Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13555047 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, пр.Кавалерійський, 13 |
Контактна особа: |
Ірина Євтух +380936109392 zelenbud2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:16 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 383 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2023 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2023 10:53 |
ОГОЛОШЕННЯ .docx | |
05 жовтня 2023 10:53 |
ТД 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000045 ● 483655c0931a43dea5564c1551b65397
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2024
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.02.2024 № 20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-10-05-003510-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 16:53:45
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі Комунального підприємства «Зеленбуд» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Бензин А-95 та дизельне паливо в талонах» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-05-003510-a ), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі, а також надати документи на основі яких виникла потреба у здійснені закупівлі палива, що є предметом даної закупівлі.
2. Відповідно до протоколу уповноваженої особи щодо прийняття рішення від 20.10.2023 № 235/23 відхилено тендерну пропозицію подану учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ», у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема, у складі пропозиції вказаного учасника не надано сертифікат відповідності на бензин А-95.
Слід зазначити, що у вищевказаному протоколі також вказано, що не надавши сертифікат відповідності на бензин А-95 учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» порушено вимоги передбачені пунктом 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пункту 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що «для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або протоколів випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар».
Відтак, виходячи зі змісту пункту 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації чітко передбачено, що вказані документи подаються учасником при поставці товару, а не у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію подану ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» безпідставно відхилено Замовником.
Поясніть чому Вами безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» ?
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 15:56:52
Відповідь на звернення
На запит про надання пояснення (інформації, документів) в межах проведення моніторингу закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо в талонах ДК 021:2015 09130000-9 "Нафта та дистиляти" (UA-2023-10-05-003510-a ) повідомляємо наступне.
1. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно річного плану
на 2023 рік. У зв’язку з тим, що договір з попереднім контрагентом було розірвано (всі матеріали розміщені у відкритому доступі на сайті zakupivli.pro), комунальним підприємством «Зеленбуд» Житомирської міської ради на залишкову вартість та кількість було оголошено закупівлю UA-2023-10-05-003510-a.
Закупівля товару здійснювалась з метою забезпечення належного виконання функціональних обов’язків, покладених на працівників комунального підприємства «Зеленбуд» Житомирської міської ради протягом 2023 року. Розмір очікуваної вартості визначено відповідно до потреб замовника.
Також, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товари.
А саме, при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було застосовано середні ціни на пальне в Україні, шляхом аналізу цін на бензин та дизельне пальне на АЗС України по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України.
2. Пропозиція подана учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» підлягала
відхиленню у зв’язку з тим, що відповідно до п. 7 Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації «для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або протоколів випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар». В даному пункті чітко визначено «Учасник», а не Постачальник.
Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, надання сертифікату на бензин А-95 вимагалось саме від Учасника.
Крім цього, в межах проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо в талонах ДК 021:2015 09130000-9 "Нафта та дистиляти" (UA-2023-10-05-003510-a ) Замовником визначено, що учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» не виконано вимогу п. 3.5. Додатку 2 до тендерної закупівлі, а саме: не надано скан-копії документів, які підтверджують взаємозв'язок учасника із виробником (по предмету закупівлі): договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про можливість реалізації його продукції учасником.
Таким чином, пропозиція ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» підлягала відхиленню у зв’язку з тим, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, як вказано в протоколі уповноваженої особи щодо прийняття рішення від 20.10.2023 № 235/23.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-05 13:01:33
Заперечення
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 лютого 2024 року року стосовно процедури закупівлі «Бензин А-95 та дизельне паливо в талонах» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-05-003510-a ).
Пропозиція подана учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» підлягала
відхиленню у зв’язку з тим, що відповідно до п. 7 Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.4 Додатку № 3 до тендерної документації «для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або протоколів випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар». В даному пункті чітко визначено «Учасник», а не Постачальник.
Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, надання сертифікату на бензин А-95 вимагалось саме від Учасника.
Крім цього, в межах проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо в талонах ДК 021:2015 09130000-9 "Нафта та дистиляти" (UA-2023-10-05-003510-a ) Замовником визначено, що учасником ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» не виконано вимогу п. 3.5. Додатку 2 до тендерної закупівлі, а саме: не надано скан-копії документів, які підтверджують взаємозв'язок учасника із виробником (по предмету закупівлі): договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про можливість реалізації його продукції учасником.
Таким чином, пропозиція ТОВ «УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ» підлягала відхиленню у зв’язку з тим, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, як вказано в протоколі уповноваженої особи щодо прийняття рішення від 20.10.2023 № 235/23.
Враховуючи вищевказане, замовник:
по-перше, заперечує наявність підстав наведених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 року для розірвання укладеного за результатами торгів договору з ПП «ОККО-СЕРВІС».
по-друге, на підставі ч.10 ст.8 Закону, у встановленому порядку, Замовником буде оскаржено висновок Північного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 року стосовно моніторингу закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 "Нафта та дистиляти" (UA-2023-10-05-003510-a ) до суду.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Подано до Житомирського окружного адміністративного суду адміністративний позов від 12.03.2024 року про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | №240/4960/24/4989/24 |
Дата відкриття провадження: | 18 березня 2024 |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ" |
1 247 500,00
UAH з ПДВ
|
1 247 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Мобілтранс. |
1 299 700,00
UAH з ПДВ
|
1 292 785,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 338 600,00
UAH з ПДВ
|
1 299 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" |
1 373 280,00
UAH з ПДВ
|
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
1 382 950,00
UAH з ПДВ
|
1 382 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ" #40306360 |
Відхилено |
1 247 500,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 11:56
|
ПП Мобілтранс. #40808771 |
Рішення скасоване |
1 292 785,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 09:41
|
ПП Мобілтранс. #40808771 |
Відхилено |
1 292 785,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 13:59
|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
1 299 610,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 14:43
|
File.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 11:42
|
File.PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:18
|
File.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 10:06
|
File.PDF | укладений |
13 листопада 2023 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛБЗ-48633/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, у зв'язку з затвердженням видатків на досягнення цієї цілі в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛБЗ-48633/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для реєстрації зобов'язань в органах державної казначейської служби. |
Номер договору про закупівлю: | 26ТЛБЗ-48633/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |