Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30100000-0 – «Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів»
Очікувана вартість
5 750,00 UAH
UA-2023-10-02-008263-a b32db9444b344001b46317f8f847bfa3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербачук Анна Вікторівна

+380953593464 tender.dep@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44279728
Місцезнаходження: 73039, Україна , Херсонська обл., Херсон, Херсон
Контактна особа: Щербачук Анна Вікторівна
+380953593464
tender.dep@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30100000-0: Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ціна за одиницю: 230UAH без ПДВ
Папір А4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30100000-0 – «Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2023  —  31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір А4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30100000-0 – «Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 жовтня 2023 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дем'янчук Тетяна Ігоревна
#2818012222
Переможець 5 750,00
UAH
02 жовтня 2023 15:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30100000-0 – «Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів» 25 штуки 230,00
UAH