Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( Заправка картриджу; Заправка картриджу )
Очікувана вартість
440,00 UAH
UA-2023-10-10-004321-a ffc3167113d241afb28b8e754250cab5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Скиба

+380544854235 vstaskiba88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000369
Місцезнаходження: 42001, Україна , Сумська обл., місто Ромни , б. Європейський, будинок 29
Контактна особа: Віта Скиба
+380544854235
vstaskiba88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Заправка картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42001, Україна, Сумська область, м.Ромни, б.Європейський, буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Заправка картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42001, Україна, Сумська область, м.Ромни, б.Європейський, буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

10 жовтня 2023 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОРОДЕЦЬКА ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
#3184007887
Переможець 440,00
UAH
10 жовтня 2023 11:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 245_20231010_0001.pdf укладений
10 жовтня 2023 11:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджу 2 послуга 140,00
UAH
Заправка картриджу 1 послуга 160,00
UAH