Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття, а саме: підлоговий кулер для води
Очікувана вартість
3 897,00 UAH
UA-2023-10-17-002492-a ac6066f5e08f4604b2c7a7f1d0056fe1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козакова Тетяна Вікторівна

+380507566552 dbnrc9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20216742
Місцезнаходження: 49125, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
Контактна особа: Козакова Тетяна Вікторівна
+380507566552
dbnrc9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття, а саме: підлоговий кулер для води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Донецьке шоссе, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2023
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється у термін 20 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних видаткових накладних та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

17 жовтня 2023 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Турлюн Віктор Антонович
#1401209690
Переможець 3 897,00
UAH
17 жовтня 2023 10:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 19:06
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 10:47
Підписаний контракт укладений
17 жовтня 2023 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 897,00
UAH