Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6-Інші завершальні будівельні роботиКапітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Кургузова, 3-а, м. Вишгород, Київська область) у відповідності до Настанови
Очікувана вартість
7 253 980,00 UAH
UA-2023-10-06-012696-a ● aae64481001b466084ec005b0c1df0b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 15:08 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 15:08 |
Очікувана вартість: | 7 253 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Кургузова, 3-а, м. Вишгород, Київська область) у відповідності до Настанови ((фінансування на 2023 рік становить 4 200 000,00 грн)субвенція
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Кургузова, 3-а, м. Вишгород, Київська область) у відповідності до Настанови ((фінансування на 2023 рік становить 4 200 000,00 грн)субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасадів адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Кургузова, 3-а, м. Вишгород, Київська область) у відповідності до Настанови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2023 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2023 19:11 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
11 жовтня 2023 19:10 |
ТД_Вишгород-зміни.docx |
11 жовтня 2023 19:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2023 19:11 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
||||||
11 жовтня 2023 19:10 |
ТД_Вишгород-зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не відповідність в Тендерній документації
Дата подання: 10 жовтня 2023 11:33
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 19:13
Шановний Замовник! Просимо уточнити щодо сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо в додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога акредитації НААУ органу, який видав вищезазначений сертифікат, то в додатку 3 до тендерної документації ця вимога наявна:
«10. Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”.
завірено копію сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ)»
Просимо привести у відповідність щодо вимоги тендерної документації в частині надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, а саме прибрати в додатку 3 до тендерної документації вимогу акредитації в установленому порядку (НААУ) органу, який видав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, так як це вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, виходячи з наступного:
- з 01.01.2018р. у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування. Тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, внесено зміни до тендерної документації.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 жовтня 2023 12:29
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 15:13
Шановний Замовник, просимо уточнити чи буде вважатися аналогічним договір учасника на виконання капітального ремонту будівель та прибудинкової території за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи?
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до умов тендерної документації а саме п.1 Додатку 1 замовник вимагає надати копію аналогічного договору відповідно до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
6 479 052,32
UAH з ПДВ
|
6 479 052,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" |
7 074 857,09
UAH з ПДВ
|
7 074 857,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
6 479 052,32
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 18:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 09:10
|
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" #40658777 |
Переможець |
7 074 857,09
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 20:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода № 1981 від 21.12.2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:51
|
Додаткова угода № 1466 від 06.11.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:13
|
Додаткова угода № 1466 від 06.11.2023.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 17:17
|
Договір № 1465 від 06.11.2023.pdf | укладений |
07 листопада 2023 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1465 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1466 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміни до кошторисних призначень) |
Номер договору про закупівлю: | 1465 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1981 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |