Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів (Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з улаштування тротуарної доріжки біля буд. № 51 по вул. Софії Ковалевської, м. Дніпро)
Очікувана вартість
5 800,84 UAH
UA-2023-10-19-014988-a fb2a8875780344cc97b44d9a22b54cc3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сосницька

+380964882260 andvkg@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Олена Сосницька
+380964882260
andvkg@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з улаштування тротуарної доріжки біля буд. № 51 по вул. Софії Ковалевської, м. Дніпро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2023  —  01 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

19 жовтня 2023 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2023 18:14
Наказ 230 від 16.10.2023.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛИШЕВ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ
#2862519619
Переможець 5 800,84
UAH
19 жовтня 2023 18:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2023 13:23
Дод. угода № 1 дог. 196.PDF зміни до договору
03 листопада 2023 13:23
договір 196 від 19.10.2023.pdf укладений
19 жовтня 2023 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися виключити пункти 8.1.9. та 8.1.13. Договору у зв’язку з чим пункти 8.1.10-8.1.18. вважати відповідно пунктами 8.1.10-8.1.16.
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 800,84
UAH