Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства «Шосткинська дитяча лікарня» Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23
Очікувана вартість
46 985 098,00 UAH
UA-2023-10-13-013935-a ● badc2956517040ffafd7bbb09c5dbbd1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне некомерційне підприємство "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04528425 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Марата, будинок,23 |
Контактна особа: |
Шлик Тетяна Яківна +380663486505 shostka_dlik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 46 985 098,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 469 850,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства «Шосткинська дитяча лікарня» Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, Шостка, Марата, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 місяця після одержання авансу, але не пізніше 01.12.2023 року. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. Документи про виконанi роботи та їх вартiсть складаються i пiдписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевiряє цi документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 13:23 |
Перелік змін в ТД.docx | |
19 жовтня 2023 13:23 |
ДОДАТОК 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
19 жовтня 2023 13:23 |
ТД лікарня.docx | |
13 жовтня 2023 18:41 |
ДОДАТОК 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
13 жовтня 2023 18:41 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc |
19 жовтня 2023 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2023 13:23 |
Перелік змін в ТД.docx
|
|||
19 жовтня 2023 13:23 |
ДОДАТОК 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
19 жовтня 2023 13:23 |
ТД лікарня.docx
|
|||
13 жовтня 2023 18:41 |
ДОДАТОК 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
13 жовтня 2023 18:41 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:06
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:46
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Відповідно но пункту 4.4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що строк виконання робіт – з дати укладання договору до 31.12.2023 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Зважаючи на викладене строк виконання робіт за договором майже не обмежений строком.
При цьому відповідно до Додатку 2 до проекту Договору «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ», графік виконання робіт обмежений груднем 2023 року.
Прошу Ваш надати пояснення щодо строку протягом якого мають бути виконанні роботи або зазначити кінцевий строк виконання робіт або строк протягом якого, з моменту укладання договору мають бути виконані роботи.
Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Строк виконання робіт – грудень 2023, договірні зобов’язання сторін визначені в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації)
Щодо фінансової спроможності
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:07
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:46
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Абзацом 2 підпункту 6.1.4. Розділу 3 тендерної документації визначено:
«Для документального підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник має надати копію фінансового звіту за 2021 - 2022 роки (згідно норм Державної податкової служби України) у якому учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що визначається в обсязі не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі»
Прошу вас надати роз’яснення, вимога щодо наявності обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що визначається в обсязі не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі, визначається до показників фінансової звітності за 2021 рік, чи за 2022 рік або за сумою показників фінансової звітності за два роки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Показники фінансової звітності за два роки сумуються.
Щодо кошторису та розрахунку вартості робіт
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:07
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:47
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації та розуміючи занепокоєність Замовника, в тому числі необхідністю проведення огляду об’єкту, з метою уникнення хибних розрахунків.
Зважаючи на це, з метою підготовки учасниками процедур закупівлі, більш чіткої та обґрунтованої вартості послуг, просимо Вас розмістити «Нульовий кошторис» в форматі придатному для програмного комплексу АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник не має можливості розмістити «Нульовий кошторис» в форматі придатному для програмного комплексу АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, так як проектна документація в наявності лише в паперовому вигляді. За умовами проекту договору (Додаток 3 тендерної документації) Замовник зобов’язується передати необхідну для виконання робіт проектну документацію Підряднику.
Щодо довідки НАЗК
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:08
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:47
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Абзацом 2 підпункту 7.2. Розділу 3 тендерної документації визначено:
«Замовник не вимагає у Переможця довідку про відсутність/наявність корупційного правопорушення (підпункти 2, 3 пункту 47 Особливостей) у разі формування такої довідки в електронній системі шляхом інтеграції з реєстром корупціонерів, що адмініструється Національним агентством з питань запобігання корупції, що реалізована на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель». Замовник приймає таку довідку як документальне підтвердження відсутності відповідної підстави
У разі, якщо Переможець закупівлі не має код РНОКПП або якщо така довідка не зформувалась шляхом інтергації учасник на підтвердження відсутності/наявності підстави визначеної підпунктами 2, 3 пункту 47 Особливостей надає довідку з НАЗК за своїм запитом. Довідка надається не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі».
