Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380462651260 velihorska.ol@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 15:05 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 15:05 |
Очікувана вартість: | 86 014 519,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 860 145,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме: 430 070,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 430070 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору у розмірі 5% (п'ять відсотків) вiд цiни договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за виконані роботи буде здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській служби . Розмір оплати – 70%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 15:36 |
Затверджена проектна документація Ч.1.rar | |
10 жовтня 2023 15:36 |
Затверджена проектна документація Ч.2.rar | |
10 жовтня 2023 15:35 |
3_Лісова казка.ims | |
10 жовтня 2023 15:35 |
ТД реконструкція приміщення Гончарівськ.docx | |
10 жовтня 2023 15:35 |
Затверджена проектна документація Ч.3.rar | |
10 жовтня 2023 15:35 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
10 жовтня 2023 15:35 |
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи ці норми, замовник у тендерній документації може встановлювати вимоги щодо підписання учасником тендерної пропозиції в цілому чи електронних документів тендерної пропозиції електронним підписом.
Враховуючи викладене у вашому питання повідомляємо, що аналогічне питання було висвітлено у Рішенні Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2022 № 4571-р/пк-пз.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тому рішення щодо викладених умов тендерної документації Замовником залишається незмінним.
Стосовно підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції, повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тому рішення щодо викладених умов тендерної документації Замовником залишається незмінним, враховуючи необхідність документального підтвердження Учасником класу наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором , який повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло можливих Учасників закупівлі, як в частині класу наслідків, так і в сумі виконання.
Законом встановлено право замовника вимагати саме аналогічні договори, а не ідентичні, що підтверджується практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». «Аналогічні» договори не означає «тотожні». З урахуванням правової природи договору, аналогічним може бути визнаний договір з виконання подібних робіт незалежно від класу наслідків об’єкту, а тим більше суми виконання договору.
Згідно практики АМКУ під поняттям «аналогічні договори» слід розуміти не договори, які є аналогічними за сумою, обсягом або юридичним статусом контрагента, а договір з виконання робіт подібних до переліку робіт, передбачених закупівлею/вимогами до предмету закупівлі/Технічною специфікацією, під час якого виконувалися роботи подібні до переліку робіт, що є складовими предмету закупівлі. А ні сума, а ні клас наслідків немає відношення до предмету закупівлі саме в частині наявності досвіду з виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Навіть відповідно до практики Верховного Суду визначено, що аналогічним вважається договір той, який відповідає предмету закупівлі.
Окремо слід зазначити, щодо суми виконання – згідно практики оскарження дана вимога у всіх випадках без виключень є дискримінаційною (обґрунтування даного факту наявне в численних рішеннях, прийнятих органом оскарження).
Вважаємо, що Замовником умисно встановлено вимогу, що надання інформації по аналогічним договорам за класом наслідків СС2 і більше, оскільки обмеження щодо виконаних договорів саме за класом наслідків може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. Виявлені дискримінаційні вимоги значно обмежують коло потенційних учасників та, у свою чергу, призведе в майбутньому до надання переваг окремим суб’єктам господарювання.
На підставі викладеного, з метою уникнення оскарження затягування процедури закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення зазначених положень Тендерної документації, та викладення п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» в наступній редакції:
«Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір (ри), укладений(ні) протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.
Надати документи, підтверджуючі виконання договору частково або в повному обсязі».
Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди визначається відповідно до ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Змінами.
Проектною документацією визначена категорія складності об’єкту будівництва з урахуванням класу наслідків (відповідальності), у даному випадку - СС-2.
Стосовно підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції, повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тому рішення щодо викладених умов тендерної документації Замовником залишається незмінним, враховуючи необхідність документального підтвердження Учасником класу наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором , який повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкту будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-12-000026 ● 252864085fd2433c8ece01ef423bd3bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 18:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.12.2023 № 63-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-10-10-011368-a 10.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-15 16:14:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а, смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації, Коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 86 014 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-011368-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 09.11.2023 № 23191.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 16:15:17
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та затвердженої в установленому порядку проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Затверджена проектна документація є складовою тендерної документації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме файли:
10 жовтня 2023 15:36 Затверджена проектна документація Ч.1.rar
10 жовтня 2023 15:36 Затверджена проектна документація Ч.2.rar
10 жовтня 2023 15:35 Затверджена проектна документація Ч.3.rar
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з ліквідації наслідків збройної агресії»
Щодо другого питання викладеного у запиті
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/58025.html
Щодо третього питання викладеного у запиті
Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 09.11.2023 № 23191, повідомляємо, що станом на 19.12.2023 року приймання виконаних робіт та оплати за виконані роботи не проводились.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 17:31:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а, смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації, Коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 86 014 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-011368-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з вимогами пункту першого додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) із зазначенням її кількості та найменування. Замовником зазначено, що ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Разом з тим, на виконання вимог розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, ТОВ «БУДВЕНДОР» надано підсумкову відомість ресурсів, розділом ІІ «Будівельні машини і механізми» якої передбачено перелік механізмів для виконання робіт згідно предмету закупівлі, вартість яких обрахована та включена до розрахунку договірної ціни.
Проте, довідка ТОВ «БУДВЕНДОР» про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 16.10.2023 № 06 не містять всього переліку техніки, або їх еквіваленту, який передбачено підсумковою відомістю ресурсів, а саме відсутні: Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції); Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]; Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С (працює від пересувної електростанції); Заливальник швів на базі автомобіля; Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв.; Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6, 3 т; Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; Монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля; Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м.
Надати пояснення на підставі чого у підсумковій відомості ресурсів, що включена до розрахунку договірної ціни до договору про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191, передбачено техніку, інформація про яку відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДВЕНДОР», при цьому поточну ціну за вищевказану техніку враховано у цінову пропозицію (договірну ціну) ТОВ «БУДВЕНДОР».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 15:42:10
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) із зазначенням її кількості та найменування.
У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
Також, відповідно до таблиці «ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування» Додатку № 1 до тендерної документації у колонці 2 зазначено мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника, а саме:
Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5 т – 2 одиниці;
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т – 2 одиниці;
Електростанції пересувні – 1 одиниця;
Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А – 2 одиниці;
Установка для зварювання ручного дугового – 2 одиниці;
Компресори пересувні – 1 одиниця;
Екскаватори одноковшеві – 1 одиниця;
Автогрейдери середнього типу – 1 одиниця;
Віброущільнювачі [віброплити] – 1 одиниця;
Машини свердлильні електричні – 3 одиниці;
Міксер електричний, об'єм 4 м3 – 2 одиниці;
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДВЕНДОР» надано інформацію про наявність механізмів, обладнання та устаткування № 06 від 16.10.2023 року, де зазначено про наявність:
Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5 т, DAIMLER – 2 одиниці;
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, DAIMLER – 2 одиниці;
Електростанції пересувні, KALEJEN – 1 одиниця;
Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, MIG – 2 одиниці;
Установка для зварювання ручного дугового, CariMig – 2 одиниці;
Компресори пересувні, Airpress – 1 одиниця;
Екскаватори одноковшеві, HITACHI 210 – 1 одиниця;
Автогрейдери середнього типу, XCMG – 1 одиниця;
Віброущільнювачі [віброплити], Скиф ВП-120 – 1 одиниця;
Машини свердлильні електричні, JET – 3 одиниці;
Міксер електричний, об'єм 4 м3, Stark – 2 одиниці.
Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БУДВЕНДОР» виконано пункт 1 Додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі та належним чином, а саме підтверджено наявність мінімального переліку необхідної техніки, як встановлено у тендерній документації.
Водночас, слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо відповідності переліку техніки, яка зазначена у наданій учасником підсумковій відомості ресурсів переліку техніки, яка зазначена довідці, як підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Дане твердження також підтверджується судовою практикою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, а саме Постанови від 16 листопада 2022 року, справа № 420/25720/21, провадження № К/990/20738/22.»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-10 12:48:40
Щодо висновку моніторингу закупівлі UA-2023-10-10-011368-a
«Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про надання роз`яснень по змісту Висновку:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (надалі Служба відновлення) після ознайомлення з Висновком про результати моніторингу закупівлі
UA-2023-10-10-011368-а, затвердженим заступником начальника управління – начальником відділу Перинською В. О. 5 січня 2024 року (надалі Висновок), зазначає про наступне.
На стор. 5 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне:
«Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.»,а також зазначено про те, що:
«Згідно з умовами п. 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «Будвендор» надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Проте, на порушення вказаної вимоги тендерної документації, пункт 3 та пункт 4 наданої гарантії не відповідає вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та вимогам пункту 3.2. тендерної документації Замовника».
У свою чергу зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Ураховуючи специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником.
Також, слід зазначити, що Учасником було надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 з прописаними в ній пунктами 3 та 4 згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 та з урахуванням діючого законодавства на дату її оформлення.
Водночас, з урахуванням того, що істотні умови наданої банківської гарантії відповідали вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, визначених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628, відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням щодо змісту Висновку в частині:
1) чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту Договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі?
2) конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме положення пунктів 3 та 4 наданої гарантії не відповідають вимогам тендерної документації;
3) надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730?»
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-01-11 14:42:45
Роз’яснення змісту висновку
Щодо роз’яснення змісту висновку здійсненого моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-10-011368-a, повідомляємо наступне.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У пункті 6.4 «Істотні умови, що обов`язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником наведено вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 19 Особливостей.
Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавством встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проєкту договору у складі тендерної документації Замовника.
Так, пунктом 19 Особливостей (у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Проте, у підпункті 18.3 пункту 18 проєкту договору про закупівлю робіт (додаток 4 до тендерної документації) Замовником зазначено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
- продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
- погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт);
- зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
Згідно з умовами пункту 3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «Будвендор» надано банківську гарантію № 115970/Т-1730 від 18.10.2023.
Слід зазначити, що відповідно до абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – наказ № 2628) передбачено вимоги:
- за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога);
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Проте, в порушення абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628, в абзацах першому, п’ятому, шостому, сьомому пункту 3 наданої банківської гарантії № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 зазначено:
- за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога);
- непідписання договору про закупівлю учасником який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Оосбливостей чим порушено вимоги встановлені абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628 та вимоги пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДВЕНДОР» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість укладено Замовником з ТОВ «БУДВЕНДОР» Договір про закупівлю робіт від 09.11.2023 № 23191.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо відсутності вичерпного переліку підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника. На стор. 5 Висновку органом державного фінансового контролю зазначається наступне: «Через те, що відсутній вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у проєкті договору про закупівлю робіт, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Черніівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо питання: «чи мав змогу Замовник, на думку органу державного фінансового контролю, включити до проєкту договору підстави для зміни істотних умов Договору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі?». Однак, відповідь на вказане питання відсутня у інформації щодо відповіді на звернення щодо висновку, яка оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-10-011368-a. У свою чергу зазначаємо, що пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Слід зазначити, що пунктом 19 Особливостей встановлена імперативна норма, якою визначено перелік випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Водночас, вказана норма не містить обов’язку застосування кожного випадку, визначеного в ній, під час виконання договору про закупівлю. Крім того, жодним нормативно-правовим актом, у тому числі у сфері публічних закупівель, не встановлено обв’язку включати у тендерну документацію усі випадки встановлені пунктом 19 Особливостей, навіть ті, що не мають відношення до виконання відповідного договору. Враховуючи наведене вище та беручи до уваги специфіку предмету закупівлі відповідної процедури закупівлі, яким є «Капітальний ремонт будівлі дитячого садка «Лісова казка» за адресою: вул. Танкістів, 54а,смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації)» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», вказані вище випадки зміни істотних умов договору не можуть бути застосовані Замовником. 2. Щодо твердження органу державного фінансового контролю про порушення вимог встановлених абзацами першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом № 2628 та вимоги пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. На стор. 4 Констатуючої частини Висновку органом державного фінансового контролю здійснюється твердження, що надана Учасником ТОВ «Будвендор» банківська гарантія № 115970/Т-1730 від 18.10.2023 на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції на порушення вимоги тендерної документації, пункт 3 та пункт 4 не відповідають вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та вимогам пункту 3.2. тендерної документації Замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, користуючись своїм правом, визначеним п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернулась до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області за роз’ясненням щодо змісту Висновку, зокрема щодо наступних фактів: конкретизації опису порушення із зазначенням юридичних фактів, які саме положення пунктів 3 та 4 наданої гарантії не відповідають вимогам тендерної документації та надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730?». З отриманої відповіді, яка оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-10-011368-a слідує, що претензії органу державного фінансового контролю стосуються виключно щодо нібито порушення абзаців першого, шостого, сьомого, восьмого пункту 3 «Форми забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, в абзацах першому, п’ятому, шостому, сьомому пункту 3 наданої банківської гарантії № 115970/Т-1730 від 18.10.2023. Таким чином, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області, фактично на стадії надання роз’яснень встановлено, що порушення пункту 4 наданої банківської гарантії ними зафіксовано безпідставно, оскільки у роз’ясненнях про нього не згадується взагалі, що вказує на дефект форми Констатуючої частини Висновку, в якому порушення зафіксовано щодо двох пунктів, 3 та 4, у зв’язку з чим подальшому аналізу підлягають тільки розбіжності, конкретизовані контролюючим органом у своїй відповіді. Варіант Гарантії Варіант форми Пояснення щодо відмінностей - за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога); -за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). У варіанті наданої гарантії відсутнє визначення банківських днів, оскільки в Україні з 01.04.2023 запроваджено ІSO 20022, і як наслідок, НБУ запустив четверту версію системи електронних платежів СЕП-4, тому в Україні скасовано поняття "банківський день". -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; У варіанті наданої гарантії зазначена дефініція «учасник», у варіанті затвердженої форми «принципал», що є повністю ідентичним за своєю юридичною суттю з огляду на нижче наведене. -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією -ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; У варіанті наданої гарантії зазначена дефініція «переможець процедури закупівлі», у варіанті затвердженої форми «принципал, який став переможцем закупівлі», що також є ідентичним за своєю суттю. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У варіанті наданої гарантії зазначено «переможцем процедури», у варіанті затвердженої форми «принципалом», що також є ідентичним за своєю суттю. Відповідно до підпункту 13) пункту 3 Постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» надано визначення терміну «принципал», зокрема: «принципал (аплікант, наказодавець) - особа, зазначена в гарантії як така, яка має зобов'язання за базовими відносинами, що забезпечуються такою гарантією.» У свою чергу, відповідно до підпунктів1) та 2) пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» 2 У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація… далі по тексту Таким чином, у даному випадку дефініції «принципал», «учасник процедури закупівлі» та «переможець процедури закупівлі» є ідентичними. Окремо звертаємо увагу органу державного фінансового контролю на той факт, що відповіді на питання щодо надання роз`яснень, які саме обов`язкові вимоги до гарантії були не виконані Учасником, та які правові підстави були у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, за умови наявності тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії № 115970/Т-1730, контролюючий орган не надав, у зв'язку з чим вважаємо вказані претензії до наданої гарантії №115970/Т-1730 не обгрунтованими.
2024-01-12 17:16:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі |
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Номер відкриття провадження: | Справа №620/1229/24 |
Дата відкриття провадження: | 07 лютого 2024 |
Документи:
08 лютого 2024 10:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" |
79 266 089,51
UAH з ПДВ
|
79 266 089,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
83 434 082,40
UAH з ПДВ
|
83 434 082,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" #41286491 |
Переможець |
79 266 089,51
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 16:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:26
|
ДУ 9 Дог 23191.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2024 16:22
|
ДУ 8 дог 23191.PDF | зміни до договору |
25 червня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 14:42
|
ДУ 7 Дог 23191.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 09:46
|
ДУ 6 Дог 23191.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 12:49
|
ДУ 5 дог 23191.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2024 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:52
|
ДУ 4 Дог 23191.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:53
|
ДУ 3 Дог 23191.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 16:28
|
ДУ 2 дог 23191.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 08:57
|
ДУ 1 дог 23191.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2023 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:29
|
ДУ 1 дог 23181.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 11:44
|
Дог 23191.pdf | укладений |
13 листопада 2023 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З метою приведення у відповідність до зміни бюджетних призначень спеціального фонду (бюджету розвитку) селищного бюджету Гончарівської селищної ради на 2023 рік, Сторони дійшли згоди пункт 11.3. Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність до зміни бюджетних призначень спеціального фонду (бюджету розвитку) селищного бюджету Гончарівської селищної ради на 2023 рік, Сторони дійшли згоди пункт 11.3. Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність до умов тендерної документації, Сторони дійшли згоди Додаток 1 «Договірна ціна» до Договору № 23191 від 09.11.2023 року викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 12.14 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункти 11.3; 12.2 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 11.3 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.4 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.4 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 16.2. Договору приведено у відповідність до норм Господарського кодексу та викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |