Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертикальна підіймальна платформа
Очікувана вартість
61 800,00 UAH
UA-2023-10-23-013341-a d4cf8e1f91b84fad89483e7825ab610e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Анатоліївна

380978327164 irina18_60@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Бондаренко Ірина Анатоліївна
380978327164
irina18_60@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Електричний підйомник для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 42416100-6 — Підіймальні пристрої

Тендерна документація

23 жовтня 2023 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2023 16:02
Протокол № 257 від 23.10.2023.pdf
23 жовтня 2023 16:02
UA-2023-09-26-012339-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНДМЕТАЛ-СЕРВІС"
#43922709
Переможець 61 800,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:44
Дод. угода № 1 до дог. № 7617 .pdf укладений
02 січня 2024 15:44
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 15:43
Дод. угода № 1 до дог. № 7617 .pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:42
Дод. угода № 1 до дог. № 7617 .pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:42
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2023 16:06
Договір № 7617 від 23.10.2023р..pdf укладений
23 жовтня 2023 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) п.4.5, п.6.2.1 та п.9.5 Договору, з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.2. Договору в наступній редакції: “4.2. Загальна сума цього Договору становить: 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок) без урахування ПДВ.”
Номер договору про закупівлю: 7617
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) п.4.5, п.6.2.1 та п.9.5 Договору, з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.2. Договору в наступній редакції: “4.2. Загальна сума цього Договору становить: 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок) без урахування ПДВ.”