Прошу надати пояснення, необхідно чи ні надати довідку з НАЗК, оскільки наразі ми не маємо інформації чи буде чи не буде формуватися довідка в електронній системі шляхом інтеграції з реєстром корупціонерів, що адмініструється Національним агентством з питань запобігання корупції, що реалізована на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель». А зважаючи не неоднозначність вимоги стає незрозумілим наші дії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Довідка НАЗК, в електронній системі, формується на Переможця торгів. У разі, якщо Переможець закупівлі не має код РНОКПП або якщо така довідка не зформувалась, Переможець закупівлі надає довідку з НАЗК за своїм запитом.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:08
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:48
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Абзацом 1 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації визначено:
«7.1 Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування, підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту), а саме: »
Відповідно до вимог цього абзацу, Учасники мають підтвердити шляхом самостійного декларування відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей, крім абзацу 14 цього пункту.
При цьому слід зазначити що пункт 7.1 містить всього 11 абзаців.
Прошу надати роз’яснення що Ви маєте на увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вимога в абз. 1 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації «7.1 Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування, підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту), а саме…» визначена відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «крім абзацу 14 цього пункту» мається на увазі, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Щодо надання договірної ціни
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:09
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:48
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Підпунктом 4.2 Розділу 6 тендерної документації визначено:
«4.2Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
договірну ціну;
пояснювальну записку;
локальний кошторис;
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (відомість ресурсів);
розрахунок загальновиробничих витрат;
розрахунок адміністративних витрат;
розрахунок прибутку;
календарний графік робіт».
Зазначений пункт не містить інформації про спосіб наданні зазначеної інформації. Просимо Вас надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, яким чином необхідно надати зазначену інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Переможець надає заначені документи в паперовому вигляді. В положення ТД будуть внесені відповідні зміни
щодо невідповідності строків тендерної пропозиції
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:59
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:49
Згідно форми ТП - 90 днів, а згідно ТД - 120 днів. Прошу привести положення ТД у відповідності один до одного.
Відповідь: Дякуємо за запитання. В положення ТД будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-013935-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2888007771
Дата подання: 18 жовтня 2023 21:09
Невідповідність положень тендерної документації положенням чинного Законодавства
Шановний Замовник!
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Абзацом 10 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації визначено:
«- учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;»
Слід зазначити, що Вами не враховані зміни внесені згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023 року.
З врахуванням змін внесених Постановою КМ № 952 від 01.09.2023 абзац 11 Особливостей викладено в насутпній редакції:
«11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;»
Зважаючи на викладене прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Абзацом 10 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації визначено:
«- учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;»
Слід зазначити, що Вами не враховані зміни внесені згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023 року.
З врахуванням змін внесених Постановою КМ № 952 від 01.09.2023 абзац 11 Особливостей викладено в насутпній редакції:
«11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;»
Зважаючи на викладене прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2023 13:19
В положення ТД будуть внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" |
46 785 565,20
UAH з ПДВ
|
46 785 565,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Переможець |
46 785 565,20
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 10:49
|
Додаткова угода _6 та план фінансування.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 10:39
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 07:50
|
Додаткова угода _6 та план фінансування.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 17:15
|
протокол 19.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 13:51
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 13:43
|
протокол _18.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:43
|
додаткова угода 3 ТІРАДА.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 17:57
|
протокол 17 ТОВ ТІРАДА.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:52
|
додаткова угода 3 ТІРАДА.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:29
|
Додаткова угода _1 від 14.11.2023.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:58
|
Scan договір тірада.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Джерело фінансування згідно цього Договору:(зазначається Сторонами згідно фактичних джерел фінансування закупівлі під час укладання договору про закупівлю) |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно листа переможця торгів ТОВ "ТІРАДА" №101 від 20.12.2023 року враховуючи те, що роботи виконувались в період військового стану, рекомендації технічного нагляду та з метою дотримання необхідних технологічних пауз при проведенні робіт, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року п.19, підпункт 4 продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документального підтвердження об'єктивних обставин, що спричинили таке провадження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Потрібно замінити помилково прикріплений файл |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Роботи по "Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства "Шосткинська дитяча лікарня" ШМР за адресою м.Шостка, вул.Марата,23 виконувались в період військового стану, рекомендації технічного нагляду з метою дотримання технологічних пауз при проведенні робіт. В процесі виконання робіт виявлені додаткові роботи: 1)порошкове фарбування елементів фасадної системи; 2)система водостоку; 3)металопластикова перегородка; 4)грунтування стін бетоноконтактом та армування сіткою; 5)облицювання стін керамічною плиткою; 6) улаштування підвісної стелі Армстронг; 6)покриття підлог керамічною плиткою; 7)улаштування вентильованого фасаду інфекційного відділення; 8) улаштування вентиляції захисної споруди які необхідно виконати, про що проведено коригування проекту, які необхідно виконати. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |