Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрод 3мм, ДК 021:2015 - 44315200-3 Зварювальні матеріали
Очікувана вартість
16 275,00 UAH
UA-2023-10-05-000619-a 07ef62b961f249d6b914ba7145e136fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Наталія Анатоліївна

+380633197586 nataliakramar78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул Адміральська 22
Контактна особа: Крамар Наталія Анатоліївна
+380633197586
nataliakramar78@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Закупівля проведена відповідно п.п.4 п.13 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року ( із змінами) а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 кілограм
Електрод 3мм, ДК 021:2015 - 44315200-3 Зварювальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44315200-3 — Зварювальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну партію Товару та транспортні витрати Постачальником (у разі поставки Товару транспортом Постачальника) здійснюються в безготівковому порядку протягом 3-х банківських днів з дати фактичного отримання Замовником товару на підставі відповідної двостороннього погодженої Заявки, якщо інше не передбачено Заявками до даного Договору. 3.2. Оплата здійснюється шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі. 3.3. Розрахунок за фактично одержану партію Товару здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі Товару та/або товарно-транспортних (видаткових) накладних (залежно від умов поставки Товару) та рахунків-фактур Постачальника. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2023 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРИАЛОС
#44148237
Переможець 16 275,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2023 09:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2023 13:59
Протокол про відміну закупівлі укладений
11 жовтня 2023 13:57
Договір укладений
05 жовтня 2023 09:06
Обгрунтування укладений
05 жовтня 2023 09:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону визначено, що товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. У Замовника стала нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу «Електродротів 3мм». Згідно з Єдиним закупівельним словником це ДК 021:2015 - 44315200-3 - Зварювальні матеріали. Оскільки електронною площадкою обмежено внесення інформації щодо узагальненої назви закупівлі та конкретної назви предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 44315200-3 - Зварювальні матеріали (код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі), предметом закупівлі, відповідно до Порядку № 708, який визначається за четвертим знаком за кодом: 44310000-6 Вироби з дроту. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.