Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт: Усунення аварійної ситуації. Заміна напірного колектору від КНС 1 до КНС 3 в смт.Петрове, код 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
1 389 661,55 UAH
UA-2023-10-17-000677-a e991b016d39e47dbb69246157b175646
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Граданович Юрій Вікторович

+380523796346 kppetrivske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Петрівське»
Код ЄДРПОУ: 35867215
Місцезнаходження: 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, вул. Літвінова, буд. 19
Контактна особа: Граданович Юрій Вікторович
+380523796346
kppetrivske@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


юридична особа (суб’єкт господарювання), який здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (комунальне підприємство яке забезпечує виробництво, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення).Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно пункту 3-8 установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт: Усунення аварійної ситуації. Заміна напірного колектору від КНС 1 до КНС 3 в смт.Петрове, код 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28300, Україна, Кіровоградська область, від КНС 1, до КНС 3 в смт.Петрове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

17 жовтня 2023 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПЛЕКТСНАБ»
#35460469
Переможець 1 389 661,55
UAH з ПДВ
17 жовтня 2023 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 10:26
ДУ 1 до дог. 17.10 від 17.10.2023 р.зменш.бюдж.зобов. продовж.дії на 2024.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 10:26
Договір.pdf укладений
17 жовтня 2023 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням бюджетного 2023 року Сторони домовились зняти бюджетні зобов'язання Договору № 17/10 від 17 жовтня 2023 року укладеного між Комунальне підприємство «Петрівське» та Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПЛЕКТСНАБ», (далі-Договір), в сумі – 1 389 661,55 грн. (Один мільйон триста вісімдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 55 копійок), та домовились продовжити дію договору до 31 грудня 2024 року та викласти пункти 3.1. та 3.2. розділу 3 договору у наступній редакції: «3.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання своїх зобов'язань обома Сторонами за даним Договором. 3.2. Роботи за Договором повинні бути виконані відповідно до календарного плану та етапів виконання робіт але не пізніше 01 грудня 2024 p.».
Номер договору про закупівлю: 17/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML