Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)
Очікувана вартість
25 257 314,47 UAH
UA-2023-10-14-000191-a 2bbda69e70054e5195dd30cae1125895
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пасічна, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45214700-7 — Будівництво студентських гуртожитків

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-04-000062 ● 56867734496444cab7c3f0a2f8370252
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.12.2023 № 69-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-10-14-000191-a від 14.10.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-05 12:02:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-14-000191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-08 21:19:13

Надання пояснення

У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка 13 жовтня 2023року прийнято рішення закупівлю «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» (Додаткові роботи) на суму 25 257 314,47 грн з ПДВ здійснити без використання електронної системи закупівель та укласти договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель по закупівлі «Додаткові роботи по об'єкту «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" ЄДРПОУ 32568624 на суму 25 257 314,47 грн з ПДВ.
Протокол про прийняття рішення по закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)» (Додаткові роботи) опубліковано в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-14-000191-a
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи)














Додаток до протоколу уповноваженої особи
Львівського національного університету імені Івана Франка
13.10.2023р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).

1 Назва предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 -45214700-7, робочий проект «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)»(Додаткові роботи).

Закупівля проводиться без використання електронної системи з урахуванням введення на території України воєнного стану (24 лютого 2022 року Указом Президента Володимира Зеленського № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»), відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені коригованою проектно-кошторисно документацією та з урахуванням здійсненої експертизи робіт (відповідно до експертного звіту проведеної експертизи) вказаної ПКД документації відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості матеріалів та робіт.

Місце та строк поставки послуг:
м. Львів вул. Пасічна, 62
13.10.2023 до 31.12.2023 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку (на основі коригованої проектно-кошторисної документації) та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.

Очікувана вартість 25 257 314, 47 грн з ПДВ

Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2023 рік)
25 257 314,47 грн з ПДВ


Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/10/2023-substantiation-06.pdf.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ"
#32568624
Переможець 25 257 314,47
UAH з ПДВ
14 жовтня 2023 11:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:35
Додаток (3).pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:34
Графік фінансування (4).pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:34
Графік виконання (3).pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:22
Додаткова угода № 2 (СТРІМ-Львів) від 28.12.23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:21
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2023 12:47
Додаткова угода № 1 до договору 13_10-Д від 13.10.23 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 12:44
Локальний кошторис відомості ресурсів, ін._3.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:54
Локальний кошторис_2.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:54
Локальний кошторис_1.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:54
ПРОТОКОЛ ПОГОДЖЕННЯ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:54
Пояснювальна записка.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:54
План-графік_1 (1).pdf укладений
14 жовтня 2023 11:53
Договірна ціна.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:53
Договір від 13.10.2023_Додаткові роботи.pdf укладений
14 жовтня 2023 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині уточнення рахунку та плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 13/10-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження дії договору до 31.12.2024 р. з урахуванням відсутності фінансування на весь обсяг робіт.
Номер договору про закупівлю: 13/10-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 13/10-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML