Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2023-10-16-013468-a 7a5eab11ea324f0bbac0ceba6f6d07f1
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ступак

+380677404021 tstupak_r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благовіщенська міська рада
Код ЄДРПОУ: 05402697
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54
Контактна особа: Тетяна Ступак
+380677404021
tstupak_r@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Строк поставки: протягом 3 (трьох) календарних днів включно з дня підписання договору (у зв’язку з технічною реалізацією Prozorro Market відсутня можливість вказувати текстове значення щодо відомостей строку поставки товару, тому в електронних полях вказаний строк «до 25 жовтня 2023 року»; зазначений строк поставки товару є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків; дана дата не зазначається в проекті договору).

Спосіб поставки: Поставка товару повинна здійснюватися партіями вугілля в календарні дні (з понеділка по неділю) з 8:00 до 18:00. Партією вугілля вважається будь-яка кількість вугілля, що супроводжується сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик/паспортом якості/іншим документом, виданим уповноваженим органом, що підтверджує якість на таке вугілля.

Умови оплати: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по відвантажувальним накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування або відсутності планових призначень в місяці, в якому відбулася фактична поставка Товару, Товар передається Постачальником Замовнику на підставі накладної. По мірі надходження бюджетного фінансування Постачальник виписує (передає) Замовнику рахунок-фактуру, видаткову накладну на суму планових призначень для реєстрації фінансових зобов'язань та оплати Товару.

Інше: При підписанні договору за результатами цієї закупівлі постачальник підтверджує, що замовником не застосовано до нього оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин. У разі, якщо замовником до переможця відбору - постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, застосовано оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин, замовник відхиляє пропозицію такого постачальника як такого, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників (пп. 2 п. 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тонни
Вугілля кам’яне, ДГ (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, Благовіщенська міська територіальна громада, 26400, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72, 26413, с. Великі Трояни, вул. Поворознюка, 56а, 26410, с. Вільхове, пл. Незалежності, 1, 26414, с. Йосипівка, вул. Центральна, 21, 26430, с. Кам’яний Брід, вул. Адміністративна, 3, 26443, с. Луполове, вул. Сонячна 120а, 26423, с. Новоселиця, вул. Горького, 5, 26434, с. Сабатинівка, вул. Центральна, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

16 жовтня 2023 16:38
Проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 3472 Можливі значення:
  • Так
  • Відповідність ДСТУ 7146 Можливі значення:
  • Так
  • Розмір кусків Можливі значення:
  • 13-100
  • Марка Можливі значення:
  • ДГ
  • Вид Можливі значення:
  • кам'яне
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП сев-сервіс 2000 333 200,00
    UAH з ПДВ
    333 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ Кобальт Енерджі 378 680,00
    UAH з ПДВ
    378 680,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" 408 000,00
    UAH з ПДВ
    408 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 415 600,00
    UAH з ПДВ
    415 600,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОАГРОСЕРВІС" 459 080,00
    UAH з ПДВ
    459 080,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 459 960,00
    UAH з ПДВ
    459 960,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" 480 000,00
    UAH з ПДВ
    480 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ» 489 360,00
    UAH з ПДВ
    489 360,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    17 жовтня 2023 14:50
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне

    Публічні документи

    18 жовтня 2023 16:26
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне

    Публічні документи

    17 жовтня 2023 11:48
    Електронний підпис
    17 жовтня 2023 11:47
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так

    Публічні документи

    18 жовтня 2023 09:30
    Електронний підпис
    18 жовтня 2023 09:29
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так

    Публічні документи

    18 жовтня 2023 22:29
    Електронний підпис
    18 жовтня 2023 22:28
    specifications.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 1

    Публічні документи

    17 жовтня 2023 15:53
    Електронний підпис
    17 жовтня 2023 15:52
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так

    Публічні документи

    16 жовтня 2023 18:06
    Електронний підпис
    16 жовтня 2023 18:06
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так

    Публічні документи

    18 жовтня 2023 22:38
    Електронний підпис
    18 жовтня 2023 22:36
    specifications.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка ДГ
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 1

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП сев-сервіс 2000
    #31078365
    Відхилено 333 200,00
    UAH з ПДВ
    19 жовтня 2023 16:43
    ТОВ Кобальт Енерджі
    #42780491
    Переможець 378 680,00
    UAH з ПДВ
    31 жовтня 2023 08:50

    Документи

    19 жовтня 2023 16:43
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 31 жовтня 2023 08:50

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ Кобальт Енерджі
    #42780491
    378 680,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    17 січня 2024 08:39
    Електронний підпис зміни до договору
    06 грудня 2023 14:32
    01.12. ДУ №2 до 27.10. №249.pdf зміни до договору
    06 грудня 2023 14:25
    Електронний підпис зміни до договору
    01 листопада 2023 16:11
    94 01.11. Протокол про оприлюднення Угоди Вугілля.pdf зміни до договору
    01 листопада 2023 15:57
    30.10. ДУ №1 до 27.10. №249.pdf зміни до договору
    01 листопада 2023 15:57
    Електронний підпис укладений
    01 листопада 2023 15:19
    249.pdf укладений
    01 листопада 2023 15:13
    93 01.11. Протокол про оприлюднення Договору Вугілля.pdf укладений
    01 листопада 2023 15:13

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    31 жовтня 2023
    Дата публікації змін до договору:
    01 листопада 2023
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, п.п. 6.5., 6.9., пп. 4 п. 6.10. договору про закупівлю від 27 жовтня 2023 року № 249 (далі – Договір), листом ТОВ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" від 27.10.2023 року та згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 1 «Специфікація» в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди, та пункти 3.1., 3.1.2. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник зобов'язаний передати Товар в повному обсязі згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника згідно з графіком поставки: Найменування товару Кількість, тонн Кінцевий строк поставки Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 07 листопада 2023 року Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 30 листопада 2023 року». «3.1.2. У випадку не поставки Постачальником Товару в строк, визначений п. 3.1. Договору, або поставки Товару в строк, визначений п. 3.1. Договору, не в повному обсязі згідно з графіком поставки Замовник має право на дострокове розірвання договору з Постачальником в односторонньому порядку, а також має право на відшкодування збитків та вимагати сплати штрафу у розмірі 10% від суми завданих збитків (вартості непоставленого Товару). В цьому випадку Замовник повідомляє Постачальника за 2 (два) календарних дні до дати розірвання Договору.»
    Номер договору про закупівлю: 249
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    01 грудня 2023
    Дата публікації змін до договору:
    06 грудня 2023
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, п.п. 6.5., 6.9., пп. 4 п. 6.10. договору про закупівлю від 27 жовтня 2023 року № 249 (далі – Договір), листом ТОВ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" від 30 листопада 2023 року та згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 1 «Специфікація» в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди, та пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник зобов'язаний передати Товар в повному обсязі згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника згідно з графіком поставки: Найменування товару Кількість, тонн Кінцевий строк поставки Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 07 листопада 2023 року Вугілля кам’яне ДГ (13-100) 20 10 грудня 2023 року »
    Номер договору про закупівлю: 249
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 2
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 27 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
    Сума оплати за договором: 378 680,00
    UAH (в тому числі ПДВ 63 113,33 UAH)