Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцтоварів за рахунок коштів місцевого бюджету
Очікувана вартість
10 530,00 UAH
UA-2023-10-09-008958-a 2db520f581eb42ff8f05c8c3aba4a576
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вольська Олена Василівна

+380432564621 VSZN_Lukamelsr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ соціального захисту населення та охорони здоров'я Лука-Мелешківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44011142
Місцезнаходження: 23234, Україна , Вінницька обл., село Лука-Мелешківська, вулиця Центральна, будинок 2
Контактна особа: Вольська Олена Василівна
+380432564621
VSZN_Lukamelsr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30100000-0: Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 Кіловат-година
Придбання канцтоварів за рахунок коштів місцевого бюджету (папір А4, файли А4, ручки, стержні, олівці, коректори, скріпки, скоби, скотч, клей-олівець, папки скоришовачі, папкт реєстратори, папки з файлами))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23234, Україна, Вінницька область, с.Лука-Мелешківська, вул.Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання канцтоварів за рахунок коштів місцевого бюджету (папір А4, файли А4, ручки, стержні, олівці, коректори, скріпки, скоби, скотч, клей-олівець, папки скоришовачі, папкт реєстратори, папки з файлами) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 жовтня 2023 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Суржикова Н.П.
#2666003947
Переможець 10 530,00
UAH
09 жовтня 2023 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір б/н укладений
09 жовтня 2023 14:57