Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області (ДК 021:2015:51120000-9 Послуги зі встановлення механічного обладнання (закупівля та доставка із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури)
Очікувана вартість
10 700 000,00 UAH
UA-2023-10-03-013088-a 1e567a25033347958a2b95db4ce88c55
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Наталія Анатоліївна

+380633197586 nataliakramar78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул Адміральська 22
Контактна особа: Крамар Наталія Анатоліївна
+380633197586
nataliakramar78@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51120000-9: Послуги зі встановлення механічного обладнання


Закупівля проведена відповідно п.п.15 п.13 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року ( із змінами) а саме: 15) здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів, у тому числі для організації захисту їх працівників у частині будівництва, створення та облаштування об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також для відновлення зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації таких об’єктів;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області (ДК 021:2015:51120000-9 Послуги зі встановлення механічного обладнання (закупівля та доставка із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 51120000-9 — Послуги зі встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Виконавця останньому протягом 5 (п’яти) банківських днів може бути здійснена попередня оплата (аванс) на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу послуг за Договором відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641). Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання послуг матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу та надати Акти на підтвердження виконання послуг не пізніше 3-х місяців з моменту отримання попередньої оплати. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 2.9. Ціна, яка вказана в акті виконаних робіт/наданих послуг, повинна відповідати ціні, вказаній Додатку № 1 до цього Договору і є узгодженою між Сторонами і не може бути змінена в односторонньому порядку. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки з Виконавцем здійснюються по факту надання послуг із забезпечення фізичного захисту об’єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області, на підставі акту наданих послуг та рахунку-фактури, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

03 жовтня 2023 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-21-000028 ● 03fd92c7251145379c26010467f17d09
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 листопада 2023 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

21.11.2023
№ 69-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.11.2023 № 69-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-10-03-013088-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 12:31:53

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-03-013088-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІКАД» (код ЄДРПОУ 45226038), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 26.09.2023 № 22 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 18:40:59

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ

1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, та визначено його очікувану вартість на підставі комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання та перевірки шляхом моніторингу цін на ринку на відповідні послуги, окрім інтернет мережі Замовником в телефонному режимі було проведено опитування серед суб’єктів господарювання, щодо можливості поставки даної послуги та цін на них. Під час опитування двом суб’єктам господарювання, які надали більш вигідну пропозицію, було запропоновано надіслати у письмовому вигляді свої пропозиції по послугам Замовнику- Управлінню інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації . На підставі отриманих пропозицій від постачальників, щодо надання послуг із закупівлі та доставки із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури, було вибрано ТОВ «ІКАД» (код ЄДРПОУ 45226038) як постачальника за найменшою ціною з відповідною якістю.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі листів від ПІВДЕННОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ МЕРЕЖІ УКРЕНЕРГО в яких зазначена потреба.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-30 15:36:28

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-03-013088-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надайте копії комерційних пропозицій, з-поміж яких Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації (далі - Замовник) обрано найнижчу, а саме пропозицію ТОВ «ІКАД» вартістю 10 700 000,00 грн та листів від ПІВДЕННОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ МЕРЕЖІ УКРЕНЕРГО, в яких зазначена потреба.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-01 12:39:42

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ

1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, та визначено його очікувану вартість на підставі комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання (копії додаються) та перевірки шляхом моніторингу цін на ринку на відповідні послуги, окрім інтернет мережі Замовником в телефонному режимі було проведено опитування серед суб’єктів господарювання, щодо можливості поставки даної послуги та цін на них. Під час опитування двом суб’єктам господарювання, які надали більш вигідну пропозицію, було запропоновано надіслати у письмовому вигляді свої пропозиції по послугам Замовнику- Управлінню інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації . На підставі отриманих пропозицій від постачальників, щодо надання послуг із закупівлі та доставки із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури, було вибрано ТОВ «ІКАД» (код ЄДРПОУ 45226038) як постачальника за найменшою ціною з відповідною якістю.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі листів від ПІВДЕННОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ МЕРЕЖІ УКРЕНЕРГО в яких зазначена потреба.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІКАД
#45226038
Переможець 10 700 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 19:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 17:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:43
ДУ 2 до дог. 22.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:40
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 17:05
ДУ 1 до дог.22.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 17:03
Договір укладений
03 жовтня 2023 19:32
Обгрунтування (2).pdf укладений
03 жовтня 2023 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору поставки №22 від «26» вересня 2023 року: 1.1. Внести зміни до Додатку № 1 Договору, а саме Додаток №1 викласти в редакції, що додається. 1.2. Внести зміни в п.10.4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ» Договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору поставки №22 від «26» вересня 2023 року: 1.1. Внести зміни до Розділу 2. Договору та викласти п. 2.1. в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору становить: 9 651 514,05 грн. (Дев’ять мільйонів шістсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот чотирнадцять гривень 05 копійок), з ПДВ.». 1.2. Внести зміни до Додатку № 1 Договору, а саме Додаток №1 викласти в редакції, що додається. 1.3. Внести зміни в п.10.4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ» Договору та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 615 541,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 602 590,17 UAH)