Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна (стенд з надрукованими інформаційними матеріалами 2,0х1,2м.)
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2023-10-03-000166-a 4cc17f89a49b468e83303b00748021d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шикова Вікторія Володимирівна

+380992000828 dzakupki_cpmsd7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7"
Код ЄДРПОУ: 38458175
Вебсайт: http://pb4.com.ua/clinic/tsentr-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi-dopomogi-7-m-mikolayiv/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2
Контактна особа: Шикова Вікторія Володимирівна
+380992000828
dzakupki_cpmsd7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 4600UAH без ПДВ
стенд з надрукованими інформаційними матеріалами 2,0х1,2м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Богоявленський, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар проводиться на протязі 5-ти календарних днів, після отримання Товару Покупцем Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

03 жовтня 2023 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петросян Арсен Ашотович
#3334209651
Переможець 4 600,00
UAH
03 жовтня 2023 08:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 07:53
Договір укладений
03 жовтня 2023 08:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
стенд з надрукованими інформаційними матеріалами 2,0х1,2м 1 штуки 4 600,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 600,00
UAH