Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 жовтня 2023 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-06-000114 ● 0410efd9137a4b47a5092322ec9dba79
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 21:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2023 №266
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2023-10-19-002705-a 19.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 10:07:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-19-002705-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено відбір можливих потенційних учасників, що є предметом закупівлі, та вибрано саме «ГЛИНЯНИЙ СЕРГІЙ СТЕПАНОВИЧ», з яким укладений Договір від 19.10.2023 №536 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 10:58:02
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул.Південно-Кільцевій, 10б-12а (з заїздом зі сторони вул. Південно-Кільцевої) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (додаткові роботи)» (номер закупівлі - UA-2023-10-19-002705-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії дефектного акту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються).
Стосовно наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та критеріїв, за якими здійснено відбір можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Глиняного Сергія Степановича
Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (Замовник) та фізичною особою-підприємцем Глиняним Сергієм Степановичем (Підрядник) за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-05-26-003396-a) 14.06.2023р. укладено договір підряду № 283, предметом якого є капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул.Південно-Кільцевій, 10б-12а (з заїздом зі сторони вул. Південно-Кільцевої) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою).
В процесі виконання будівельних робіт виявлено, що проектною документацією за вказаним об’єктом будівництва не було передбачено ряд робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, виконання яких необхідне для його належного функціонування, та потребу в яких замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за номером UA-2023-05-26-003396-a, зокрема: розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом, улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеню, улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення, тощо (детальний перелік відображено в дефектному акті до проектної документації). У зв’язку з цим за завданням Замовника проектувальником було виготовлено проектну документацію на капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул.Південно-Кільцевій, 10б-12а (з заїздом зі сторони вул. Південно-Кільцевої) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (додаткові роботи). Експертною організацією ТОВ «Експертиза МВК» проведено експертизу проектної документації, за результатами якої надано позитивний експертний звіт.
Відповідно до абзацу третього пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Вказане вище стало підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Оскільки, як вже згадано вище, виконавцем основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-05-26-003396-a) є фізична особа-підприємець Глиняний Сергій Степанович, це і стало критерієм для укладення саме з даним суб’єктом господарювання договору № 536 від 19.10.2023р.
Додаток: на 5 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГЛИНЯНИЙ СЕРГІЙ СТЕПАНОВИЧ #2723514634 |
Переможець |
1 161 906,77
UAH
|
19 жовтня 2023 10:31
|