівлі було вказано що термін постачання товару повинен бути до 25.11.2023! Коли ми виграли цю закупівлю, нам було відмовлено у подовженні термінів постачання, та нас фискваліфікували! Але другий учасник був акцептований та замовник виклав намір укласти договір з ним 24.11.2023 17:58. Виходячи з цього учасник номер 2 жлдним чином не міг поставити обладнання вчасно до
25.11.2023, як цього вимагала тендерна документація. Договір взагалі між ними було укладено 5.12.2023 року! Жодних додаткових угод заключено не було, таким чином ми вбачаємо факт порушення уповноваженою особою умов проведення тендерної закупівлі та просимо Вас долучитися до питаннь:
1. Чому договір було укладено після того як час для цього сплинув?
2. Чому не було укладено додаткової угоди про зміну істотних умов договору?
3. Чи будуть застосовуватися до учасника штрафні санкціі, через порушення істотних умов договору по термінам постачання товару?
4. В разі подовження термінів постачання для учасника номер 2, чому замовник відмовився зробити теж саме для нас?
5. Чому нас дискваліфікували, адже договір для підписання нами був висиланий замовнику своєчасно?
З повагою, ФО-П Токар Роман Анатолійович!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Токар Роман Анатолійович |
70 150,00
UAH
|
62 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРАСІЛЬНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" |
76 100,00
UAH
|
62 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Токар Роман Анатолійович #2914210732 |
Рішення скасоване |
62 400,00
UAH
|
24 листопада 2023 17:19
|
ФОП Токар Роман Анатолійович #2914210732 |
Відхилено |
62 400,00
UAH
|
24 листопада 2023 17:30
|
ФОП "КРАСІЛЬНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" #2688915270 |
Переможець |
62 500,00
UAH
|
24 листопада 2023 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 23:41
|
№23-12-05_1тд Додаткова угода .PDF | зміни до договору |
05 грудня 2023 23:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 23:19
|
№23-12-05_1тд «IP відеокамера вулична», «Відеореєстратор».PDF | укладений |
05 грудня 2023 23:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 11.4. Договору, в зв’язку з підписанням Договору після визначеного п. 5.1 Договору дня поставки, а саме 25 листопада 2023 року і як наслідок об’єктивною неможливістю здійснити поставку у вказаний строк, Сторони дійшли згоди викласти п. 5.1. Договору в новій редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється в строк до 06 грудня 2023 року. Поставка Товару здійснюється на умовах Договору Постачальником за його рахунок. Товар постачається в упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, установлених діючими стандартами, технічними умовами тощо». 2. На підставі п. 11.4. Договору сторони дійшли згоди викласти п. 4.1 Договору в новій редакції: «4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі Бюджетного Кодексу України за фактом постачання відповідно до поданих Замовнику Постачальником протягом 10 днів з моменту належним чином оформлення документів, які підтверджують передачу Товару Замовнику». |
Номер договору про закупівлю: | 23-12-05/1тд |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |