Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт санітарних вузлів першого поверху травматологічного відділення КНП « Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою : Чернігівська обл., м.Ніжин, вул Станіслава Прощенка , 21 »
Очікувана вартість
679 000,00 UAH
UA-2023-10-12-005481-a ● 9d8dd5ecf021424d95b7e7490b72c444
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02774125 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Марина Лобова +380463146342 rina_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 11:39 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 11:39 |
Очікувана вартість: | 679 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт санітарних вузлів першого поверху травматологічного відділення КНП « Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою : Чернігівська обл., м.Ніжин, вул Станіслава Прощенка , 21 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 11:48 |
Додаток 4.doc | |
12 жовтня 2023 11:48 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).docx | |
12 жовтня 2023 11:48 |
Додаток 3.docx | |
12 жовтня 2023 11:48 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
12 жовтня 2023 11:48 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 15 жовтня 2023 00:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 10:58
Шановний замовнику,
Додаток №1 п. 4. тендерної документації встановлено «Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності»
Звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу (форма № 1-м) і звіту про фінансові результати (форма № 2-м).
Додаток №1 п. 2.2. тендерної документації встановлено « Працівники повинні мати належний кваліфікаційний рівень (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці ОП та чинні посвідчення), які підтверджують знання:
- для керівника/директора: Закону України «Про охорону праці», Кодексу цивільного захисту України, правил пожежної безпеки, вимог з гігієни праці, Закону України «Про загальнобовязкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», «Правил безпечної експлуатації електроустановик споживачів», наказу «Про затвердження порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», правил надання домедчиної допомогои потерпілим у разі нещасного випадку або загального курсу з ОП; «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13; Пожежна безпека посадових осіб підприємств, установ та організацій»
На підставі вимог статті 13 Закону України «Про охорону праці», п. 1.12 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», п. 2 розділу ІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» призначаються саме відповідальні особи, які підтверджують знання.
На підставі вище викладеного , просимо видалити або внести зміни до тендерної документації згідно законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ознайомившись із запитанням нам дуже приємно приділення Вашої уваги до цієї закупівлі. Тому будемо намагатися змістовно надати відповіді на підняті Вами питання.
Керуючись статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пунктів 28,29 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) Замовник передбачив встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв та вимоги щодо їх документального підтвердження. Так, згідно Додатку №1 до тендерної документації зокрема для підтвердження учасникам кваліфікаційного критерію - Наявність фінансової спроможності – «Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.». Разом з тим, Замовник усвідомлює, що для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Саме тому, положення тендерної документації неодноразово містять наступний текст: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» - (пункт 1 розділу 3; пункт 2 розділу 5 ТД). Тобто відсутність документів для учасника в складі його тендерної пропозиції, таких що не передбачені відповідним законодавством, не може бути підставою для відхилення. Але разом з тим, варто зауважити, що інше положення тендерної документації містить наступний текст: «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.».
Тобто, відповідаючи на перше питання Вам достатньо надати документи фінансової звітності з урахуванням вимог тендерної документації та таких які передбачені діючим законодавством для Вас особисто, а також надати лист пояснення в довільній формі про відсутність можливості подання тої чи іншої форми звітності враховуючи наведені Вами норми законодавства.
Щодо іншого питання за Вашим зверненням цитуємо:
1) - стаття 13 Закону України «Про охорону праці» - Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;
розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;
забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються;
впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;
забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;
забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;
організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів;
розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці;
здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;
організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;
вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
При укладенні трудового договору про дистанційну роботу, про надомну роботу на роботодавця покладається обов’язок систематичного проведення інструктажу (навчання) працівника з питань охорони праці і протипожежної безпеки в межах використання таким працівником обладнання та засобів, рекомендованих або наданих роботодавцем.
Такий інструктаж (навчання) може проводитися дистанційно, з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема шляхом відеозв’язку. У такому разі підтвердженням проведення інструктажу (навчання) вважається факт обміну відповідними електронними документами між роботодавцем та працівником.
При виконанні дистанційної роботи роботодавець несе відповідальність за безпечність і належний технічний стан обладнання та засобів виробництва, що передаються працівнику для виконання дистанційної роботи.
2) п. 1.12 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) - 1.12. Роботодавець зобов'язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил, а також:
забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті;
забезпечити працівників необхідними засобами захисту, технологічною оснасткою, спеціальним одягом та спеціальним взуттям;
забезпечити своєчасне проведення ремонтів, випробувань засобів захисту і технологічної оснастки, технічних оглядів машин і механізмів, які використовуються в роботі на висоті;
призначити працівників, відповідальних за організацію і безпечне виконання робіт на висоті.
3) п. 2 розділу ІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» - 2. Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту.
Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ.
Отже, жоден із перелічених Вами та процитованих нами норм законодавчих та нормативних актів України не виключає можливості оволодіння відповідними знаннями конкретно визначених посад. Натомість, якщо керівник підприємства не володіє відповідними знаннями, постає риторичне питання: наскільки він вміло обиратиме відповідальну особу за дотримання відповідних норм охорони праці та/або зможе належним чином проінструктувати свого працівника. Звідси, Замовник не досить зрозумів зміст Вашого питання, але однозначно можемо засвідчити, що підстави для внесення змін в даній частині Вашого звернення, щодо виключення відповідних вимог – відсутні.
Дякуємо за увагу та щасти Вам в аукціоні.
Керуючись статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пунктів 28,29 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) Замовник передбачив встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв та вимоги щодо їх документального підтвердження. Так, згідно Додатку №1 до тендерної документації зокрема для підтвердження учасникам кваліфікаційного критерію - Наявність фінансової спроможності – «Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.». Разом з тим, Замовник усвідомлює, що для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Саме тому, положення тендерної документації неодноразово містять наступний текст: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» - (пункт 1 розділу 3; пункт 2 розділу 5 ТД). Тобто відсутність документів для учасника в складі його тендерної пропозиції, таких що не передбачені відповідним законодавством, не може бути підставою для відхилення. Але разом з тим, варто зауважити, що інше положення тендерної документації містить наступний текст: «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.».
Тобто, відповідаючи на перше питання Вам достатньо надати документи фінансової звітності з урахуванням вимог тендерної документації та таких які передбачені діючим законодавством для Вас особисто, а також надати лист пояснення в довільній формі про відсутність можливості подання тої чи іншої форми звітності враховуючи наведені Вами норми законодавства.
Щодо іншого питання за Вашим зверненням цитуємо:
1) - стаття 13 Закону України «Про охорону праці» - Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;
розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;
забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються;
впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;
забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;
забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;
організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів;
розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці;
здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;
організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;
вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
При укладенні трудового договору про дистанційну роботу, про надомну роботу на роботодавця покладається обов’язок систематичного проведення інструктажу (навчання) працівника з питань охорони праці і протипожежної безпеки в межах використання таким працівником обладнання та засобів, рекомендованих або наданих роботодавцем.
Такий інструктаж (навчання) може проводитися дистанційно, з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема шляхом відеозв’язку. У такому разі підтвердженням проведення інструктажу (навчання) вважається факт обміну відповідними електронними документами між роботодавцем та працівником.
При виконанні дистанційної роботи роботодавець несе відповідальність за безпечність і належний технічний стан обладнання та засобів виробництва, що передаються працівнику для виконання дистанційної роботи.
2) п. 1.12 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) - 1.12. Роботодавець зобов'язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил, а також:
забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті;
забезпечити працівників необхідними засобами захисту, технологічною оснасткою, спеціальним одягом та спеціальним взуттям;
забезпечити своєчасне проведення ремонтів, випробувань засобів захисту і технологічної оснастки, технічних оглядів машин і механізмів, які використовуються в роботі на висоті;
призначити працівників, відповідальних за організацію і безпечне виконання робіт на висоті.
3) п. 2 розділу ІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» - 2. Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту.
Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ.
Отже, жоден із перелічених Вами та процитованих нами норм законодавчих та нормативних актів України не виключає можливості оволодіння відповідними знаннями конкретно визначених посад. Натомість, якщо керівник підприємства не володіє відповідними знаннями, постає риторичне питання: наскільки він вміло обиратиме відповідальну особу за дотримання відповідних норм охорони праці та/або зможе належним чином проінструктувати свого працівника. Звідси, Замовник не досить зрозумів зміст Вашого питання, але однозначно можемо засвідчити, що підстави для внесення змін в даній частині Вашого звернення, щодо виключення відповідних вимог – відсутні.
Дякуємо за увагу та щасти Вам в аукціоні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2023 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Жарик О.П. |
505 866,00
UAH з ПДВ
|
505 866,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК ОЛБУД |
666 586,67
UAH з ПДВ
|
666 586,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Жарик О.П. #2604417978 |
Відхилено |
505 866,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 15:37
|
ТОВ БК ОЛБУД #44965545 |
Переможець |
666 586,67
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 11:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:20
|
д.у.1 БК Олбуд.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 12:38
|
договір389 від 10.11.23.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
договірна ціна.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
локальний кошторис.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
дефектний акт.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
звед.кошт+ поясн.записка.pdf | укладений |
10 листопада 2023 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 132 694,54 грн. Ціна договору після зменшення складає 533 892,13 грн |
Номер договору про закупівлю: | 389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |