Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стійка для інформаційно-рекламних брошур -буклетниця (канцтовари)
Очікувана вартість
4 588,00 UAH
UA-2023-10-12-007545-a 36aee850835843e8a45dc8d9755c5714
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєва Ольга Миколаївна

380955687530 dorofieieva_kman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київська Мала академія наук учнівської молоді"
Код ЄДРПОУ: 37318438
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 13
Контактна особа: Дорофєєва Ольга Миколаївна
380955687530
dorofieieva_kman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стійка для інформаційно-рекламних брошур -буклетниця (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2023
ДК 021:2015: 22462000-6 — Рекламні матеріали

Тендерна документація

12 жовтня 2023 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРУШКІН ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ
#1994311397
Переможець 4 588,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2023 13:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 10:43
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 17:48
ДУ 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 17:46
Договір 48.pdf укладений
12 жовтня 2023 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару до 11 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 48/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 588,00
UAH