Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: "Реконструкція мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Коригування" (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
Очікувана вартість
5 800 314,06 UAH
UA-2023-10-23-006223-a 127ef7d4753444d68eb8d477f98bfc91
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каменюк Таісія Олександрівна

380573367555 kameniuk.to@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2
Контактна особа: Каменюк Таісія Олександрівна
380573367555
kameniuk.to@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: "Реконструкція мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Коригування" (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва

Тендерна документація

23 жовтня 2023 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2023 12:12
Обґрунтування підстави.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-06-000115 ● becc5c48c1c142168ef88af6bdce7b48
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023 20:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.11.2023 № 245
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.11.2023 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.11.2023 № 245

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-10-23-006223-a 23.10.2023 нформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-13 07:52:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: "Реконструкція мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Коригування" (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-23-006223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Поряд з цим, необхідно врахувати наступне:
Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 3 Особливостей встановлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закону), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 34 Особливостей, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Частиною десять статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Згідно абзацу 3 пункту 49 Особливостей , з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто, термін для здійснення закупівлі за результатами проведення відкритих торгів складає від 13 днів, а термін виконання робіт за предметом закупівлі додатком №4 до договору від 20.10.2023 встановлено до 31.12.2024 року

3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» (код ЄДРПОУ 44910632), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-15 08:52:08

Надання пояснень на запит

На Ваш запит від 13.11.2023р. щодо процедури закупівлі "Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: "Реконструкція мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Коригування" (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-23-006223-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі визначена, згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. (Експертний звіт № Y-0005-23/ПРОЕКСП від 24 лютого 2023р.; Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України на затвердження проекту № Н-158/06-03 від 15 квітня 2023р.
Так згідно Зведеного кошторисного розрахунку передбачені:
- кошти на здійснення технічного нагляду складають (п. 18 ЗКР) -2875,713 тис.грн. без врахування ПДВ;
- кошти на надання послуг інженера консультанта складають (п. 19 ЗКР ) – 5751,427 грн. без врахування ПДВ;
- разом кошти на надання послуг інженера консультанта включно з технічним наглядом (2875,713+5751,427) = 8626,713 тис.грн. без врахування ПДВ, тоб-то загальна вартість закупівлі на надання послуг інженера консультанта включно з технічним наглядом складає (8626,713*1,2)= 10352,056 тис.грн. з урахуванням ПДВ, що складає 4,5% від гл.1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
Очікувану вартість надання послуг інженера консультанта включно з технічним наглядом визначено у сумі 8051,9977 грн. з урахуванням ПДВ, що визначено як 3,5% від гл.1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
Стосовно другого питання:
2.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідь: Внаслідок повномасштабного вторгнення Росії на територію України та масштабних бойових дій на території Харківської області було зруйновано міст на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт «Чугунівка».
Рішенням Ради оборони Харківської області Харківської обласної військової адміністрації, затвердженого Протоколом 10 від 06.10.2023, Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області доручено приступити у двотижневий термін до реконструкції мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка" у Харківській області.
Щодо розрахунку проведення закупівель, повідомляємо наступне:
- 1 день – подача оголошення;
- не менше, ніж 7 днів відповідно до пункту 34 Особливостей, строк для подання тендерних пропозицій;
- 1 день аукціон;
- 5 робочих днів (складає 7 календарних днів) з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (частиною десять статті 29 Закону визначено, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною);
- договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (згідно абзацу 3 пункту 49 Особливостей , з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження).
З урахуванням вихідних днів термін для здійснення закупівлі за результатами проведення відкритих торгів складає: 1+7+1+7+5 = 21 день.
Додатково повідомляємо, що Протокол 10 від 06.10.2023р. надійшов на адресу Служби 16.10.2023 року, тому для виконання умов протоколу Службі залишилося лише 4 дні.
Для забезпечення проїзду критично важливим транспортним коридором для функціонування військово-логістичного маршруту Харківської області на км 35+913 автомобільної дороги Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка" у найкоротший термін, та на підставі отриманих документів, прийняте рішення - здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів відповідно до пп. 4 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Стосовно третього питання:
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» (код ЄДРПОУ 44910632), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Відповідь: Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону для підготовки до проведення закупівлі замовник провів попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, а саме Службою направлено пропозиції разом з Відомостями обсягів робіт ВоQ для надання послуг інженера-консультанта, включно з технічним
- лист від 16.10.2023 № 2327ВС/05 до ТОВ «НВО «ЕНЕРГОПРОМ»;
- лист від 16.10.2023 № 2328ВС/05 до ТОВ «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ»;
- лист від 16.10.2023 № 2329ВС/05 до ТОВ «Дорожня Ліга»,
з пропозицією наглядом по об’єкту з надсиланням їм /
Служба отримала наступні відповіді:
- лист ТОВ «Дорожня Ліга» від 17.10.2023 №2023 1017/1-01, в якому зазначено що вартість надання послуг за їх пропозиції складає 6 670 000 грн.;
- лист ТОВ «НВО «ЕНЕРГОПРОМ» від 17.10.2023 № 2310-170-Л-Вих., в якому вартість надання послуг за їх пропозиції складає 7 130 000 грн. без ПДВ;
- лист ТОВ «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» від 17.10.2023 №22-1710-36, в якому вартість надання послуг за їх пропозиції складає 5 800 314,06 грн. без ПДВ.
За результатам розгляду пропозицій було вибрано - ТОВ «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» за найнижчою ціною.
Також були перевірені кваліфікаційні сертифікати, які надало ТОВ «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» на підставі яких будуть виконуватися роботи:
• Сертифікат фахівця будівельної галузі від 11.06.2020р № СІ-00548.
• Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 20.05.2021 р. № 017377 АР
• Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 26.11.2021 р. № 009380 АТ
• Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 27.12.2019 р. № 008079 АТ
• Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 06.07.2023 р. № 020812 АР
• Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 05.04.2017 р. № 013025 АР,
• Свідоцтво підвищення кваліфікації від 19.07.2023 р. № 01620
Результат консультацій з ринком був затверджений рішенням Протоколу від 18 жовтня 2023р. Технічної наради Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області щодо визначення підрядної організації для надання послуг по договору "Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція мосту на км 35+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ – контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Коригування".
Копії документів, які мають обмежений доступ, не надаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ"
#44910632
Переможець 5 800 314,06
UAH
23 жовтня 2023 12:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:08
Н179-ХВЧ35рТН-23 ДУ 1.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 09:08
Н179-ХВЧ35рТН-23.PDF укладений
23 жовтня 2023 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням розрахунку ціни послуг, відповідно п.3.8.4 Договору та керуючись пп.5 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг).
Номер договору про закупівлю: Н179-ХВЧ35рТН/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML