Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Диван-банкетка
Очікувана вартість
98 800,00 UAH
UA-2023-10-12-003656-a 7b8257e7f8ab4b7e9bbaf9f24a8e25bc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчин Наталія Володимирівна

+380463171696 nturchun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04061783
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, площа імені Івана Франка, будинок 1
Контактна особа: Турчин Наталія Володимирівна
+380463171696
nturchun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Товар відповідає ДСТ України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Диван-банкетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Диван-банкетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за цим договором здійснюється протягом семи робочих днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

12 жовтня 2023 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Савко Ірина Василівна
#3193402568
Переможець 98 800,00
UAH
12 жовтня 2023 10:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 10:44
Протокол.PDF укладений
07 грудня 2023 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку із порушенням Продавцем строків передання Покупцю товару, що є предметом Договору купівлі-продажу на суму 98 800,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок).