Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування системи пожежгої сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на об"єкті "Володимир-Волинський фаховий коледж, Учбовий корпус №1 за адресою вул. Генерала Шухевича,27, м.Володимир-Волинський"
Очікувана вартість
449 523,29 UAH
UA-2023-10-10-002155-a ● aaf0939985af4e56875f689c12a61d88
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Володимир-Волинський фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00727771 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Шухевича, 27 |
Контактна особа: |
Ткачук Олена Вікторівна +380334431759 karat013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2023 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 12:18 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 12:18 |
Очікувана вартість: | 449 523,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 247,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Закупівля послуг здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12.10.2022р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування системи пожежгої сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул. Генерала Шухевича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
13 жовтня 2023 13:22 |
Тендерна документація.docx | |
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
11 жовтня 2023 11:04 |
Тендерна документація.docx | |
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
10 жовтня 2023 10:08 |
Тендерна документація.docx |
13 жовтня 2023 14:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 13:22 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 13:22 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 11:04 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 11:04 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||||
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
10 жовтня 2023 10:08 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||||
10 жовтня 2023 10:08 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога щодо надання навчання проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19.
Дата подання: 10 жовтня 2023 20:47
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 10:40
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме вимога надання копії чинного витягу з протоколу засідання комісії та посвідчення керівника (директора) Учасника з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19 та інші нормативно-правові акти».
Ми, як активний учасник ринку, маємо всі необхідні навчання для кваліфікованих працівників, в тому числі з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проте з огляду на чинні нормативно –правові акти не маємо і не повинні мати навчання щодо проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19. Яким нормативно правовими актом Замовник обґрунтує необхідність даної вимоги у складі тендерної документації? При виконання договору працівники не працюватимуть у медичному закладі де мають бути готовими проводити інструктаж з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19. Вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Після розгляду вашого запитання по даній закупівлі Замовником було прийнято рішення виключити вимогу щодо проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19.
Автотранспорт
Дата подання: 10 жовтня 2023 20:54
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 10:45
Шановний замовнику, обгрунтуйте будь ласка вимогу в тендерній документації щодо наявності в учасників обов'язково автотранспорту не менше 2-х одиниць. Учасник, що укладає договір на умовах повної постоплати на власний ризик і власними силами виконує роботи згідно умов технічного завдання. Наявна матеріально-технічна база щодо даного виду послуг ВИЧЕРПНО визначена в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Дана постанова НЕ МІСТИТЬ обов'язку наявності у виконавця робіт 2-х транспортних засобів! Виконання умов договору із використанням власного/орендованого чи іншого виду транспорту (хоч громадського) є правом виключно учасника без додаткового підтвердження Замовнику наявності своїх майновий ресурсів. Отже, дана вимога не узгоджується із чинним законодавством України. Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності 2 транспортних засобів з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Розглянувши Ваше запитання до даної закупівлі, щодо наявності в учасників обов'язково автотранспорту не менше 2-х одиниць, Замовником було прийняте рішення виключити вимогу щодо наявності 2 транспортних засобів з умов тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:28
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 11:34
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 в виконавця має бути налагоджувальник не нижче 4-го розряду. В п.2.1 додатку 1 тендерної документації зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність налагоджувальника 3 - го розряду. Прошу привести вимоги кваліфікації у відповідність до ліцензійних умов по даному виду робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення Замовник вирішив привести вимоги кваліфікації у відповідність до ліцензійних умов по даному виду робіт (п.2.1. Додатку 1) та опублікувати зміни згідно строків, що передбачені законодавством.
Дискримінаційна вимога, з наявності кількості працівників
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:35
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 11:27
Враховуючи, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 у виконавця рбіт має бути електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 3-го розряду, і кількість таких виконавців робіт має становити не менше двох (1 електромонтер та 1 налагоджувальник), ВИМАГАЄМО видалити вимогу, зазначену в п.2.2 додатку 1 з надання протоколів та посвідчень з перевірки зналь з охорони праці на менше 2 – х електромонтерів ОПС. Учасник не повинен, відповідно до законодавства, забезпечити наявність саме 2-х електромонтерів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Розглянувши Ваше питання Замовником було прийняте рішення внести зміни до п.2.2. Додатку 1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
276 567,00
UAH з ПДВ
|
271 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
283 000,00
UAH з ПДВ
|
272 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" |
343 000,00
UAH з ПДВ
|
343 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Переможець |
271 750,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 12:50
|
ДУ 2 до дог пожежна.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:46
|
Зведений кошторис згідно ДУ1 до дог пожежна.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 10:43
|
ДУ 1 до договору пожежна.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 15:56
|
Дефектний акт | укладений |
03 листопада 2023 15:47
|
Підсумкова відомість ресурсів | укладений |
03 листопада 2023 15:47
|
Зведений кошторисний розрахунок | укладений |
03 листопада 2023 15:47
|
Договірна ціна | укладений |
03 листопада 2023 15:47
|
Договір пожежна сигналізація | укладений |
03 листопада 2023 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 03-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |