Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування системи відеоспостереження
Очікувана вартість
19 116,00 UAH
UA-2023-10-20-016078-a f178f986c8c340c9bfa769861e33740c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Швець

+380442814979 zakupkaz49@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Швець
+380442814979
zakupkaz49@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2023 22:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2023 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2023 12:18
Очікувана вартість: 19 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Вартість закупівлі послуг є меншою за 100 тис грн. Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування системи відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2023
ДК 021:2015: 50343000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відповідність вимогам
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:12
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 15:34
1.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*... 1. Одного договору буде достатньо?
Відповідь: Дякуємо, що виявили зацікавленість до закупівлі. Так, одного договору буде достатньо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2023 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 14 400,00
UAH з ПДВ
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" 14 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2023 12:09
Електронний підпис
07 листопада 2023 12:02
ПБ_Кізіма,Яценко.pdf
07 листопада 2023 11:20
Електронний підпис
07 листопада 2023 11:12
Сінгаєв напруга.pdf
07 листопада 2023 11:12
Протокол.jpg
07 листопада 2023 11:12
Протокол напруга.pdf
07 листопада 2023 11:12
пож.-тех мінім. (1).jpg
07 листопада 2023 11:12
Кізіма допуск напруга.pdf
07 листопада 2023 11:12
Касьяненко допуск напруга.pdf
30 жовтня 2023 16:42
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:42
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:40
протокол.pdf
30 жовтня 2023 16:26
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:26
Електронний підпис
30 жовтня 2023 15:48
пропозиція.pdf
30 жовтня 2023 15:48
згода з тех вимогами.pdf
30 жовтня 2023 15:48
про учасника.pdf
30 жовтня 2023 15:48
опис 20.10.2022.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Статут КСБ 19.12.2019.pdf
30 жовтня 2023 15:48
згода з проєктом.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 жовтня 2023 15:48
витяг ксб 14.07.2023.pdf
30 жовтня 2023 15:48
гарантійний лист 2.pdf
30 жовтня 2023 15:48
субпідряд.pdf
30 жовтня 2023 15:48
гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2023 15:48
проєкт договору.pdf
30 жовтня 2023 15:48
про обмеження.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Касяненко оп.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Кізіма допуск напруга.pdf
30 жовтня 2023 15:48
про досвід.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Кізіма оп на висоті.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Кізіма оп від 15.05.23.pdf
30 жовтня 2023 15:48
ПБ_Кізіма,Яценко.pdf
30 жовтня 2023 15:48
акт до договору.pdf
30 жовтня 2023 15:48
відео монтаж та ТО.pdf
30 жовтня 2023 15:48
Касяненко оп на висоті.pdf
30 жовтня 2023 15:48
тех вимоги.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2023 16:33
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:33
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:33
пропозиція.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:33
Гарантійний лист.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:33
Додаток 3.pdf
30 жовтня 2023 16:33
пропозиція.pdf
30 жовтня 2023 16:33
Додаток 2.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:33
Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2023 16:33
Додаток 3.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:33
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Переможець 10 800,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2023 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2023 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50340000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Технічне обслуговування системи відеоспостереження)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-20-016078-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» (код за ЄДРПОУ – 35900097). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність документального підтвердження наявності у Учасника протоколів / витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання копій наступних протоколів/витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції: 1) Протоколів/витягів з протоколу та посвідчень не менше двох електромонтерів або налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку знань вимог: - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). 2) Протоколів/витягів з протоколу та посвідчень не менше двох електромонтерів або налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Учасником виконано дану вимогу в частині надання копій посвідчень по відповідних фахівцях. Проте учасником не надано копії протоколів/витягів з протоколів по мінімальній кількості відповідних електромонтерів або налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про: - перевірку знань вимог ПТЕЕС та ПУЕ; - проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму (надано витяг з протоколу лише по 1 фахівцю). Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність документального підтвердження наявності у Учасника протоколів / витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Копії наступних протоколів/витягів з протоколів: 1) Протоколів/витягів з протоколу не менше двох електромонтерів або налагоджувальників контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) (посвідчення по яким учасником УЖЕ надано для участі у закупівлі) про перевірку знань вимог: - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). 2) Протоколів/витягів з протоколу по електромонтеру Касяненку В.М. про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму (саме по даному фахівцю, з огляду на те, що саме по ньому було надане відповідне посвідчення). Учасник може надати відповідні копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень по іншим працівникам (одному іншому, або усіх інших) за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідностей, наведених у підпункті 5.1. Повідомлення призведе до відхилення пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 06.11.2023

Документи

08 листопада 2023 16:57
Електронний підпис
08 листопада 2023 16:53
2023.11.08_89_Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2023 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2023 16:57
Електронний підпис
08 листопада 2023 16:53
2023.11.08_89_Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 16:24
Електронний підпис укладений
17 листопада 2023 11:35
Відеоспостереження.pdf укладений
17 листопада 2023 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 800,00 UAH)