Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
64 152,00 UAH
UA-2023-10-23-002880-a 792978e91bd24998946dcf53a087e46f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крук Лариса Миколаївна

+380457555262 buhgalter.mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Яготинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 05408823
Місцезнаходження: 07700, Україна , Київська обл., місто Яготин, вулиця Незалежності, 67
Контактна особа: Крук Лариса Миколаївна
+380457555262
buhgalter.mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07700, Україна, Київська область, Яготинськак територіальна громада, Яготинськак територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2023 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична-особа підприємець
#3044608467
Переможець 64 152,00
UAH
23 жовтня 2023 10:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол Шевчук.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 08:24
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2023 08:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в договору Фізична-особа підприємець Шевчук Вікторія Григорівна за предметом - послуги з організації харчування - UA-P-2023-10-23-001133-a (ідентифікатор річного плану), ідентифікатор закупівлі:UA-2023-10-23-002880-a сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі вид предмету закупівлі:товар, а потрібно послуга; під час публікації договору Назва юридичної особи Фізична-особа підприємець а потрібно Фізична-особа підприємець Шевчук Вікторія Григорівна . Внести зміни до публікації закупівлі після оприлюднення/розміщенням закупівлі технічно неможливо.
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML