Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за «Поточний ремонт приміщень Київського міського ТЦК та СП і районних в місті Києві ТЦК та СП (придбання будівельних матеріалів, обладнання та інвентарю)» у місті Києві (код ДК 021:2015 – 71520000-9 «послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Очікувана вартість
40 940,00 UAH
UA-2023-10-10-004204-a a53d57b1d0414e6db8e629fd706c17af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Левченко

+380444563224
+380673637905
+380967768300
kmvk.fes@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 07774420
Місцезнаходження: 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Парково-Сирецька, буд. 19
Контактна особа: Віктор Левченко
+380444563224, +380673637905, +380967768300
kmvk.fes@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за «Поточний ремонт приміщень Київського міського ТЦК та СП і районних в місті Києві ТЦК та СП (придбання будівельних матеріалів, обладнання та інвентарю)» у місті Києві (код ДК 021:2015 – 71520000-9 «послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, вул.Парково-Сирецька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

10 жовтня 2023 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СОКИРКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#1716721910
Переможець 40 940,00
UAH
10 жовтня 2023 11:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2024 17:21
Доп Угода №2 Договір №103.pdf зміни до договору
07 березня 2024 17:20
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 22:23
2. Додаток до Договору №103 дод 1.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 22:20
103.pdf укладений
10 жовтня 2023 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору №103 до 29.02.2024
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток №1 до Договору 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація дії Договору до 31.03.2024
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML