Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2023-10-16-013468-a ● 7a5eab11ea324f0bbac0ceba6f6d07f1
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 жовтня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Благовіщенська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05402697 |
Місцезнаходження: | 26400, Україна , Кіровоградська обл., м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54 |
Контактна особа: |
Тетяна Ступак +380677404021 tstupak_r@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Строк поставки: протягом 3 (трьох) календарних днів включно з дня підписання договору (у зв’язку з технічною реалізацією Prozorro Market відсутня можливість вказувати текстове значення щодо відомостей строку поставки товару, тому в електронних полях вказаний строк «до 25 жовтня 2023 року»; зазначений строк поставки товару є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків; дана дата не зазначається в проекті договору).
Спосіб поставки: Поставка товару повинна здійснюватися партіями вугілля в календарні дні (з понеділка по неділю) з 8:00 до 18:00. Партією вугілля вважається будь-яка кількість вугілля, що супроводжується сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик/паспортом якості/іншим документом, виданим уповноваженим органом, що підтверджує якість на таке вугілля.
Умови оплати: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по відвантажувальним накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування або відсутності планових призначень в місяці, в якому відбулася фактична поставка Товару, Товар передається Постачальником Замовнику на підставі накладної. По мірі надходження бюджетного фінансування Постачальник виписує (передає) Замовнику рахунок-фактуру, видаткову накладну на суму планових призначень для реєстрації фінансових зобов'язань та оплати Товару.
Інше: При підписанні договору за результатами цієї закупівлі постачальник підтверджує, що замовником не застосовано до нього оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин. У разі, якщо замовником до переможця відбору - постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, застосовано оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин, замовник відхиляє пропозицію такого постачальника як такого, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників (пп. 2 п. 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822).
Розгорнути
Згорнути
Спосіб поставки: Поставка товару повинна здійснюватися партіями вугілля в календарні дні (з понеділка по неділю) з 8:00 до 18:00. Партією вугілля вважається будь-яка кількість вугілля, що супроводжується сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик/паспортом якості/іншим документом, виданим уповноваженим органом, що підтверджує якість на таке вугілля.
Умови оплати: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по відвантажувальним накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування або відсутності планових призначень в місяці, в якому відбулася фактична поставка Товару, Товар передається Постачальником Замовнику на підставі накладної. По мірі надходження бюджетного фінансування Постачальник виписує (передає) Замовнику рахунок-фактуру, видаткову накладну на суму планових призначень для реєстрації фінансових зобов'язань та оплати Товару.
Інше: При підписанні договору за результатами цієї закупівлі постачальник підтверджує, що замовником не застосовано до нього оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин. У разі, якщо замовником до переможця відбору - постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, застосовано оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин, замовник відхиляє пропозицію такого постачальника як такого, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників (пп. 2 п. 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тонни
Вугілля кам’яне, ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, Благовіщенська міська територіальна громада, 26400, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72, 26413, с. Великі Трояни, вул. Поворознюка, 56а, 26410, с. Вільхове, пл. Незалежності, 1, 26414, с. Йосипівка, вул. Центральна, 21, 26430, с. Кам’яний Брід, вул. Адміністративна, 3, 26443, с. Луполове, вул. Сонячна 120а, 26423, с. Новоселиця, вул. Горького, 5, 26434, с. Сабатинівка, вул. Центральна, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
16 жовтня 2023 16:38 |
Проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3472 |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7146 |
Можливі значення:
|
|
Розмір кусків |
Можливі значення:
|
|
Марка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 |
333 200,00
UAH з ПДВ
|
333 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ Кобальт Енерджі |
378 680,00
UAH з ПДВ
|
378 680,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
408 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
415 600,00
UAH з ПДВ
|
415 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
459 080,00
UAH з ПДВ
|
459 080,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
459 960,00
UAH з ПДВ
|
459 960,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ» |
489 360,00
UAH з ПДВ
|
489 360,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Відхилено |
333 200,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2023 16:43
|
ТОВ Кобальт Енерджі #42780491 |
Переможець |
378 680,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:32
|
01.12. ДУ №2 до 27.10. №249.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 16:11
|
94 01.11. Протокол про оприлюднення Угоди Вугілля.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 15:57
|
30.10. ДУ №1 до 27.10. №249.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 15:19
|
249.pdf | укладений |
01 листопада 2023 15:13
|
93 01.11. Протокол про оприлюднення Договору Вугілля.pdf | укладений |
01 листопада 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, п.п. 6.5., 6.9., пп. 4 п. 6.10. договору про закупівлю від 27 жовтня 2023 року № 249 (далі – Договір), листом ТОВ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" від 27.10.2023 року та згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 1 «Специфікація» в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди, та пункти 3.1., 3.1.2. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник зобов'язаний передати Товар в повному обсязі згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника згідно з графіком поставки: Найменування товару Кількість, тонн Кінцевий строк поставки Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 07 листопада 2023 року Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 30 листопада 2023 року». «3.1.2. У випадку не поставки Постачальником Товару в строк, визначений п. 3.1. Договору, або поставки Товару в строк, визначений п. 3.1. Договору, не в повному обсязі згідно з графіком поставки Замовник має право на дострокове розірвання договору з Постачальником в односторонньому порядку, а також має право на відшкодування збитків та вимагати сплати штрафу у розмірі 10% від суми завданих збитків (вартості непоставленого Товару). В цьому випадку Замовник повідомляє Постачальника за 2 (два) календарних дні до дати розірвання Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, п.п. 6.5., 6.9., пп. 4 п. 6.10. договору про закупівлю від 27 жовтня 2023 року № 249 (далі – Договір), листом ТОВ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" від 30 листопада 2023 року та згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 1 «Специфікація» в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди, та пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник зобов'язаний передати Товар в повному обсязі згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника згідно з графіком поставки: Найменування товару Кількість, тонн Кінцевий строк поставки Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 07 листопада 2023 року Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 10 грудня 2023 року » |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |