Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
14 жовтня 2023 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2023 11:45 |
Лист-обгрунтування від авторського нагляду_2023.pdf | |
14 жовтня 2023 11:45 |
Дефектий акт на додатокві роботи.pdf | |
14 жовтня 2023 11:45 |
Договір № 6_01-Б від 06.01.23_основний.pdf | |
14 жовтня 2023 11:45 |
Експертний звіт.pdf | |
14 жовтня 2023 11:45 |
Додатки до договору № 6_01-Б від 06.01.23_основного договору.pdf | |
14 жовтня 2023 11:45 |
Протокол про прийняття рішення по закупівлі «Додаткові роботи по об'єкту «Будівництво студентських гуртожитків ДК 0212015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000062 ● 56867734496444cab7c3f0a2f8370252
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-10-14-000191-a від 14.10.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 12:02:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-14-000191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 21:19:13
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка 13 жовтня 2023року прийнято рішення закупівлю «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» (Додаткові роботи) на суму 25 257 314,47 грн з ПДВ здійснити без використання електронної системи закупівель та укласти договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель по закупівлі «Додаткові роботи по об'єкту «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" ЄДРПОУ 32568624 на суму 25 257 314,47 грн з ПДВ.
Протокол про прийняття рішення по закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» (Додаткові роботи) опубліковано в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-14-000191-a
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)
Додаток до протоколу уповноваженої особи
Львівського національного університету імені Івана Франка
13.10.2023р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).
1 Назва предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).
Закупівля проводиться без використання електронної системи з урахуванням введення на території України воєнного стану (24 лютого 2022 року Указом Президента Володимира Зеленського № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»), відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені коригованою проектно-кошторисно документацією та з урахуванням здійсненої експертизи робіт (відповідно до експертного звіту проведеної експертизи) вказаної ПКД документації відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості матеріалів та робіт.
Місце та строк поставки послуг:
м. Львів вул. Пасічна, 62
13.10.2023 до 31.12.2023 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку (на основі коригованої проектно-кошторисної документації) та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 25 257 314, 47 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2023 рік)
25 257 314,47 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/10/2023-substantiation-06.pdf.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" #32568624 |
Переможець |
25 257 314,47
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2023 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:35
|
Додаток (3).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:34
|
Графік фінансування (4).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:34
|
Графік виконання (3).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:22
|
Додаткова угода № 2 (СТРІМ-Львів) від 28.12.23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 12:47
|
Додаткова угода № 1 до договору 13_10-Д від 13.10.23 (1).pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 12:44
|
Локальний кошторис відомості ресурсів, ін._3.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:54
|
Локальний кошторис_2.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:54
|
Локальний кошторис_1.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:54
|
ПРОТОКОЛ ПОГОДЖЕННЯ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:54
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:54
|
План-графік_1 (1).pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:53
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:53
|
Договір від 13.10.2023_Додаткові роботи.pdf | укладений |
14 жовтня 2023 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині уточнення рахунку та плану фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 13/10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження дії договору до 31.12.2024 р. з урахуванням відсутності фінансування на весь обсяг робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 13/10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 13/10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |