Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хомут каб. 150.3
Очікувана вартість
34,97 UAH
UA-2023-10-18-008841-a 6990327b9b2c42189448e2fe725377fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукса Алла Вікторівна

+380412420809 buxstat@zt.ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління статистики у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 02360412
Вебсайт: http://www.zt.ukrstat.gov.ua/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Контактна особа: Кукса Алла Вікторівна
+380412420809
buxstat@zt.ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання накладної на отримання товару. Місцезнаходження Замовника: 10003, м. Житомир, вул. М. Сціборського, 6а. Код ЄДРПОУ: 02360412. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи виконавчої влади, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Тип процедури закупівлі: закупівля без використання електронної системи закупівель згідно П.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,від 12.10.2022 року №1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачка
Хомут каб. 150.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі кошти державного бюджету (спеціальний фонд). Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання товару, на підставі накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

18 жовтня 2023 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вілінчук Григорій Григорович
#1836203775
Переможець 34,97
UAH
18 жовтня 2023 14:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 15:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Хомут каб. 150.3 1 пачка 34,97
UAH