Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба біла для дорожньої розмітки за ДК 021:2015: 44810000-1 - Фарби (відповідний код ДК 021:2015: 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
173 400,00 UAH
UA-2023-10-13-001973-a ● add54bb3dcf84919a4f11ff73bcc5a8b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44013710 |
Місцезнаходження: | 78405, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Мазепи Гетьмана, будинок 29 |
Контактна особа: |
Наталія Володимирівна Дунець 380971750839 ugkhi_nadvirna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 13:10 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 13:10 |
Очікувана вартість: | 173 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 734,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
кошти місцевого бюджету виділені згідно рішення Надвірнянської міської ради від 19.09.2023 №1660-25/2023 «Про внесення змін в Програму благоустрою Надвірнянської міської територіальної громади на 2022-2024 роки».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограм
Фарба біла для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Комунальна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 09:59 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
13 жовтня 2023 09:59 |
Тендерна документація.docx | |
13 жовтня 2023 09:59 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
13 жовтня 2023 09:59 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
13 жовтня 2023 09:59 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фарба для дорожньої розмітки
Дата подання: 13 жовтня 2023 10:21
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 10:59
Доброго дня! Скажіть будь ласка - якого кольору повинна бути фарба?
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації - білого кольору.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:50
Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування.
Відповідь: Зверніть увагу в описі закупівлі зазначено, що фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету виділені згідно рішення Надвірнянської міської ради від 19.09.2023 року №1660-25/2023 «Про внесення змін в Програму благоустрою Надвірнянської міської територіальної громади на 2022-2024 роки».
Фінансування буде здійснюватися у порядку передбаченому нормами Бюджетного кодексу України.
Фінансування буде здійснюватися у порядку передбаченому нормами Бюджетного кодексу України.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:31
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:51
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.4.3. Постачальник повинен забезпечити відвантаження замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору за результатами закупівлі, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Учасником заявки від замовника. Закупівля буде здійснюватися партіями, згідно потреб та заявки Замовника.
У п.4.3. проєкту договору зазначається, що Постачальник повинен забезпечити відвантаження замовлення протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Учасником заявки від замовника. Вказаний строк поставки не передбачено умовами тендерної документації. Проєкт договору не може містити (визначати) інші умови, ніж зазначено у тендерній документації. Згідно пп.4.4. п.4. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Строк поставки товарів: до 31 грудня 2023р.». Отже, умови тендерної документації не містить строку поставки 3 робочі дні від заявки. До того ж Замовник не урівняв Сторони щодо виконання основних зобов'язань, а саме: для оплати поставленого товару – 10 робочих днів, для поставки товару – 3 робочі дні, що є порушенням принципу рівності сторін (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Просимо привести п.4.3. проєкту Договору у відповідність з умовами тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація складена у відповідності до вимог законодавства про закупівлі. Підстав для задоволення Вашої вимоги не має. Згідно п.4. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Детальна інформація згідно Додатку №2 до ТД». Згідно п.4 додатку 2 до тендерної документації : «Умови поставки Товару – учасник повинен забезпечити відвантаження замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору за результатами закупівлі, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Учасником заявки від замовника. Закупівля буде здійснюватися партіями, згідно потреб та заявки Замовника», що є тотожним формулюванням наведеним у п.4.3. Проекту договору. Порядок оплати передбачений в Проекті договору керуючись вимогами Бюджетного кодексу України та з урахуванням особливостей бюджетного фінансування в умовах воєнного стану.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:32
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:53
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, може бути відсутній доступ до приміщень, відсутність можливості повідомити у письмовій формі тощо у зазначений строк.
Просимо доповнити п.8.2 проєкту договору розумним строком для збільшення строку повідомлення про виникнення обставин непереборної сили або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 627 Цивільного кодексу України при укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством. Згідно ч.2 статті 6 Цивільного кодексу України сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Оскільки нормами чинного законодавства не встановлено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, то Замовник у Проекті договору визначив строк на власний розсуд.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:33
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:54
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.2.5. У разі нестачі, поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов'язується за власний рахунок у термін 5 (п'яти) календарних днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) або нестачу Товару усунути такі недоліки (дефекти) або замінити неякісний Товар на Товар належної якості та допоставити Товар.
Строк у 5 дні для заміни продукції щодо якої виявлено недоліки (дефекти) товару з огляду на адресу доставки, що зазначена у п.4.2. проєкту договору, є місто у Івано-Франківській області, де можуть виникнути логістичні проблеми. Також виробник може не встигнути виготовити потрібну кількість продукції для заніми у зазначений строк, що може призвести до застосування з боку Замовника штрафних санкцій. При цьому, Закон України «Про захист прав споживачів» визначає строк для вирішення подібних питань - 14 днів.
Пропонуємо внести зміни до п.2.5. проєкту договору, визначивши розумний строком для заміни неякісного товару або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
2.5. У разі нестачі, поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов'язується за власний рахунок у термін 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) або нестачу Товару усунути такі недоліки (дефекти) або замінити неякісний Товар на Товар належної якості та допоставити Товар.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.6 статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Відповідно Замовник враховуючи необхідність в оперативній поставці товару прийняв рішення встановити термін 5 календарних днів, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:36
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:55
Добрий день, Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ч.2 ст. 218 Господарського кодексу України передбачено, що у разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Розділом 8 Проекту договору «Обставини непереборної сили» передбачено порядок врегулювання виникнення обставин непереборної сили. Оскільки умови договору про закупівлю, які не є істотними можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Тому при необхідності Сторони можуть внести відповідні зміни до укладеного договору.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:38
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:56
Добрий день, Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктомнадати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.11.6. Розділу 11 Проекту договору у випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. Оскільки умови договору про закупівлю, які не є істотними можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Тому при необхідності Сторони можуть внести відповідні зміни до укладеного договору.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 17 жовтня 2023 15:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:57
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.6.3.3.Засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з товаром (технічний паспорт, сертифікати якості тощо).
Фарба для дорожньої розмітки має відповідати нормам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг». Назва документу, що підтверджує відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг», у виробників є різною, (технічний паспорт або сертифікат якості або паспорт якості тощо). Проте, жоден виробник не підтверджує таку відповідність одночасно всім документами як то наведено у переліку згідно умов договору. До того ж у п.8 Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «На підтвердження якості надати сканований оригінал чи завірені учасником копії чинного сертифікату (тів) якості (паспорт якості / посвідчення про якість, тощо) від заводу виробника для підтвердження відповідності нормам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг» чинним на дату подання пропозиції.
Просимо привести п.6.3.3. проєкту договору у відповідність до умов тендерної документації:
6.3.3.Засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з товаром (технічний паспорт або сертифікат якості або паспорт якості тощо).
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація складена у відповідності до вимог законодавства про закупівлі. Вимоги додатку 2 до тендерної документації відповідають положенням Проекту договору. Згідно п.2.3. Проекту договору якість товару підтверджується відповідністю нормам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», за всіма показниками 1-18 Таблиці 1 – Фізико-технічні показники фарби та плівки після її нанесення та іншим документам передбаченими чинним законодавством України. Відповідно до п. 4.4. Проекту договору - разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які мають відношення до Товару і належать до передачі разом з ним відповідно до чинного законодавства України. Також згідно п. 6.3.3. Проекту договору- Постачальник зобов'язаний засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з товаром (технічний паспорт, сертифікати якості тощо). Дане формулювання ніяким чином не порушує права та законні інтереси Учасників. Якщо при укладенні договору виникне двозначне трактування, то при необхідності, з метою уточнення, Сторони можуть внести відповідні зміни до укладеного договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Поліфарб" |
107 844,00
UAH з ПДВ
|
105 468,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
121 044,00
UAH з ПДВ
|
105 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Група Компаній "Альянс ЛКМ" |
122 100,00
UAH з ПДВ
|
105 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРАХІМ" |
155 100,00
UAH з ПДВ
|
127 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Маляр" |
141 900,00
UAH з ПДВ
|
129 294,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
137 940,00
UAH з ПДВ
|
129 954,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
146 124,00
UAH з ПДВ
|
146 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліфарб" #24227085 |
Переможець |
105 468,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 16:39
|
договір 148.pdf | укладений |
02 листопада 2023 16:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба біла для дорожньої розмітки | 1100 | кілограм |
95,88
UAH з ПДВ
|