Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Система ендоскопічної візуалізації у комплекті (відео гастроскоп, відеоколоноскоп, відеоцентр ендоскопічний, ендоскопічний відео монітор, стійка для розміщення ендоскопічного обладнання) код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (код та назва номенклатурної позиції 33168100-6 – Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Очікувана вартість
6 350 000,00 UAH
UA-2023-10-19-011837-a ● af653a5ae46d4eb49197022ba466bc01
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01986546 |
Місцезнаходження: | 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
Контактна особа: |
Інна Бешевець +380960723184 innabeshikk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
"Система ендоскопічної візуалізації у комплекті (відео гастроскоп, відеоколоноскоп, відеоцентр ендоскопічний, ендоскопічний відео монітор, стійка для розміщення ендоскопічного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 3 .docx | |
19 жовтня 2023 15:41 |
SCN_20231019_143803.pdf | |
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 1.docx | |
19 жовтня 2023 15:41 |
Тендерна документація .docx | |
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx | |
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 2.docx | |
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 2.docx |
24 жовтня 2023 10:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 3 .docx
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
SCN_20231019_143803.pdf
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 1.docx
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Тендерна документація .docx
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 2.docx
|
||||||
19 жовтня 2023 15:41 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 23 жовтня 2023 16:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2023 11:30
Шановний Замовнику, просимо надати підтвердження, чи підпадає Ваш заклад під дію абзацу третього пункту 32 підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України», а саме, чи є Ваш заклад закладом охорони, який надає медичну допомогу в тому числі особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, у зв’язку із чим Товар, що є предметом закупівлі, внесений до Переліку лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2022 р. № 1447, а тому не оподатковується ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше зпитання!. Ваші зауваження враховані!!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-19-011837-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Яценко Олексій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3109605476
Дата подання: 23 жовтня 2023 20:17
Вимога стосовно дискримінації учасників
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-19-011837-a від 19.10.2023 року Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради було розпочато процедуру публічної закупівлі (Відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ("Система ендоскопічної візуалізації у комплекті (відео гастроскоп, відеоколоноскоп, відеоцентр ендоскопічний, ендоскопічний відео монітор, стійка для розміщення ендоскопічного обладнання) ) (далі за текстом – Процедура закупівлі).
Ми, як потенційний учасник Процедури закупівлі вважамо, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Так, зокрема, але не виключно:
Згідно предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника – OLYMPUS.
Тобто постачання відповідного медичного обладнання можливо тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників .
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жоден інший учасник(у якого медичне обладнання не гірше за параметрами) не зможе взяти участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку, можливе шляхом:
- внесення змін до Тендерної документації щодо технічних характеристик, які розширять коло потенційних учасників та надати змогу економії бюджетних коштів, Вам як Замовнику.
- Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -
У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ.
Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник Процедури закупівлі вважамо, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Так, зокрема, але не виключно:
Згідно предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника – OLYMPUS.
Тобто постачання відповідного медичного обладнання можливо тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі.
Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників .
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жоден інший учасник(у якого медичне обладнання не гірше за параметрами) не зможе взяти участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку, можливе шляхом:
- внесення змін до Тендерної документації щодо технічних характеристик, які розширять коло потенційних учасників та надати змогу економії бюджетних коштів, Вам як Замовнику.
- Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -
У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ.
Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 14:19
Доброго дня!
Замовник уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляє, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1178, Особливості) із змінами.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Водночас зазначаємо, що Додаток 3 до тендерної документації, а саме «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги) Система ендоскопічної візуалізації у комплекті (відео гастроскоп, відеоколоноскоп, відеоцентр ендоскопічний, ендоскопічний відео монітор, стійка для розміщення ендоскопічного обладнання), код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (код та назва номенклатурної позиції 33168100-6 – Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації», складений відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги зазначаємо, що не залучаємо до обговорення та аналізу технічних характеристик, що встановлені для даної закупівлі, будь-яких суб’єктів господарювання. Замовник оголошує закупівлю та встановлює вимоги до предмету закупівлі, відповідно до своїх потреб та аналізу ринку товарів. Замовник ні в якому разі не звужує коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги що містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету даної закупівлі викладена у Додатку 3 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що у Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено: «Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"». Разом з тим, просимо звернути увагу, що невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Виходячи з цього, товар, технічні характеристики якого вказані Замовником у Тендерній документації, можуть бути замінені на аналогічний товар («еквівалент»), який в повній мірі відповідає медико-технічним вимогам. В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, він повинен надати порівняльну таблицю в довільній формі. Тобто, Замовник не звужує вибір постачальників, передбачивши можливість надання еквіваленту. Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому Ваше твердження про дискримінаційні вимоги є безпідставними, оскільки Вами не доведено, яким чином порушено Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Замовник уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляє, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1178, Особливості) із змінами.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Водночас зазначаємо, що Додаток 3 до тендерної документації, а саме «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги) Система ендоскопічної візуалізації у комплекті (відео гастроскоп, відеоколоноскоп, відеоцентр ендоскопічний, ендоскопічний відео монітор, стійка для розміщення ендоскопічного обладнання), код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (код та назва номенклатурної позиції 33168100-6 – Ендоскопи), НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації», складений відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги зазначаємо, що не залучаємо до обговорення та аналізу технічних характеристик, що встановлені для даної закупівлі, будь-яких суб’єктів господарювання. Замовник оголошує закупівлю та встановлює вимоги до предмету закупівлі, відповідно до своїх потреб та аналізу ринку товарів. Замовник ні в якому разі не звужує коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги що містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету даної закупівлі викладена у Додатку 3 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що у Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено: «Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"». Разом з тим, просимо звернути увагу, що невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Виходячи з цього, товар, технічні характеристики якого вказані Замовником у Тендерній документації, можуть бути замінені на аналогічний товар («еквівалент»), який в повній мірі відповідає медико-технічним вимогам. В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, він повинен надати порівняльну таблицю в довільній формі. Тобто, Замовник не звужує вибір постачальників, передбачивши можливість надання еквіваленту. Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому Ваше твердження про дискримінаційні вимоги є безпідставними, оскільки Вами не доведено, яким чином порушено Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
6 202 325,00
UAH з ПДВ
|
6 202 325,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" #36257647 |
Переможець |
6 202 325,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 15:22
|
Договір 194.pdf | укладений |
08 листопада 2023 15:21
|