Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом
Очікувана вартість
19 147,50 UAH
UA-2023-10-17-008283-a b4a2fb2cb4d742edb47019d4a339256e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Погинайко

+380937300978 ge@dzz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля (філія) Національний центр управління та випробувань космічних засобів
Код ЄДРПОУ: 26038098
Вебсайт: http://dzz.gov.ua
Місцезнаходження: 32444, Україна , Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н. , с. Залісці
Контактна особа: Валерій Погинайко
+380937300978
ge@dzz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94.5 метри квадратні
Вагонка БІЛИЙ ЛАК біла 250ммх8ммх6000мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаївці, Франца Лендера, 51/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2023
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
18 погонний метр
Стик 8 мм білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаївці, Франца Лендера, 51/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2023
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Тендерна документація

17 жовтня 2023 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЮДВИК ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2279402798
Переможець 19 147,50
UAH
17 жовтня 2023 13:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 13:16
Додаток 1.PDF укладений
17 жовтня 2023 13:57
Договір 57_23.PDF укладений
17 жовтня 2023 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 147,50
UAH